Jela normálně z ničeho nic po cestě do kopce přestala tahnout

  • 0

    9.9.2023 od Mnback

    Zdravím všechny dnes jsem šel projet alpíka cca 20 km, jela a táhla normálně, po cestě do kopce z niceho nic přestala táhnout a nejde vůbec z plynem , 3 dny z5 servis za 35 tisíc korun celá palivová soustava, seřízení podtlaku, nové membrány v karburátoru, nové svíčky, seřízení ventilů, nový vzduchový filtr , nová baterie, jela normálně 30 km, poté nastal tento problém, nerozumím tomu , jako jela na jeden válec, zkusil jsem odpojit jednu fajku motor běžel stejně jako s dvěma , zkusil jsem fajky prohodit , pořád stejné, nakonec jsem obě fajky odpojil a motor stále běžel, motor jsem vypl , a zase bez fajek nastartoval a běžel stále pořád stejně, nechápu to , prosím o pomoc diky moc

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (5)
  • 1

    10.9.2023 od robfor

    Vratil bych se do toho servisu, vypada to na netesnici podtlakove hadice, netesnost primo v karburatoru, netesnost sani, muze byt nejaka necistota v trysce anebo se ti samovolne zapina sytic... je to prilis mnoho promennych se kterymi nechces ztracet cas, pokud vzali za servis 35 tisic, tak se snad k tomu postavi celem...

    Doplněno:

    nahodou ti nestrelila pri te jizde z kopce do sani ze ne... :p protoze to by vysvetlovalo mnohe.

    10.9.2023 od robfor

    Doplnit odpověď

  • 0

    9.9.2023 od Mirekdoda

    Mnback:
    máš asi v nádrži směs benzínu a nafty. Při jízdě do kopce se to víc zahřálo a začalo to zapalovat směs samovolně, bez řízeného předstihu. Proto netáhla. Nic lepšího mě nenapadá.

    Doplněno:

    Cryri svicky a dva valce.

    9.9.2023 od zimirekm

    Pises dve svicky celkem. Jenze ty budes mit ctyri svicky a dva valce. Takze mas po zahade. Zmen servis a znovu vse seridit poradne.

    9.9.2023 od zimirekm

    Jo a ještě zkontroluj, jestli není zavzdušněný chladící okruh, jestli se motor dobře chladí a nepřehřívá.

    9.9.2023 od Mirekdoda

    Pak mě napadá, že se ve spalovacích komorách usadila hrudka karbonu a ta žhne a vydrží žhnout nějakou dobu. To dokáže zapálit směs i bez jiskry na svíče. Ovšem opět bez řízeného předstihu. Žhavý karbon může spustit detonační spalování a to je pro motor nebezpečná nepříjemnost.

    9.9.2023 od Mirekdoda

    Děkuji za odpověď, nafta není možná, palivo mám s benziny a stal jsem u stojanu pouze s naturalem a tankoval jsem ještě před tím než jsem dal moto do servisu cca 3 týdny na zpět a to jsem tam ještě dojel cesta byla 23km ( myslím že nafta by se projevila hned).
    Od té doby najeto cca 30km bez problémů a žádného cukani divnych zvuku ani za studena , spíš netuším jak může motorka jet i s odpojenyma svíčkami, a ještě k tomu i nastartuje , nechápu a nerozumím tomu .

    9.9.2023 od Mnback

    Jo a ze stejného důvodu motor běžel i bez fajek. Jiskru nepotřeboval.

    9.9.2023 od Mirekdoda

    Doplnit odpověď

  • 0

    9.9.2023 od zimirekm

    Ahoj. Pokud jedes bez fajfky na svickach a nemas tam nejakym zpusobem naftu, musi se jednat o zakarbonovany motor. To mohlo klidne vzniknout az po servisu nespravnym serizenim karbecu. Temer jina varianta, nez karbon plus spatne serizeni asi ani neexistuje. Ten karbon se tam proste vytvoril az po par km po servisu, kdy ti to spatne seridili. Bezny jev u zakarbonovanych dvoutaktu, co znam uz 40 let z detstvi Pokud i dost kouri, muze tam hrat roli i olej. Ale o tom nepises.

    Doplněno:

    Nafta opravdu není možná, leda by mi ji tam naleli v servisu tím jsem si 100% jistý.
    Motorka mi před servisem rok jela úplně bez problémů, špatně chytala za studena ale dával jsem vinu karburátorum a ventilum moto jsem koupil od pana co na tom nedělal 4 roky servis ( samozřejmě to bylo zohledneno v cene) tudíž jsem chtěl udělat vše potřebné aby mě nikde nenechala.
    Motorku jsem vyzvedl po měsíci v servisu a jsou jen problémy.
    Přitom pan podle recenzí na google a zpětné vazby od lidí je profík ve svém oboru.
    No, co se dá dělat. Díky za odpověď.
    Nemůže být jen nějaký problém v elektrice když jde motorka i za studena nastartovat bez obou fajek svíček? Takhle logicky mi to nedává smysl aby svíčka házela zápal bez kabelu , nemůže být jen někde špatná kostra? Nebo někde probijet? ..
    Nechal jsem to teď 2 hodiny vychladnout a opravdu to startuje bez fajek , nikdy jsem to neviděl.

    9.9.2023 od Mnback

    Doplnit odpověď

  • 0

    9.9.2023 od Trávoborec

    Takový dotaz: nemá TA dvě svíčky na válec? Moje guzzina ano, stejně tak mnoho dalších strojů. To by vysvětlovalo, proč může nastartovat bez zapojené jedné svíčky…

    Doplněno:

    https://partsdepot.cz/picown/365538.jpg

    9.9.2023 od Trávoborec

    Ctyri svicky a dva valce

    9.9.2023 od zimirekm

    Edit: 2 válce 2 svíčky, obě odpojeny pořád startuje je to nezmar ?? už se tomu smeju.

    9.9.2023 od Mnback

    Edit: 2 válce 2 svíčky, obě odpojeny pořád startuje je to nezmar ?? už se tomu smeju.

    9.9.2023 od Mnback

    Ahoj ne, 1 valec jedna svíčka odpojené obě pořád startuju ?

    9.9.2023 od Mnback

    Doplnit odpověď

  • 0

    10.9.2023 od Stadakk11

    Nevím zda jsem Tě pochopil přesně...ale odpojil si jednu fajfku na předním a jednu fajfku na zadním válci. Transalp má ale dvě svíčky na válec. Proto Ti to stále jede a jde i opětovně startovat.
    Jinak k té další závadě...podívej se zdá nesklouzla některá podtlaková hadička

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.

TOPlist