Přidat model k porovnání
Suzuki DL 650 V-Strom | Suzuki SV 1000 | Suzuki DL 1000 V-Strom | BMW R 1250 GS Adventure | |
---|---|---|---|---|
Motor | ||||
Modelový rok | ||||
Objem | 645 | 996 | 1037 | 1254 |
Výkon | 52 | 91 | 74 | 100 |
Výkon při otáčkách | 8800 | 9000 | 8000 | 7750 |
Točivý moment | 62 | 102 | 101 | 143 |
Otáčky při max toč.mom. | 6500 | 7200 | 4000 | 6250 |
Uspořádání válců | Vidlicový | Vidlicový | Vidlicový | Boxer |
Počet válců | 2 | 2 | 2 | 2 |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | 4 | 4 | 4 |
Chlazení | Kapalina | Kapalina | Kapalina | Kapalina |
Vrtání | 81 | 98 | 100 | 102.5 |
Zdvih | 62.6 | 66 | 66 | 76 |
Kompresní poměr | 11.2 | 11.6 | 11.3 | 12.5 |
Rozvod | DOHC | DOHC | DOHC | DOHC |
Ventilů na válec | 4 | 4 | 4 | 4 |
Příprava paliva | Vstřikování | Vstřikování | Vstřikování | Vstřikování |
Počet rychlostí | 6 | 6 | 6 | 6 |
Sekundární převod | Řetěz | Řetěz | Řetěz | Kloubový hřídel |
Startér | Elektrický | Elektrický | Elektrický | Elektrický |
Množství oleje | - | - | 3.1 | - |
Výměna motorového oleje | - | - | - | 10000 |
Výměna olejového filtru | - | - | - | - |
Výměna převodového oleje | - | - | - | - |
Výměna hnacího řemene | - | - | - | - |
Výměna zapalovací svíčky | - | - | - | - |
Výměna vložky vzduchového filtru | - | - | - | - |
Výměna brzdové kapaliny | - | - | - | - |
Seřízení ventilové vůle | - | - | - | - |
Druh motoru | Spalovací | Spalovací | Spalovací | Spalovací |
Vyjímatelná baterie | - | - | - | - |
Dojezd | - | - | - | - |
Doba rychlonabíjení | - | - | - | - |
Doba nabíjení | - | - | - | - |
Spotřeba elektro | - | - | - | - |
Kapacita akumulátoru | - | - | - | - |
Provozní napětí | - | - | - | - |
Nominální výkon | - | - | - | - |
Podvozek | ||||
Typ rámu | Dvojitý páteřový | - | Páteřový | Samonosný |
Materiál rámu | lehká slitina | - | ocel/lehká slitina | ocel |
Zdvih předního odpr. | 150 | 120 | 160 | 210 |
Zdvih zadního odpr. | 159 | 130 | 160 | 220 |
Úhel hlavy řízení | 25.8 | - | 25.3 | 24.9 |
Závlek předního kola | 107 | - | 109 | 95.4 |
Rozvor | 1560 | 1430 | 1555 | 1504 |
Brzdy vpředu | 2 kotouč | 2 kotouč | 2 kotouč | 2 kotouč |
Brzdy vzadu | kotouč | kotouč | kotouč | kotouč |
Přední kolo | 19 | 17 | 19 | 19 |
Zadní kolo | 17 | 17 | 17 | 17 |
Výška sedla | 835 | 810 | 850 | 890 |
Rozměr předního kotouče | 310 | 310 | - | 305 |
Přední třmen | dvoupístkový | čtyřpístkový | - | čtyřpístkový |
Rozměr přední pneu | 110/80R19 | 120/70 17 | 110/80 | 120/70R19 |
Rozměr zadní pneu | 150/70R17 | 180/55 17 | 150/70 | 170/60R17 |
Výška sedla max | - | - | - | 910 |
Světlá výška | 170 | - | 165 | - |
Ostatní | ||||
Suchá hmotnost | - | 185 | - | - |
Pohotovostní hmotnost | 213 | 208 | 233 | 268 |
Objem nádrže | 20 | 17 | 20 | 30 |
Spotřeba | 4.2 | - | 4.8 | 4.75 |
Zrychlení | - | - | - | - |
Maximální rychlost | - | 235 | - | 200 |
Poznámka | - | - | - | - |
První cena | - | - | - | 485750 |
Rezerva | - | - | - | 4 |
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) | 209900 | - | 299900 | - |
Užitečná hmotnost | 202 | - | - | 217 |
Šířka řídítek (ke koncům rukojetí) | - | - | - | - |
Hmotnost testovaného stroje na váze Motorkáři.cz | - | - | - | - |
Uživatelé nejčastěji porovnávají