PROFIL MOTORKY

Kawasaki GPZ 900 (1985)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Sinfected
Vloženo 12.5.2008
Aktualizováno 14.3.2014
Zobrazeno 9 908x
HODNOCENÍ PROFILU OD 27 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.3

Hodnocení motorky
Nalezeno 35 záznamů


Obecné

Motocykl mám: Ojetý
Pořizovací cena: Neuvedeno
Silné stránky

motor, táhne od spoda až do červených. Nádhernej vzhled, zvuk a ten CHARAKTER =o) Na svou váhu a věk relativně ovladatelná. <br><br>
První NINJA, klasika. V Japonsku ve výrobě 19 let, to o něčem vypovídá =) <br><br>
<b>Rozpouští srdce ;o)</b> <br><br> .

Slabé stránky

přední 16" kolo má tendenci být nestabilní a špatně se shání pneu <br>
Hydraulická spojka je malá posilovna <br>
Horší dostupnost dílů, minimum doplňků <br>
Krapet těžší =D <br>
Brzdy nic extra...ale oproti bubnum na Jawce fajn<br>
Nevhodná do města, problémy s chlazením (problém všech modelů)<br>
Náročná na údržbu a krátké servisní intervaly

Moje úpravy

Téměř bez úprav. Přes zimu 2008/2009 komplet zrenovovaná, komplet repase podvozku <br><br>


Bypass teplotního čidla (nutnost pro jízdu ve městě), Zásuvka 12V, dobová sportovní řidítka.

Motor

Spojka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Průběh výkonu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Vibrace
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Převodovka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Mechanická hlučnost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Zvuk
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spolehlivost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spotřeba paliva l/100km 6
Spotřeba oleje l/1000km 0.3
Brzdy
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Podvozek

Možnost nastavení
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Těsnost tlumičů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Tuhost rámu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Typ rámu páteřový ocelový, motor nosným prvkem rámu - Diamant

Jízda

Sport
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Město
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Zázemí

Ceny náhr. dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ceny servisu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Servisní síť
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Dostupnost dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Nabídka doplňků
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Servisní intervaly
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Cestování

Pohodlí jezdce
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Pohodlí spolujezdce
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Možnosti uchycení zavazadel
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ochrana jezdce cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ochrana spolujezdce
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Světla
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Dojezd na nádrž +-300km

Obecné

Moje závady netěsnící palivový ventil (opraveno),
tekoucí vidle (zrepasováno),
zlomený hlavní stojan (svařeno)
Elektrické problémy v chladícím obvodu(opraveno),
Ložiska v krku řízení (nakonec stačilo seřídit)
Antidive (zrepasováno)
Ložiska v zadním kole (vyměněno) .. nakonec i v přednim :(
Levá cívka zapalování(vyměněno)
sem tam něco zrezlýho nebo zašlýho časem.<br>
zaprasený karbce a popraskaný membrány (opraveno)

Mám špatné zkušenosti se svíčkami NGK DR8ES - když je člověk nedejbože uleje (což není až tak těžký:-D ) tak i po vyčištění dělaj neplechu. Stejně drahý Denso vyčistim a vesele jedu dál.

Jinak má občas své nálady - ne že by neměla nárok


TOPlist