-
12.4.2020 od poulie
Zdravím, pálí se 3 kabely regulátor - startér. Stator byl měněn 2 roky zpátky. Podle mě to bude ten regulátor, nevíte někdo prosím jaké by tam mělo být napětí ? Nebo jestli přemýšlím správným směrem.
Dobíjení baterie taky nějak zlobí.
-
12.4.2020 od Rolda89
To vypadá na klasickej přechodovej odpor na konektorech, ale chce to proměřit jak alternátor, tak relé, já na tohle místo natvrdo krimpuju dutinky, pak se už problém nemůže objevit.
Doplněno:
Uplně jsem tady na to zapomněl.
Byly to ty spoje. Spájeno a v pohodě.29.5.2020 od poulie
-
12.4.2020 od stnd
Prohlídni to pořádně, jestli nemáš někde prošoupaný kabel, který zkratuje o rám nebo o další kabel.
-
12.4.2020 od krokoš
Čau, teda ty si to aj blbo napísal, pália sa káble regulátor startér????? Nie náhodou egulátor alternátor???
regulátor- reglér nemá so štartérom nič spoločného. Štartér má svoj samostatný okruh. Zmeraj si napätie batérie pri naštartovanom motore a hlavne to skontroluj aj keď to je teplé . Mne to studené fungovalo OK, a po zohriatí mi regler zničil riadiacu jednotku a baterku.Doplněno:
pak asi nema smysl to dal rozebirat, kdyz to stejne das do servisu.
13.4.2020 od cuir
Je to možný. O elektrice vim jen to, že žlutozelený by neměl kopat. O slaboproudu úplný kulový.
Ještě jsem nenapsal že se pálí jen při studeným motoru, po ohřátí dobrý.12.4.2020 od poulie
-
13.4.2020 od Skrunch
Regl usměrňuje proud. Z něho by mělo být výstupní napětí minimálně 13,4V.
Doplněno:
Pro doplnění, jestli se Ti takhle žhaví kabeláž na startér, tak do něho teče víc proudu, než by mělo, takže startovací relé. Proměř regl a podívej se na to startovací relátko.
13.4.2020 od Skrunch