Přidat model k porovnání
Moto Guzzi Stelvio | BMW R 1300 GS | Honda XL750 Transalp | BMW R 1200 GS | |
---|---|---|---|---|
Motor | ||||
Modelový rok | ||||
Objem | 1042 | 1300 | 755 | 1170 |
Výkon | 84.6 | 107 | 67.5 | 92 |
Výkon při otáčkách | 8700 | 7750 | 9500 | 7750 |
Točivý moment | 105 | 149 | 75 | 125 |
Otáčky při max toč.mom. | 6750 | 6500 | 7250 | 6500 |
Uspořádání válců | Vidlicový | Boxer | Řadový | Boxer |
Počet válců | 2 | 2 | 2 | 2 |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | 4 | 4 | 4 |
Chlazení | Kapalina | Kapalina | Kapalina | Kapalina |
Vrtání | 96 | 106 | 87 | 101 |
Zdvih | 72 | 73 | 63.5 | 73 |
Kompresní poměr | 12.6 | 13.3 | 11 | 12.5 |
Rozvod | DOHC | DOHC | OHC | DOHC |
Ventilů na válec | 4 | 4 | 4 | 4 |
Příprava paliva | Vstřikování | Vstřikování | Vstřikování | Vstřikování |
Počet rychlostí | 6 | 6 | 6 | 6 |
Sekundární převod | Kloubový hřídel | - | Řetěz | Kloubový hřídel |
Startér | Elektrický | Elektrický | Elektrický | Elektrický |
Množství oleje | - | - | 3.9 | - |
Výměna motorového oleje | - | - | - | - |
Výměna olejového filtru | - | - | - | - |
Výměna převodového oleje | - | - | - | - |
Výměna hnacího řemene | - | - | - | - |
Výměna zapalovací svíčky | - | - | - | - |
Výměna vložky vzduchového filtru | - | - | - | - |
Výměna brzdové kapaliny | - | - | - | - |
Seřízení ventilové vůle | - | - | - | - |
Druh motoru | Spalovací | Spalovací | Spalovací | Spalovací |
Vyjímatelná baterie | - | - | - | - |
Dojezd | - | - | - | - |
Doba rychlonabíjení | - | - | - | - |
Doba nabíjení | - | - | - | - |
Spotřeba elektro | - | - | - | - |
Kapacita akumulátoru | - | - | - | - |
Provozní napětí | - | - | - | - |
Nominální výkon | - | - | - | - |
Podvozek | ||||
Typ rámu | Trubkový | - | Dvojitý páteřový | - |
Materiál rámu | ocel | - | ocel | - |
Zdvih předního odpr. | 170 | 190 | 200 | 190 |
Zdvih zadního odpr. | 170 | 200 | 190 | 200 |
Úhel hlavy řízení | 25.6 | 63.8 | 27 | - |
Závlek předního kola | 116.4 | 112 | 111 | - |
Rozvor | 1520 | 1518 | 1560 | 1507 |
Brzdy vpředu | 2 kotouč | 2 kotouč | 2 kotouč | 2 kotouč |
Brzdy vzadu | kotouč | - | kotouč | kotouč |
Přední kolo | 19 | 19 | 21 | 19 |
Zadní kolo | 17 | 17 | 18 | 17 |
Výška sedla | 830 | 850 | 850 | 850 |
Rozměr předního kotouče | 320 | 310 | 310 | 305 |
Přední třmen | čtyřpístkový | čtyřpístkový | dvoupístkový | čtyřpístkový |
Rozměr přední pneu | 120/70 R19 | 120/70 | 90/90-21 | 120/70 R 19 |
Rozměr zadní pneu | 170/60 R17 | 170/60 | 150/70R18 | 170/60 R 17 |
Výška sedla max | - | - | - | - |
Světlá výška | - | - | 210 | - |
Ostatní | ||||
Suchá hmotnost | 222 | - | - | - |
Pohotovostní hmotnost | 246 | 237 | 208 | 244 |
Objem nádrže | 21 | 19 | 16.9 | 20 |
Spotřeba | 5.1 | 4.8 | 4.35 | 5 |
Zrychlení | - | 3.39 | - | - |
Maximální rychlost | - | 225 | - | 200 |
Poznámka | - | - | - | sedlo, standard = 850/870 mm; délka podsedl. rámu=1 870/1 910 mm vysoké rallye sedlo = 880 mm; 1 920 mm sada na snížení podvozku = 800/820 mm; 1 790/1 830 mm |
První cena | - | - | 249900 | 499000 |
Rezerva | 3.5 | 4 | - | 4 |
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) | - | - | - | - |
Užitečná hmotnost | - | 228 | 207 | - |
Šířka řídítek (ke koncům rukojetí) | - | - | - | - |
Hmotnost testovaného stroje na váze Motorkáři.cz | - | - | - | - |
Uživatelé nejčastěji porovnávají