Obecné
Motocykl mám: | Nový |
---|---|
Pořizovací cena: | 246400Kčs |
Silné stránky
V jednoduchosti je síla.
Slabé stránky
Na žádné jsem nepřišel.
Moje úpravy |
Žádné. |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 6.5 |
Spotřeba oleje l/1000km | Tak deci na tisíc km. |
Brzdy |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu | |
Typ rámu | Trubkový |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Pohodlí spolujezdce | |
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Ochrana spolujezdce | |
Světla | |
Dojezd na nádrž | 300 km |
Obecné
Moje závady | Co je to závada? Ale abych nekecal, při 45741 km se rozsypalo levé ložisko v zadním kole,bylo jaksi hodně vyrezlé,použito ZKL, při 63110 km odešla baterie,prostě jsem na pumpě nenastartoval,pomohly kabely, při 79219 km přestal fungovat při ohřátém motoru spínač neutrálu,vyměněn za nový, při 90086 km výměna ložisek řízení,vymačkané vnější misky kuželíkových ložisek,použity ZKL, při 90456 km výměna baterie,mrcha-studený start ješte zvládla a pak už jsem tlačil, při 100957 km při seřízení ventilů jsem objevil výtažený závit na uchycení ventilového víka,opraveno vložkou V-COIL,při zpětné montáži vytaženy dálší dva takže znovu rozborka a preventivně opraveno všech osm . |
---|