Přidat model k porovnání
BMW R 18 | Suzuki VS 1400 Intruder | Yamaha MT-01 | Yamaha NMAX 125 | |
---|---|---|---|---|
Motor | ||||
Modelový rok | ||||
Objem | 1802 | 1360 | 1670 | 125 |
Výkon | 67 | 45 | 66 | 9 |
Výkon při otáčkách | 4750 | 5000 | 4750 | 8000 |
Točivý moment | 158 | - | 150 | 11.2 |
Otáčky při max toč.mom. | 3000 | - | 3750 | 6000 |
Uspořádání válců | Boxer | Vidlicový | Vidlicový | 1 |
Počet válců | 2 | 2 | 2 | 1 |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | 4 | 4 | 4 |
Chlazení | Vzduch a Olej | Vzduch a Olej | Vzduch | Kapalina |
Vrtání | 107.1 | - | 97 | 52 |
Zdvih | 100 | - | 113 | 58.7 |
Kompresní poměr | 9.6 | - | 8.4 | 11.2 |
Rozvod | OHV | - | OHV | OHC |
Ventilů na válec | 4 | - | 4 | 4 |
Příprava paliva | Vstřikování | Karburátor | Vstřikování | Vstřikování |
Počet rychlostí | 6 | 5 | 5 | A |
Sekundární převod | Kloubový hřídel | Kloubový hřídel | Řetěz | Řemen |
Startér | Elektrický | Elektrický | - | Elektrický |
Množství oleje | - | - | - | - |
Výměna motorového oleje | - | - | - | - |
Výměna olejového filtru | - | - | - | - |
Výměna převodového oleje | - | - | - | - |
Výměna hnacího řemene | - | - | - | - |
Výměna zapalovací svíčky | - | - | - | - |
Výměna vložky vzduchového filtru | - | - | - | - |
Výměna brzdové kapaliny | - | - | - | - |
Seřízení ventilové vůle | - | - | - | - |
Druh motoru | Spalovací | Spalovací | Spalovací | Spalovací |
Vyjímatelná baterie | - | - | - | - |
Dojezd | - | - | - | - |
Doba rychlonabíjení | - | - | - | - |
Doba nabíjení | - | - | - | - |
Spotřeba elektro | - | - | - | - |
Kapacita akumulátoru | - | - | - | - |
Provozní napětí | - | - | - | - |
Nominální výkon | - | - | - | - |
Podvozek | ||||
Typ rámu | Dvojitý kolébkový | - | Páteřový | Trubkový |
Materiál rámu | ocel | - | lehká slitina | ocel |
Zdvih předního odpr. | 120 | - | - | 100 |
Zdvih zadního odpr. | 90 | - | 117 | 85 |
Úhel hlavy řízení | 32.7 | - | 25 | - |
Závlek předního kola | 150 | - | 103 | - |
Rozvor | 1731 | 1620 | 1525 | 1340 |
Brzdy vpředu | 2 kotouč | kotouč | 2 kotouč | kotouč |
Brzdy vzadu | kotouč | kotouč | kotouč | kotouč |
Přední kolo | 19 | 19 | 17 | 13 |
Zadní kolo | 16 | 15 | 17 | 13 |
Výška sedla | 690 | - | 825 | 765 |
Rozměr předního kotouče | 300 | - | - | 230 |
Přední třmen | čtyřpístkový | jednopístkový | - | jednopístkový |
Rozměr přední pneu | 120/70R19 | 110/90 | - | 110/70-13 |
Rozměr zadní pneu | 180/65B16 | 170/80 | - | 130/70-13 |
Výška sedla max | - | - | - | - |
Světlá výška | - | - | - | 125 |
Ostatní | ||||
Suchá hmotnost | - | - | 265 | - |
Pohotovostní hmotnost | 345 | 260 | - | 131 |
Objem nádrže | 16 | - | 15 | 7.1 |
Spotřeba | 5.6 | 6.5 | - | 2.2 |
Zrychlení | - | - | - | - |
Maximální rychlost | 180 | 170 | 200 | - |
Poznámka | - | - | - | Nmax 155: 155 cm3, 58 x 58,7 mm, 11,1 kW@8000, 14 Nm@6500 |
První cena | 589000 | - | - | - |
Rezerva | 4 | - | - | - |
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) | 648019 | - | - | - |
Užitečná hmotnost | 215 | - | - | - |
Šířka řídítek (ke koncům rukojetí) | - | - | - | - |
Hmotnost testovaného stroje na váze Motorkáři.cz | - | - | - | - |
Uživatelé nejčastěji porovnávají