Lehká, silná (30koní), obratná a hlavně vyrobená v Japonsku!!
První dojmy - Padla do oka, potom do ruky a zatím nepadla na zem.
Motorku bych doporučil pro - Pro toho kdo ji dovede ocenit, a také kdo si ji zaslouží.
Doplňky na motorce - Výfuk je laďák Scorpion.
Recenze
Předcházející CBF byla už moc těžká a její jízdu a výkon už jsem si za 4 roky užil dostatečně.
Najeto mám od r. 1959 docela dosti, je to moje jedenáctá motorka. Ty další jsem nevlastnil, ale používal je.
Motorka mě vyhovuje ve všem, proto jsem si ji koupil
Zatím nevím kde se stroj cítí nejlépe, ale já se na ní cítím dobře ve městě, na silnici a také v terénu, což je pro mě důležité.
Jsem přesvědčen, že se na cestování hodí, zatím ale, žádné dlouhé trasy nebyly.
Budu na ní cestovat jen sám, protože manželka má svůj stroj. Jezdíváme společně a moc se nám to líbí.
Můj kamarád Igor má zase červenou
Celkem spokojenýcestovatel (Csc)
Naprosto ideální motorka pro mladý holky a především pro nás dědky ! Nízká, lehká (což je nejdůležitější, protože sil již ubývá) a s naprosto s dostačujícím výkonem.
Moje CBF 600S mi již na místě jaksi těžkne při svým 220 kilo ! I když se mi bude stýskat
po čtyřválci, tak po této krásce velmi vážně pošilhávám ! Kdyby Tě náhodou již omrzela (nebo kamaráda Igora) dej mi vědět ! Díky !
Oki (Oskar)
Vidím, že jsem ještě mladý ucho, když jdu s výkonem u svejch motorek nahoru. Tohle véreero je fakt povedený. Seděl jsem na něm, ale na mě je malý...
Hezkýý . Tak to někdy přivez ukázat naživo na nějaký sraz CBF klubu