Po ubrání plynu drží otáčky, po chvilce klesnou ale chcípne

  • 0

    13.10.2023 od DaWe_cz

    Dobrý den, mám moto Honda CBR 125r, chtel bych se zeptat co může způsobit to že po přidání plynu se zvýší otáčky ale po ubrání neklesnou ale jsou pořád zvýšené až po chvilce(tak 5-10s víc jak normálně) otáčky klesnou ale po klesnutí to ještě chcipne, vyměnil jsem svíčku vyndal karburátor vyčistil ale moto to dělá furt. Občas to udělá i po nastartování že samovolně zvýší otáčky a pak chcípne. Předem děkuji za odpověď

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (4)
  • 0

    13.10.2023 od ja1

    Máš chudou smes, někde ti to prisava vzduch, jak vypadá příruba mezi válcem a karbcem?

    Doplněno:

    Ten tam není je tam jeden šroub na vypouštění benzinu a druhej na vzdusnik

    13.10.2023 od DaWe_cz

    Příruba vypadá dobře ještě jsem ji projistotu utahnul, se šroubem jsem točil ale podle manuálu jsem ho vytočil o 1,75 otáčky, bohatost směsi nenastavim jelikož je to membranovrj karburator

    13.10.2023 od DaWe_cz

    Pokud jsi točil tím šroubem ze žlutého kovu na placaty sroubovak, tah ho opatrně zatoc a pak ho o 2 ot povol

    13.10.2023 od ja1

    Netocil jsi na karbci šroubem bohatosti směsi?

    13.10.2023 od ja1

    Doplnit odpověď

  • 0

    13.10.2023 od Slávek-TDM

    Buď netěsní nebo je prasklá příruba a saje to někde falešnej vzduch, nebo je karburátor blbě nastavenej. Dělá to od začátku nebo až od nějaký doby?

    Doplněno:

    Nevím jestli to dělá od začátku jelikož motorka je kamaráda a nechal ji přes rok a půl stát na zahradě bez nastartovani, takže jsem vylil benzín vodu atd vyčistil karburátor zkontroloval hadičky, nastartovali jsme ale tenhle problém pretrvava, a příruba by měla být ok, ještě mě napadlo zkontrolovat membránu ale ta při čištění karburátoru vypadala v pohode, byla pružná a napohled bez trhlin, ale upřímně nevím jak ji zkontrolovat jestli správně těsní atd, když ji opatrně rukou nadzvednu tak se plynule vrátí

    13.10.2023 od DaWe_cz

    Doplnit odpověď

  • 0

    16.10.2023 od Hydropes

    Mozna blbej dotaz...jestli ma 125ka take dve lanka k plynu (oteviraci/zaviraci)...nevazne ti to zaviraci...?
    Presne totez my kdysi delala jeji vetsi segra.
    Po promazani a nasledne vymene lanek byl pokoj.
    Popr. nech karbec umyt v ultrazvuku s chemii...to taky umi zazraky...

    Doplněno:

    Bohužel tím to není ma jendo lanko, a klapka se vrací na stávající misto, ale zjistil jsem že chybělo těsnění na vzdusniku to jsem koupil už otáčky klesají ale po klesnutí to občas chcípne

    17.10.2023 od DaWe_cz

    Doplnit odpověď

  • 0

    2.11.2023 od Koodl

    Doporučil bych zkontrolovat palivový ventil na nádrži. Otevření přívodu paliva je ovládáno automaticky podtlakem v sacím potrubí motoru (hadička mezi hlavou motoru a karburátorem). Zvláště u starších strojů dojde k prasknutí membrány palivového ventilu a palivo je přisáváno z nádrže přímo do sání motoru. Čímž dochází ke zvyšování otáček, přehlcení a zastavení motoru. K prošetření správné funkce palivového ventilu je nejsnadnější dočasně nainstalovat průhlednou hadičku a pozorovat při nastartovaném motoru, zda se neobjevují kapky benzínu (v hadičce by měl být pouze podtlak). Tak snad se podaří problém odstranit.

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.

TOPlist