Klepání motoru

  • 0

    30.7.2022 od tom1969

    Vždy když jedu ve 2 ledech tak mezi 3÷3200 otáčkami většinou do kopce se ozývá z motoru tzv. klepání. Je v podstatě jedno na jaký převod jedu, ale většinou od 4. převodu výš. Samozřejmě to řeším podřazením, ale myslím, že by to pro ten motor zase neměl být takový problém. Dělá to hlavně na 95 proto beru, když je možné 100. Je to ještě e4 a mám tam cca 10000km. Děkuji

    Doplněno:

    Díky všem pořád jsem si myslel, že tam je nějaký senzor klepání a stáhne předstih, a nepomohly by chladnější svíčky? No jinak to vidím jako vy prostě to držet nad 3500 a tankovat 100octanů. Akorát je blbý, že z dědiny kde jezdím na 5 budu muset až na 3.

    1.8.2022 od tom1969

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (3)
  • 0

    30.7.2022 od zimirekm

    Ahoj. Mam jen obecnou radu. Pokud mas moc plynu vuci otackam motoru, tak to bude motor proste klepat a klepat az dojde k propaleni ventilu. Takto to ucili me v autoskole. To co popisujes, vypada presne tak. Vaha dvou lidi a na vyssi prevodovy stupen se snazis udrzet rychlost vetsim otevrenim plynu a motor na to proste nema. Takze podradit. Pak samozrejme varianta spatneho benzinu, svicky nestihaji bohatou smes, spatny predstih atd atd. To uz je na tobe, co je spravne, zda chyba v tve ruce, nebo stroje.

    Doplnit odpověď

  • 0

    31.7.2022 od pk52

    Hlídat množství oleje a jeho teplotu. Včas řadit. Hlavně stále být v pohybu, nestát ve frontách. Na červenou v křižovatce raději vypnout.

    Doplnit odpověď

  • 0

    1.8.2022 od JirkaV85

    Přesně tak, to je Guzzi, s tou musíš pracovat. Víc řadit a nekorigovat jen plynem, ideální otáčky jsou tak 4-5tis., hlídat si teplotu.

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.

TOPlist