honda VFR 750F nástupce předchozí suzuki FX 650
První dojmy - Prostě honda
Recenze
První model VFR 750F RC24 byl vskutku průlomový. Kromě technicky a konstrukčně velmi vyspělého motoru, který nesl geny motorů pro závodní speciály, jako např. pohon rozvodů ozubenými koly, motocykl dostal do vínku, na svoji dobu velmi pokrokový, rám z lehkých slitin. Rám byl tvořený dvěma masívními bočními profily, které se spojovaly v oblasti hlavy řízení a v oblasti uchycení kyvné vidlice, nápadně připomínající pozdější a dodnes rozšířené rámy typu „deltabox“, to vše podtrženo vysokou kvalitou továrenského zpracování. Zajímavostí bylo, že ve své době byl tento model prodáván za ztrátovou cenu, tedy cenu pod výrobní náklady, z důvodu znovuzískání silně pošramocené pověsti stran mechanické preciznosti a spolehlivosti koncepce V4. Jak se ukázalo časem, bylo toto opatření až zbytečně drastické, protože nově představený model VFR byl mechanicky téměř dokonalý a nezničitelný.