-
8.11.2015 od Valda5555
Dobrý den. Potřebují poradit! Při vyrovnaných podtlakech na volnobeh po zvýšení otáček cca 3000) podtlaky se úplně rozhodily. Otázka zní, mám dorovnat podtlak ve vyšších otáčkách ,nebo nechat vyrovnání jen na volnobeh ... Když dorovnam v otáčkách jsou rozhazeny na volnobeh... Předem děkuji
-
8.11.2015 od KAWAHAB
Asi ti to někde mezi škrtící klapkou a ventilem přisává falešný vzduch..Taky kukni na membrány,mohly steřet.
-
8.11.2015 od Valda5555
Dík za odpověď! Ne myslím že to bude falešný vzduch ,není odkud... Sorry co znamená steřet?
Doplněno:
A nechci hledat příčinu... Příčin může být více,například různý tlak ve válcích... Chtěl jsem jen vědět kdy je lepší mít stejný podtlak, na volnobeh nebo v vyšších otáčkách. Dík
8.11.2015 od Valda5555
-
8.11.2015 od kilix
mne to mechanik nastavil na tie vyššie otáčky. Veď nejazdím na voľnobehu. Zrovná sa mi to asi od 2000ot/min a potom to už pekne drží. Voľnobeh je trošku rozhádaný, ale čo už.
Príčina je zrejme mierna netesnosť niektorého zo sacích ventilov za voľnobehu (hydroštely majú pri voľnobehu nižší tlak oleja a nedokážu presne vyrovnať vôle ventilov, alebo proste treba zbrúsiť ventily, netesnosť medzi sedlom a ventilom).
Takže tak. Nastav to na tie vyššie otáčky, ak ti to potom už ďalej drží zrovnané, nerieš. Budeš mať rozhádaný voľnobeh, ale v otáčkach to pôjde pekne.Doplněno:
Ještě jedno Děkuji!!
8.11.2015 od Valda5555
Dík ! Je to rozumný...
8.11.2015 od Valda5555
Po nastavení over, či sa to zase nerozháda napr. pri 5000ot, 6000ot, 7000ot.
ak to drži 3000 a viac stále zrovnané podtlaky, tak to máš niečo ako ja a neriešil by som to kým sa to nezhorší. Potom hlava dole, bohužiaľ.8.11.2015 od kilix
-
10.11.2015 od barkas
Ahoj, zkus si přidat bez nastartování na rukojeti trochu plynu. Zafixuj si to a změř si od nějakého nálitku šuplerou jak se otevírají klapky.Může to být i rozdílná vůle v bowdenech.Na dorazech u volnoběhu to máš dobré a po přidání se to může rozhodit.
Doplněno:
Děkuji všem! Ale rozhodl jsem vyrovnat podtlak jen na volnobeh .Důvod?!..
Myslym si že podtlak v karburátorech po přidání plynu ne musí být stejný ,protože rychlost proudění, množství vzduchu v karburátorem 1 a 2 válce není stejná... To je daný airboxem,pro to dokonce i hlavní třisky karburátory 1a 2 válce mají různý rozměry.11.11.2015 od Valda5555
lenže EN500 je radový dvojval, teda škrtiace klapky nie sú spriahnuté pomocou bowdenov, ale natvrdo oskou. Tam asi vôľa nehrozí.
11.11.2015 od kilix