PROFIL MOTORKY

Honda VFR 750 (1997)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník H.O.D.Y
Vloženo 31.7.2015
Aktualizováno 2.4.2017
Zobrazeno 862x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


honda VFR 750F nástupce předchozí suzuki FX 650

První dojmy - Prostě honda

Recenze

První model VFR 750F RC24 byl vskutku průlomový. Kromě technicky a konstrukčně velmi vyspělého motoru, který nesl geny motorů pro závodní speciály, jako např. pohon rozvodů ozubenými koly, motocykl dostal do vínku, na svoji dobu velmi pokrokový, rám z lehkých slitin. Rám byl tvořený dvěma masívními bočními profily, které se spojovaly v oblasti hlavy řízení a v oblasti uchycení kyvné vidlice, nápadně připomínající pozdější a dodnes rozšířené rámy typu „deltabox“, to vše podtrženo vysokou kvalitou továrenského zpracování. Zajímavostí bylo, že ve své době byl tento model prodáván za ztrátovou cenu, tedy cenu pod výrobní náklady, z důvodu znovuzískání silně pošramocené pověsti stran mechanické preciznosti a spolehlivosti koncepce V4. Jak se ukázalo časem, bylo toto opatření až zbytečně drastické, protože nově představený model VFR byl mechanicky téměř dokonalý a nezničitelný.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
wsbk
wsbk napsal 03.08.15 v 12:42 10b.

Více komentářů



TOPlist