Motocykl je určený pro individualisty. Samostatné sedlo na pružinách , seknutý zadní blatník,řídítka ape, sání na KN. Boční úchyt SPZ Jediné co jsem ještě neudělal, je vyhodit přední blatník .
Výška jezdce: 183 cm
První dojmy - Zvuk je opravdu nádherný. Při startu probudí i mrtvého.Když zatáhnu za špagát ,opravdu táhne jako kráva. Při návratu domů, není pochyb, že sousedé o tom neví. Bohužel na STK je den přípravy , než naházím díly do přijatelného stavu pro orgány STK.
Motorku bych doporučil pro - Pro bikera, který nechce sériový stroj ,ale něco co má styl a duši. Pro bikera, který je rebel.
Doplňky na motorce - viz text
Recenze
Moto jsem překopal ze dvou důvodů. První důvod chrom je krásná záležitost , ale po těch letech se mi omrzel. Má toho na Haryku každý kvanta. Druhý, nejsem sice "Billy" Lane ,ale proč to neupravit tak, aby se bylo na co dívat. Všechny úpravy jsem si dělal sám. Sání je na dvou KN filtrech ty jsem si nechal poslat z UK zbytek nerez trubky a práce s MIGem. Konečně jsem si udělal první sedlo od spodního plechu po 5 mm tlustou hovězí kůži. Boční držák na SPZ je svařený řetěz 12B1 . SPZ mám osvětlenou LED světlem Uděláno tak, že výměna SPZ trvá 2 min. Na STK mám připravený držák na blatník. Laufy omotávka včetně laku. Lak vlastní airbrush. . Žádné serepetičky, nic navíc.
Jedno moto mi stačí
A co to že už je v inzerci?
Jinak celkem pěkný.