Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | 105000 |
Podvozek + tuhej rám - odpustí vám opravdu hodně. V terénu bomba, na rozbitejch okreskách prostě kochačka, na pořádnym asfaltu ve spojení se silničnějšíma pláštěma se taky nemá za co stydět.
Dojezd na 28Lnádrž...když jedu dálku průměr kolem 5L no tak min 500km.
Vybrace, vybrace, vybrace....
Vysoký těžiště posunutý víc na přední kolo. Hlavně když je vic benálu v nádrži je to při porádnym off-ježdění dost znát, hůř se s ní manévruje a při skocích přepadává na předek.
Když nestihnu přepnout na rezervu je problém znovu nastartovat. Musí se do nádrže dolít určitá hladina paliva, jinač podtlakový čerpadlo ten benál nevytlačí!?
Páni z KTM věděli proč nechali kick start, baterka někdy moc nevydrží! A to je nová.
Moje úpravy |
Odstranění tlumiče na výfukovém svodu, Boční kryt airboxu s otvorem pro lepší přísun vzduchu, zvýšení řidítek, boční stojánek, neopreny na před. vidlích, vysokej blatník, rallyeový širší stupačky, sklopná zrcátka s dodělaným ocelovým kloubem. Rozšířená páčka zadní brzdy, zásuvka na 12V, boční nosiče na kufry od DoDoTech Velmez - tímto moc děkuji, supr práce! |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 5 |
Spotřeba oleje l/1000km | 0 |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu | |
Typ rámu | U-Chrome - molybden steel frame |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování | |
Terén |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly |
Terén
Brodivost | |
---|---|
Výška | |
Ochrana motoru | |
Skoky |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Dojezd na nádrž | 500 |
Obecné
Moje závady | Po 40ts. km výměna spojových lamel, výměna volnobežky, 2x přetržené spojkové lanko, prmanentně namontováno záložní - už se to 2x vyplatilo! Netěsnost gufera (O-kroužku) na společné hřídeli řadičky a kick páky - opraveno. Jednu dobu mi porád odcházeli pojistky na tripu a blinkrech a taky hlavní na startu. Odstraněno Hadler Brno - byl to předřenej drátek na ventilátoru chlazení, když sepnul šlo to skoro vždy na kostru! Výměna silentbloků na uchycení řidítek. |
---|
Sport
Úpravy motoru | ne |
---|---|
Úpravy podvozku | ne |
Úpravy brzd. systému | ne |
Použité pneumatiky | Pirelli MT21 Rallycross or Mitas E09 Dakar New - Mitas EF07 rear + Mitas C17 oboje homologovaný pro silnici S těmahle pneu je Of ježdění uplně o něčem jinym, ale běda jak se jede po silnici to ty špunty ubývaj před očima ... hlavně na tý Fimce vzadu. Taky protože jsou určený do tvrdšího terénu, hlavně předek, tak dost kloužou na mokru! |