PROFIL MOTORKY

KTM LC4 Adventure (2000)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník tomik.trb
Vloženo 21.7.2007
Aktualizováno 17.10.2010
Zobrazeno 7 700x
HODNOCENÍ PROFILU OD 12 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 7.9

Hodnocení motorky
Nalezeno 41 záznamů


Obecné

Motocykl mám: Ojetý
Pořizovací cena: 105000
Silné stránky

Podvozek + tuhej rám - odpustí vám opravdu hodně. V terénu bomba, na rozbitejch okreskách prostě kochačka, na pořádnym asfaltu ve spojení se silničnějšíma pláštěma se taky nemá za co stydět.
Dojezd na 28Lnádrž...když jedu dálku průměr kolem 5L no tak min 500km.

Slabé stránky

Vybrace, vybrace, vybrace....
Vysoký těžiště posunutý víc na přední kolo. Hlavně když je vic benálu v nádrži je to při porádnym off-ježdění dost znát, hůř se s ní manévruje a při skocích přepadává na předek.
Když nestihnu přepnout na rezervu je problém znovu nastartovat. Musí se do nádrže dolít určitá hladina paliva, jinač podtlakový čerpadlo ten benál nevytlačí!?
Páni z KTM věděli proč nechali kick start, baterka někdy moc nevydrží! A to je nová.

Moje úpravy

Odstranění tlumiče na výfukovém svodu, Boční kryt airboxu s otvorem pro lepší přísun vzduchu, zvýšení řidítek, boční stojánek, neopreny na před. vidlích, vysokej blatník, rallyeový širší stupačky, sklopná zrcátka s dodělaným ocelovým kloubem. Rozšířená páčka zadní brzdy, zásuvka na 12V, boční nosiče na kufry od DoDoTech Velmez - tímto moc děkuji, supr práce!

Motor

Spojka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Průběh výkonu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Vibrace
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Převodovka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Mechanická hlučnost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Zvuk
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spolehlivost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spotřeba paliva l/100km 5
Spotřeba oleje l/1000km 0

Podvozek

Možnost nastavení
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Těsnost tlumičů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Tuhost rámu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Typ rámu U-Chrome - molybden steel frame

Jízda

Sport
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Město
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Terén
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Zázemí

Ceny náhr. dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ceny servisu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Servisní síť
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Dostupnost dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Nabídka doplňků
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Servisní intervaly
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Terén

Brodivost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Výška
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ochrana motoru
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Skoky
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Cestování

Pohodlí jezdce
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Možnosti uchycení zavazadel
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ochrana jezdce cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Dojezd na nádrž 500

Obecné

Moje závady Po 40ts. km výměna spojových lamel, výměna volnobežky, 2x přetržené spojkové lanko, prmanentně namontováno záložní - už se to 2x vyplatilo! Netěsnost gufera (O-kroužku) na společné hřídeli řadičky a kick páky - opraveno. Jednu dobu mi porád odcházeli pojistky na tripu a blinkrech a taky hlavní na startu. Odstraněno Hadler Brno - byl to předřenej drátek na ventilátoru chlazení, když sepnul šlo to skoro vždy na kostru!
Výměna silentbloků na uchycení řidítek.

Sport

Úpravy motoru ne
Úpravy podvozku ne
Úpravy brzd. systému ne
Použité pneumatiky Pirelli MT21 Rallycross or Mitas E09 Dakar
New - Mitas EF07 rear + Mitas C17 oboje homologovaný pro silnici
S těmahle pneu je Of ježdění uplně o něčem jinym, ale běda jak se jede po silnici to ty špunty ubývaj před očima ... hlavně na tý Fimce vzadu.
Taky protože jsou určený do tvrdšího terénu, hlavně předek, tak dost kloužou na mokru!


TOPlist