-
15.7.2019 od Iridias1
Dobrý den,
dnes večer jsem se jel projet na mé Jawě 350-634 a jízdu jsem si fakt užil, až na zjištění jedné drobné nedokonalosti.
Pokud někde dojíždím setrvačností bez plynu (například do zatáčky ) a pak přidám plyn nejde motor hned plynule za plynem, ale nejprve jakoby "zakucká" jakoby neměl dost paliva a vzápětí se hned chytne a svižně se roztáčí.
Nevím, zda je to normální (přece to není Honda CBR), ale ta prodleva je trochu protivná, hlavně když se jede někde v serpentinách. Jakoby motor dojížděním na volnoběh spotřeboval palivo v plovákové komoře karburátoru a po přidání plynu si ho tam musel nejdřív "natáhnout" podtlakem v sání. Jinak vše ok.
Díky za nápady
Štěpán
-
16.7.2019 od udinar
Jak jsi napsal, ta opravdu to není Honda CBR a není to čtyřtakt!!!! Takže pokud dojíždíš bez plynu a máš zařazeno, tzn. brzdíš motorem, tak to nedělej! Dvoutakt je mazán směsí benzín-olej a pokud zavřeš plyn a motor je pořád v relativně velkých otáčkách, tak se v tu chvíli nedostatečně maže. Potom při náhlém přidání plynu se motor nejprve zahltí vzduchem a potom teprve se směs dostane do normálu a pak to zase jede dobře. Jinak to dělají všechny dvoutakty
-
18.7.2019 od 8314
Možná malinko obohatit směs. Nemělo by to být moc výrazné. Také záleží na předstihu.
-
9.9.2019 od rraadduuzz
možná zvednout jehlu o 1 zářez...jakmile budeš hýbat se směsí, nemusí ti dobře chytat studení či teplá...