-
12.10.2015 od valikr
Dobrý den, cestou do práce mi chcíplo Beverly a už jsem o nenastartoval, zajímavé je, že před chcípnutím mi natekl olej do vzduchového filtru i když skútr nespadl. Vyčistil jsem filtr, škrtící klapku, vyměnil svíčku a vstřikovací trysku jsem poslal do Jet Servisu ke kontrole a vyčištění, čerpadlo čerpá, svíčka dává jiskru a přesto nechytí, už si nevím rady. Neměl někdo podobný problém a nemohl by poradit. Děkuji.
-
13.10.2015 od Slávek-TDM
Pokud zapalovani a vstrikovani maka v poradku, muze byt problem v cidle klikoveho / vackoveho hridele nebo taky mohl preskocit rozvodak - to se zpravidla stane, kdyz je v haji napinak nebo listy, pripadne kdyz je retez vytahanej jak ksanda. Divnej je ten olej ve filtrboxu - to vypada, jako kdyz ti tlakuje motor, coz by ukazovalo na prasklej pist nebo krouzky. Jako prvni nech zmerit kompresi, pak zkontroluj rozvody.
-
31.3.2023 od PetrJ81
Mám taky Beverly 500 r.v.03 a s tím olejem ve vzduchovém filtru jsem měl problém taky, ale normálně jezdil. Po dvou až třech jízdách do práce jsem měl asi deci oleje ve filtru, dostávalo se to tam hadicí odvětrání z klikovky. Pátral jsem po tom, proč to tak tlakuje, a zjistil jsem po úplném rozdělání motoru, že mi praskl jeden pístní kroužek a udělal mi díru(jamku) ve válci. Takže při opravě jsem musel vyměnit válec a pístní sadu, přebrus hlavy a výměna gufer na ventilech. Po složení zase OK. Stalo se mi to v 63 tis. km (cena cca 13tis Kč za mat., dělal jsem to sám)
S tím startováním jsem měl také problém, ale jindy. Nakonec to byla vadná anténa imobilizéru (cca 4tis Kč). Pozná se to tak, že ti vše funguje, ale nestartuje . Musíš ověřit, jestli ti vstřikovač dávkuje palivo, když je připojen na skútru. Ten vstřikovač je třeba OK, ale imobilizér ti vypne dodávku paliva, i když vše ostatní chodí. Problém bych hledal tam.
Já už jsem na tomto skútru opravoval kde co, ať se daří.Doplněno:
Takže když startuješ, musí benzín stříkat ze vstřikovače
31.3.2023 od PetrJ81