-
30.7.2022 od tom1969
Vždy když jedu ve 2 ledech tak mezi 3÷3200 otáčkami většinou do kopce se ozývá z motoru tzv. klepání. Je v podstatě jedno na jaký převod jedu, ale většinou od 4. převodu výš. Samozřejmě to řeším podřazením, ale myslím, že by to pro ten motor zase neměl být takový problém. Dělá to hlavně na 95 proto beru, když je možné 100. Je to ještě e4 a mám tam cca 10000km. Děkuji
Doplněno:
Díky všem pořád jsem si myslel, že tam je nějaký senzor klepání a stáhne předstih, a nepomohly by chladnější svíčky? No jinak to vidím jako vy prostě to držet nad 3500 a tankovat 100octanů. Akorát je blbý, že z dědiny kde jezdím na 5 budu muset až na 3.
1.8.2022 od tom1969
-
30.7.2022 od zimirekm
Ahoj. Mam jen obecnou radu. Pokud mas moc plynu vuci otackam motoru, tak to bude motor proste klepat a klepat az dojde k propaleni ventilu. Takto to ucili me v autoskole. To co popisujes, vypada presne tak. Vaha dvou lidi a na vyssi prevodovy stupen se snazis udrzet rychlost vetsim otevrenim plynu a motor na to proste nema. Takze podradit. Pak samozrejme varianta spatneho benzinu, svicky nestihaji bohatou smes, spatny predstih atd atd. To uz je na tobe, co je spravne, zda chyba v tve ruce, nebo stroje.
-
31.7.2022 od pk52
Hlídat množství oleje a jeho teplotu. Včas řadit. Hlavně stále být v pohybu, nestát ve frontách. Na červenou v křižovatce raději vypnout.
-
1.8.2022 od JirkaV85
Přesně tak, to je Guzzi, s tou musíš pracovat. Víc řadit a nekorigovat jen plynem, ideální otáčky jsou tak 4-5tis., hlídat si teplotu.