Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | 45000 |
Silné stránky
Neuvedeno
Slabé stránky
Neuvedeno
Moje úpravy |
Vyhřívané hefty jinak nic. Kastlík na nářadí a padáky už byly od posledního majitele. |
---|
Zázemí
Ceny servisu | |
---|---|
Ceny náhr. dílů | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly |
Jízda
Terén | |
---|---|
Cestování | |
Město | |
Sport |
Podvozek
Tuhost rámu | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Možnost nastavení | |
Typ rámu | Trubky, sedlo je zároveň blatník což jaksi eliminuje podsedlový kastlík. |
Motor
Spotřeba paliva l/100km | 4.5 |
---|---|
Spolehlivost | |
Zvuk | |
Mechanická hlučnost | |
Převodovka | |
Vibrace | |
Průběh výkonu | |
Spojka | |
Spotřeba oleje l/1000km | 0,2 - 0,8 |
Terén
Brodivost | |
---|---|
Výška | |
Ochrana motoru | |
Skoky |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Dojezd na nádrž | 350 - 400 Km |
Obecné
Moje závady | Počáteční průser s klikou, tak jsem to vzal rovno s go motoru, které se netýkalo jen spojky.+ pár drobností to vyšlo na 20tis. Jinak spojka s převodovkou už mají taky nejlepší léta za sebou takže je trochu hlučnější. Jinak od té doby jediná porucha byla přibližně po 7tis km, kdy mi vypadla hadička od oleje, díkybohu na nejpřístupnějším místě. |
---|
Sport
Použité pneumatiky | Mitas. V předu E-08 a v zadu luxusní E-07. Je pravda, že se po čase začali na zadní na špalíkách u kořene objevovat trhlinky, ale zatím to ničemu nevadí. Na silnici drží a v terénu funguje jak kolesový parník, šutry a bahno lítají na všechny strany a přitom bez problémů žene tu 200Kg obludu kupředu. |
---|