Oprava výfuku

  • 0

    19.8.2015 od karelvj

    Ahoj všem. Koupil jsem motorku a zjistil jsem, že v koncovkách výfuků jsou uvolněné nýty.
    Jak to vypadá uvnitř jsem nikde nenašel. Po vyšroubování imbusu s tím nejde moc hnout. Nevím jak na to. Díky za radu



    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (2)
  • 0

    22.8.2015 od Huper

    čus musiš vyšroubovat imbus(ten tam někdo našrouboval není to originál) a odvrtat 3 nejti a pak vyndat víčko,na víčku je krátký tlumič.Ja jsem ten tlumič uříznul zaroven s víčkem a znova přinejtoval.Použil jsem nerez nejty ,jsou pevnější.Ma to lepší zvuk a spotreba je stejná. Tak at se daří. H.

    Doplnit odpověď

  • 0

    15.5.2018 od Pidas352

    Ahoj, ten imbus není origo jak už psal Huper, já chtěl trochu potunit zvuk při zachováni vzhledu origo výfuku a zjistil, že mi to víčko po vyndání nýtu stejně nejde vyndat, protože ho mam z boku bodově provařené s tělem výfuku již z výroby (mam 96), takže jsou asi nerozebíratelné a to mě donutilo k tuningu.
    Prohulil jsem ty nýty desítkou vrtákem a přivařil na díry m10 nerez matky . Ted´ mám pěknej dunivej zvuk co jsem chtěl
    Když jedu na tech., nebo kdyby něco měly švestky, odstraním závadu na místě tím, že našroubuju šrouby 8ks m10 co vozím sebou, ale myslím že to nebude nutný, není to tak hrozný aby to při delší cestě vadilo a klidně se řev dá těma šroubama regulovat dle libosti. Když se tam dají všechny je zase zvuk a zpětnej protitlak jako u originálu. Výkon se rozhodne neztratil ba naopak, ještě jsem musel upravit směs na 2ot., aby to nestřílelo.

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.

TOPlist