Přidat model k porovnání
Triumph Tiger 955i | BMW R 1150 GS | Honda CRF1000L Africa Twin | Honda VFR 1200X Crosstourer | |
---|---|---|---|---|
Motor | ||||
Modelový rok | ||||
Objem | 955 | 1130 | 998 | 1237 |
Výkon | 80 | 62 | 70 | 95 |
Výkon při otáčkách | 8900 | 6750 | 7500 | 7750 |
Točivý moment | 92 | 98 | 99 | 126 |
Otáčky při max toč.mom. | 4400 | 5250 | 6000 | 6500 |
Uspořádání válců | Řadový | Boxer | Řadový | Vidlicový |
Počet válců | 3 | 2 | 2 | 4 |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | 4 | 4 | 4 |
Chlazení | Kapalina | Vzduch a Olej | Kapalina | Kapalina |
Vrtání | 79 | 101 | 92 | 81 |
Zdvih | 65 | 70.5 | 75.1 | 60 |
Kompresní poměr | 11.6 | 10.3 | - | 12 |
Rozvod | DOHC | - | - | OHC |
Ventilů na válec | 4 | 4 | 4 | 4 |
Příprava paliva | Vstřikování | Vstřikování | Vstřikování | Vstřikování |
Počet rychlostí | 6 | 6 | 6 | 6 |
Sekundární převod | Řetěz | Kloubový hřídel | Řetěz | Kloubový hřídel |
Startér | Elektrický | Elektrický | Elektrický | Elektrický |
Množství oleje | 4 | 3 | 4 | - |
Výměna motorového oleje | - | 10000 | 12000 | - |
Výměna olejového filtru | - | 10000 | 24000 | - |
Výměna převodového oleje | - | 20000 | - | - |
Výměna hnacího řemene | - | - | - | - |
Výměna zapalovací svíčky | - | 20000 | 48000 | - |
Výměna vložky vzduchového filtru | - | 20000 | 24000 | - |
Výměna brzdové kapaliny | - | - | - | - |
Seřízení ventilové vůle | - | 20000 | 24000 | - |
Druh motoru | Spalovací | Spalovací | Spalovací | Spalovací |
Vyjímatelná baterie | - | - | - | - |
Dojezd | - | - | - | - |
Doba rychlonabíjení | - | - | - | - |
Doba nabíjení | - | - | - | - |
Spotřeba elektro | - | - | - | - |
Kapacita akumulátoru | - | - | - | - |
Provozní napětí | - | - | - | - |
Nominální výkon | - | - | - | - |
Podvozek | ||||
Typ rámu | Trubkový | Samonosný | Dvojitý kolébkový | Páteřový |
Materiál rámu | ocel | Samonosný | ocel | lehká slitina |
Zdvih předního odpr. | 200 | 190 | 230 | - |
Zdvih zadního odpr. | 200 | 200 | 220 | - |
Úhel hlavy řízení | 28 | 42 | - | - |
Závlek předního kola | 92 | - | - | - |
Rozvor | 1550 | 1515 | 1575 | 1595 |
Brzdy vpředu | 2 kotouč | 2 kotouč | 2 kotouč | 2 kotouč |
Brzdy vzadu | kotouč | kotouč | kotouč | kotouč |
Přední kolo | 19 | 19 | 21 | 19 |
Zadní kolo | 17 | 17 | 18 | 17 |
Výška sedla | 840 | 840 | 870 | 850 |
Rozměr předního kotouče | 310 | 305 | 310 | 310 |
Přední třmen | dvoupístkový | čtyřpístkový | čtyřpístkový | - |
Rozměr přední pneu | 110/80 19 | 110/80 | 90/90-21 | 110/80 |
Rozměr zadní pneu | 150/70 17 | 150/70 | 150/70-18 | 150/70 |
Výška sedla max | 860 | 860 | - | - |
Světlá výška | - | 200 | - | - |
Ostatní | ||||
Suchá hmotnost | 227 | 228 | - | 277 |
Pohotovostní hmotnost | 251 | 249 | 230 | - |
Objem nádrže | 23 | 22 | 18.8 | 21.5 |
Spotřeba | - | 5.5 | 4.7 | 6.6 |
Zrychlení | - | - | - | - |
Maximální rychlost | 215 | 195 | - | 209 |
Poznámka | - | - | model DCT pohotovostní hmotnost: 240 kg cena: 374 900 Kč | Cena za verzi s manuálním řazením. |
První cena | 359000 | - | 349900 | 350000 |
Rezerva | 3.5 | 4 | 3.4 | 4 |
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) | - | - | - | - |
Užitečná hmotnost | 207 | 211 | - | - |
Šířka řídítek (ke koncům rukojetí) | - | - | - | - |
Hmotnost testovaného stroje na váze Motorkáři.cz | - | - | - | - |
Uživatelé nejčastěji porovnávají