přední vidle teče

  • 0

    6.9.2023 od tomino1270

    Zdar, zkusil jsem udělat repasi vidle na CBR600F 1995. Klasická upright vidle. Měnil jsem gufera, prachovky a kluzný pouzdra, ale po složení zase lehce teče. Při rozebrání jsem si všimnul že obě trubky jsou v půlce délky tenčí. Při čištění to bylo rukou znát. le jelikož je to cca od půlky až do konce, tak jsem myslel že to tak má být. Je to u tohohle typu moto normální nebo menší průměr vespod může být jádro pudla proč to netěsní?

    Doplněno:

    Tak vyřešeno. Byly as spravované a někdo to dodrbal. Nové trubky vyřešily. Díky za tip s usazením, taky bych to dělal na první dobrou.

    11.9.2023 od tomino1270

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (2)
  • 1

    6.9.2023 od ja1

    Trubka musí mít stejný průměr po celé délce,

    Doplněno:

    Buď koupit novou, nebo nechat opravit, ale asi nová bude levnější

    6.9.2023 od ja1

    Doplnit odpověď

  • 1

    7.9.2023 od robfor

    Ja1 uz vse napsal, tak jen doplnim. Uz jsem se s tim hodnekrat setkal, trubky opotrebovane do kuzele, vetsinou to vznika tak, ze nejsou oba hydraulicke elementy dokonale rovnobezne, coz muze byt bud nepresnosti ve vyrobe, nebo mechanickym poskozenim, ze nesedi roztec na brylich a jsou tam trubky vzpricene do V, nebo jsou trubky ohnute, nebo je to chybou montaze, kdyz se usazuje osa predniho kola, tak se to dotahne na prvni dobrou, spravne by se melo parkrat propruzit a az pak dotahnout na hotovo, aby se uvolnilo napeti a nedochazlo k tomu, ze to osa tahne k sobe nebo od sebe pripropruzeni . Tak si to jen zkontroluj, ze jsou obe trubky rovnobezne a neni geometricka chyba v brylich, jinak se ti nova vidle zahy opotrebuje stejnym zpusobem,protoze pokud nejsou trubky dokonale rovnobezne, tak ten bocni tlak vznikajici pri propruzeni se nema jak jinak kompenzovat, nez ohybanim vidle do stran a trenim bocni casti trubek o pistnici.

    Doplnit odpověď


Otázka je již vyřešena.

TOPlist