Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | Ne az tak vysoká |
Motor.
Řidič.
Moje úpravy |
Pumpy z cbr1000 (samozdrejme radialni).Nosic na topcase kappa 49.Lesteny rafky.Laufy DD(sekce vyfuku pro chopery od teto firmy se jmenuje tusim cobra )Vzhledem k tomu, ze otevreny laufy si sice jednotka zpracuje, ale jizda stoji za houby nasledoval kn filtr, iridiovy svicky a samozdrejme commander, kterej masinu dost zklidnil.Neco malo na motoru sem taky delal, ale vzhledem k tomu ze me vysledek dost zklamal tak se o tom ze vzteku nebudu ani vypisovat.Moje rada zni, je lepsi si hrat se sekundarnim prevodem, nez se srat do motoru.Jina vec by byla turbina ,ale na to nejsou v tehle zemi lidi holt jeste pripraveny. |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 5 |
Brzdy | |
Spotřeba oleje l/1000km | Nepatrná |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly |
Sport
Tlumič řízení | |
---|---|
Použité destičky | tokiko origo, ferodo (ryhy na kotouci) |
Úpravy motoru | Nic co by stalo za rec. |
Úpravy podvozku | Savle . |
Úpravy brzd. systému | No to resim uz par let . Dokonce mam i dily v garazi, tak snad letos.Zatim tam mam pumpy. |
Použité pneumatiky | Bt 56j, mischelin,continental,metzeler. |
Úpravy řídící jednotky | Zcommandovano. |
Obecné
Moje závady | Závady byly vždy spojeny s nějakou mou jezdeckou chybou.Predchozi majitel moto taky nesetril, nicmene kombinace nas dvou zpusobila, ze je z myho bajku dobre zajeta potvora,ktera sice voneco vic zere ale i jede . Jestli si vzpomenu na vse nevim , ale menil sem altik(je tam pry z r6, coz ve me vzbuzovalo jiste pochybnosti, ale fachci uz par let).Predni kotouc, kterej se mi zvlnil pri jizde v desti podotykam, ze sem moc nechapal, jak 1 rok starej kotouc muze jit do kelu,ale to je zivot.Z veci ktery chapu, je vymena lozisek v krku, komplet savli,rafku osky a jeste naky drobnosti s tim souvisejici(Kdyby vas zajimalo proc,tak je na to jednoducha odpoved. Busa je natolik opojna, ze sem se nechal unest a predjel sem kamose , na miste ktery znam a stejne me ty 15cm hluboky vyfrezovany jamy docela prekvapily).Pak jen takova kravinka po par natankovanich v Brne- Bystrci na kopci, se mi zacala rozpoustet barva v nadrzi(povlak jak ze stribrenky)nastesti to pak prestalo (po zmene tankovaciho mista) a to co bylo v nadrzi sem dal neresil. Na zadni brzdovy kotouc sem koupil to nejlepsi od feroda.Desky opravdu vydrzely lec to sezralo kotouc,ale to je asi zas ten zivot nebo co. |
---|