Přidat model k porovnání
Suzuki DL 650 V-Strom | Yamaha Tenere 700 | KTM 1090 Adventure | KTM 1190 Adventure | Triumph Daytona 765 | |
---|---|---|---|---|---|
Motor | |||||
Modelový rok | |||||
Objem | 645 | 689 | 1050 | 1195 | 765 |
Výkon | 52 | 54 | 92 | 109.5 | 96 |
Výkon při otáčkách | 8800 | 9000 | 8500 | - | 12250 |
Točivý moment | 62 | 68 | 109 | - | 80 |
Otáčky při max toč.mom. | 6500 | 6500 | 6500 | - | 9750 |
Uspořádání válců | Vidlicový | Řadový | Vidlicový | Vidlicový | Řadový |
Počet válců | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
Chlazení | Kapalina | Kapalina | Kapalina | Kapalina | Kapalina |
Vrtání | 81 | 80 | 103 | 105 | 78 |
Zdvih | 62.6 | 68.6 | 63 | 69 | 53.38 |
Kompresní poměr | 11.2 | 11.5 | - | - | 12.9 |
Rozvod | DOHC | DOHC | DOHC | - | DOHC |
Ventilů na válec | 4 | 4 | 4 | - | 4 |
Příprava paliva | Vstřikování | Vstřikování | Vstřikování | Vstřikování | Vstřikování |
Počet rychlostí | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 |
Sekundární převod | Řetěz | Řetěz | Řetěz | Řetěz | Řetěz |
Startér | Elektrický | Elektrický | Elektrický | Elektrický | Elektrický |
Množství oleje | - | 2.6 | - | - | - |
Výměna motorového oleje | - | 10000 | 15000 | - | - |
Výměna olejového filtru | - | 20000 | 15000 | - | - |
Výměna převodového oleje | - | - | - | - | - |
Výměna hnacího řemene | - | - | - | - | - |
Výměna zapalovací svíčky | - | 20000 | - | - | - |
Výměna vložky vzduchového filtru | - | 20000 | - | - | - |
Výměna brzdové kapaliny | - | - | - | - | - |
Seřízení ventilové vůle | - | 40000 | - | - | - |
Druh motoru | Spalovací | Spalovací | Spalovací | Spalovací | Spalovací |
Vyjímatelná baterie | - | - | - | - | - |
Dojezd | - | - | - | - | - |
Doba rychlonabíjení | - | - | - | - | - |
Doba nabíjení | - | - | - | - | - |
Spotřeba elektro | - | - | - | - | - |
Kapacita akumulátoru | - | - | - | - | - |
Provozní napětí | - | - | - | - | - |
Nominální výkon | - | - | - | - | - |
Podvozek | |||||
Typ rámu | Dvojitý páteřový | Dvojitý kolébkový | Trubkový | - | Dvojitý páteřový |
Materiál rámu | lehká slitina | ocel | chrommolybden | - | lehká slitina |
Zdvih předního odpr. | 150 | 210 | 185 | - | - |
Zdvih zadního odpr. | 159 | 200 | 190 | - | - |
Úhel hlavy řízení | 25.8 | 27 | 26 | 26 | 23.2 |
Závlek předního kola | 107 | 105 | - | - | 91.1 |
Rozvor | 1560 | 1595 | 1560 | 1560 | 1379 |
Brzdy vpředu | 2 kotouč | 2 kotouč | 2 kotouč | 2 kotouč | 2 kotouč |
Brzdy vzadu | kotouč | kotouč | kotouč | kotouč | kotouč |
Přední kolo | 19 | 21 | 19 | - | 17 |
Zadní kolo | 17 | 18 | 17 | - | 17 |
Výška sedla | 835 | 875 | 850 | 860 | 822 |
Rozměr předního kotouče | 310 | 282 | 320 | 320 | 310 |
Přední třmen | dvoupístkový | dvoupístkový | čtyřpístkový | - | čtyřpístkový |
Rozměr přední pneu | 110/80R19 | 90/90-21 | 110/80-R19 | - | 120/70ZR17 |
Rozměr zadní pneu | 150/70R17 | 150/70R18 | 150/70-R17 | - | 180/55ZR17 |
Výška sedla max | - | - | - | - | - |
Světlá výška | 170 | 240 | 220 | - | - |
Ostatní | |||||
Suchá hmotnost | - | - | 205 | 212 | - |
Pohotovostní hmotnost | 213 | 205 | - | 230 | - |
Objem nádrže | 20 | 16 | 23 | 23 | 17.4 |
Spotřeba | 4.2 | 4.3 | - | - | - |
Zrychlení | - | - | - | - | - |
Maximální rychlost | - | - | - | - | - |
Poznámka | - | - | - | - | Jako první přichází omezená série Daytona Moto2 765 Limited Edition s karbonovými kapotami, odpružením Öhlins, brzdami Brembo Stylema a obousměrným quickshifterem |
První cena | - | 274990 | 352000 | - | - |
Rezerva | - | - | - | - | - |
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) | 209900 | - | - | - | - |
Užitečná hmotnost | 202 | - | - | - | - |
Šířka řídítek (ke koncům rukojetí) | - | - | - | - | - |
Hmotnost testovaného stroje na váze Motorkáři.cz | - | - | - | - | - |
Uživatelé nejčastěji porovnávají