PROFIL MOTORKY

V.D.O. Moto Kinroad 200XT (2007)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Hadiprd
Vloženo 11.9.2010
Aktualizováno 22.11.2011
Zobrazeno 3 702x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Hodnocení motorky
Nalezeno 38 záznamů


Obecné

Motocykl mám:
Pořizovací cena: 31 000
Silné stránky

Spotřeba a jednoznačně motor(dvou ventil, licence Honda=kvalita). Držák a tahoun od spodních otáček.
Pneu bylo výborné, sice to byly čínský saze nalisovaný na sobě, ale za 6000 km se minimálně sjely a na silnici seděly jak přikovaný.

Slabé stránky

Sváry rámu, takovouhle fušařinu jsem v životě neviděl, měkký tlumiče bez možnosti nastavení. Sklolaminátové křehké plasty, špatně řešené uchycení zadního světla a SPZky (hodně trpící na vybrace). Uložení baterky pod levou bočnicí.

Moje úpravy

Kufr s plotnou KAPPA, pár polepů, blastry RACETECH, přední blatník yamaha YZ ( ten původní tam byl uplně k hovnu), předělání uchycení zadního světla

Motor

Spojka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Průběh výkonu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Vibrace
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Převodovka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Mechanická hlučnost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Zvuk
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spolehlivost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spotřeba paliva l/100km 3.5
Spotřeba oleje l/1000km minimum

Podvozek

Možnost nastavení
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Těsnost tlumičů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Tuhost rámu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Typ rámu trubkový ocelový, svařovaný na koleni

Jízda

Sport
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Město
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Terén
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Zázemí

Ceny náhr. dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ceny servisu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Servisní síť
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Dostupnost dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Nabídka doplňků
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Servisní intervaly
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Terén

Brodivost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Výška
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ochrana motoru
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Cestování

Pohodlí jezdce
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Možnosti uchycení zavazadel
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ochrana jezdce cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Obecné

Moje závady Prasklý držák spz, neustále praskající žárovky (vibrace), prasklý rám u přepákování, šlic asi tak 5 cm dlouhý, prasklý rám v uchycení stupačky, roznýtovaný sekundární řetěz(stalo se mi to asi při 70km rychlosti), 2krát popraskané manžety na přední vidli, 2krát odešla brzdová pumpa na zadní kotouč, neustále chybějící šrouby, prasklé zadní světlo, rozežraná hadice na brzdovou kapalinu, zatuhlý pouzdra v přepákování, praskající sklolaminátové plasty, prodřená duše zadního kola( nekvalitní materiál), vymačkaný silenbloky rozety,prasklý nosič kufru z následku silných vybrací

Sport

Úpravy motoru žádné
Úpravy brzd. systému jenom doladění
Použité pneumatiky china
Úpravy podvozku


TOPlist