Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | Neuvedeno |
Silné stránky
Neuvedeno
Slabé stránky
Neuvedeno
Moje úpravy |
Neuvedeno |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 5.1 |
Brzdy |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Tuhost rámu |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly |
Cestování
Možnosti uchycení zavazadel | |
---|---|
Ochrana jezdce cestování | |
Světla | |
Dojezd na nádrž | 280-320 |
Obecné
Moje závady | Stator alternátoru - na jaře mi odšla baterka, ale na podzi to přestalo i startovat a záhada odhalena. Odejitá baterka půjde do SRX Uložení hřídele zadního kola - svolávací akce BMW - naštěstí za 0Kč Nefunkční ABS - vypadalo to jako kabel nebo snímač ABS na zadním kole. Ale nějak to po dešti u Balatonu začalo zase fungovat a po výměně statoru to funguje. Řemen - na dálníci přišel o zuby. Asi stáří nebo nájezd. Výměna jednoduchá, jen byl nutný odtah domů. Rozpadlá patice na potkávacím světle- vyhřátá tak, že světlo zhasínalo. |
---|---|
Použitý spotřební materiál | Přešel jsem po první sezoně z 10w-40 na 15w-50 Repsol. Organické EBC destičky nebyly na předku nejlepší volba, Půdou tam zpátky GoldFren S3 |