Startování Pomoc

  • 0

    18.9.2017 od KadlikP

    Ahoj, mám problém a už nevím kam... Mám Triumph speed triple 1050 / 2005. Rozvody hotové, baterie nabitá, cívky nové, svíčky nové, olej nový, vzduchový filtr nový, benzínový filtr nový. Motocykl startuje třeba na potřetí ale nastartuje. Ted jsem startoval po dvou dnech tak trvalo dlouho nez vubec chytnula. Baterie je silnější a do plna dobitá. Přijde mi jak kdyby se dostalo k motoru málo benzínu. Když jedu nějakou dobu nebo když je moto ohřáté nastartuje hned. Včera ale i po ohřátí měla lehce problém. Dnes jedu na diagnostiku tak uvidím. Napadá vás něco... ? Děkuji moc!

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (6)
  • 1

    18.9.2017 od kilix

    Ako stará je tá "silnější a do plna dobitá" baterka?
    Ako prvé by som skúšal to.

    Doplněno:

    Hele netuším, kupoval ji původní majitel. Ale dělal všechno letos. I jsem si s ním volal, řešíme to. Kupoval jsem ji ze špatným startováním. Snad se to vyřeší. Minule jsme jezdili s kamarádkou po Praze, několikrát se mi zapla sahara, čekal jsem na ni než přijede a vypl jsem klíček a nechal doběhnout vrtuli. Pak jsem se normálně rozjel a jel cca 5 minut. Motorka najednou vypnula a vybito. Ale je to divný. Pán to taky letos řešil i přes diagnostiku a pod a na nic nikdo nepřišel. A to měl dílnu. Já jen jestli to nemuze byt treba nějaký čidlo nebo tak... :/

    18.9.2017 od KadlikP

    Hele netuším, kupoval ji původní majitel. Ale dělal všechno letos. I jsem si s ním volal, řešíme to. Kupoval jsem ji ze špatným startováním. Snad se to vyřeší. Minule jsme jezdili s kamarádkou po Praze, několikrát se mi zapla sahara, čekal jsem na ni než přijede a vypl jsem klíček a nechal doběhnout vrtuli. Pak jsem se normálně rozjel a jel cca 5 minut. Motorka najednou vypnula a vybito. Ale je to divný. Pán to taky letos řešil i přes diagnostiku a pod a na nic nikdo nepřišel. A to měl dílnu. Já jen jestli to nemuze byt treba nějaký čidlo nebo tak... :/

    18.9.2017 od KadlikP

    Doplnit odpověď

  • 0

    18.9.2017 od Frankie

    To je ale hloupy napad, kupovat motorku se zavadou, se kterou si ani predchozi majitel nevedel rady...to musela byt potom za hodne vyhodnou cenu, i kdyz je otazka vzhledem k tomu kolik to bude stat, jak moc to bude vyhodny...
    Rada je jednoducha, dal bych to nekomu kdo tomu rozumi Idealne nekdo kdo se specializuje primo na Triumphy, samozrejme ne k autorizovanymu dealerovi, to jsou jen menici dilu. Napada me XN MOTO v Dešově u Morav.Budejovic, ty jsou celkem sikovny a Triumphy znaji...

    Doplnit odpověď

  • 0

    18.9.2017 od Animals21

    Dělo se mi to samé, je to jeden kabel v kabelovém svazku, který vede k řídíci jednotce. Dle Triumph servisu se to děje po cca šesti sedmi letech na hodně Triplech. Pokračuje to tím, že moto vůbec neožije na klíček, občas na mikrosekundu chcípne při jízdě, pak chcípe úplně a nechce chytat. Kabel najdeš krom měřáku (vyšší proud) i termokamerou, protože se výrazně víc hřeje. Nejjjednodušší je tenhle kabel natáhnout znovu mimo kabelový svazek a napájet do konektoru. Nebo výměna celého kabelového svazku až po konektor řidící jednotky.

    Doplněno:

    A od té doby pokoj jo? To slyším poprvé ale upřímě už se u triumphu nedivím ničemu :D v elektrice se absolutně nevyznám. Kdyby ses nudil můžeme to spáchat :D

    6.10.2017 od KadlikP

    Doplnit odpověď

  • 0

    19.9.2017 od Ra58

    Ahoj,
    dal bych za pravdu výše uvedenému Animals21, ale je pravda, že Speed je náchylnější na pokles napětí baterie. Zkus ji změřit pod zátěží, nebo si půjč baterku od kámoše na vyzkoušení, popř. když ho natočíš tak baterku chvilku potrap světlama a když pak nechytne je to jasný. Kámoš to takhle měl, sice ne na Triumphu, ale baterka točila a celkem ještě slušně, bez zátěže se zdála ok, ale natočit to nešlo. Když jsem ho vzal přes kabely šel na škrtnutí. Zajely jsem pro baterku a bylo po problému. Dej vědět, jak jsi dopad.
    Čau, R.

    Doplněno:

    ještě něco... když nastartuji, bud za chvíli chcípne (udusí se) sama a nebo když maličko přidáš zdechne. Pak nastartuješ znova a už běží. Čidlo vzduchu je prý vyměněno, palivový filtr taky, svíčky taky, vzduchový filtr taky, na diagnostice bez chyby, tlaky válců normální....

    6.10.2017 od KadlikP

    ještě něco... když nastartuji, bud za chvíli chcípne (udusí se) sama a nebo když maličko přidáš zdechne. Pak nastartuješ znova a už běží. Čidlo vzduchu je prý vyměněno, palivový filtr taky, svíčky taky, vzduchový filtr taky, na diagnostice bez chyby, tlaky válců normální....

    6.10.2017 od KadlikP

    ještě něco... když nastartuji, bud za chvíli chcípne (udusí se) sama a nebo když maličko přidáš zdechne. Pak nastartuješ znova a už běží. Čidlo vzduchu je prý vyměněno, palivový filtr taky, svíčky taky, vzduchový filtr taky, na diagnostice bez chyby, tlaky válců normální....

    6.10.2017 od KadlikP

    ještě něco... když nastartuji, bud za chvíli chcípne (udusí se) sama a nebo když maličko přidáš zdechne. Pak nastartuješ znova a už běží. Čidlo vzduchu je prý vyměněno, palivový filtr taky, svíčky taky, vzduchový filtr taky, na diagnostice bez chyby, tlaky válců normální....

    6.10.2017 od KadlikP

    ještě něco... když nastartuji, bud za chvíli chcípne (udusí se) sama a nebo když maličko přidáš zdechne. Pak nastartuješ znova a už běží. Čidlo vzduchu je prý vyměněno, palivový filtr taky, svíčky taky, vzduchový filtr taky, na diagnostice bez chyby, tlaky válců normální....

    6.10.2017 od KadlikP

    No to máš pravdu, náchylnější je slabé slovo. Baterie byla prý nová, nabil jsem a chytla. Sice chviličku točila než chytla ale šlo to. Měl jsem ji na měřáku a po nabití měla 11,5 nebo tak nějak. A víc prostě nedala. Fajn... koupil jsem novou. Začalo to fungovat. Tak nějak. Dobíjení-dobíjí. Baterka nová. Jeden den jsem jel a druhý den ráno úplně vybito. Takže se někde ztrácí proud. Ale jak kdy... Objevil se ale další problém, začala škubat při rozjezdu a je celkem jedno jestli je ohřátá. Musíš hodně pracovat se spojkou a nebo tůrovat aby ses rozjel... a to už prostě nevím co to může být. Pak se stejný pokles objevil i při 5-6 tisících kde lehce ztratí výkon a pak táhne jako čert... prostě už nevím a začínám být unavený :D

    6.10.2017 od KadlikP

    Doplnit odpověď

  • 0

    20.9.2017 od ZAZAJ

    ano nejdřív bych vyzkoušel tu baterku. ono taky jde o to jestli tam máš správnou ona totiž leží pod sedlem na boku já koupil tripla s novou baterkou ale byla to jen obyčejná bezúdržbovka a po cca měsíci odešla tak jsem koupil gelovku a bylo po problému.

    Doplněno:

    To že baterka leží je bezvadný... lépe to být udělané ani snad nemohlo... ironie :D Baterie mám dvě, když jedna selže, dávám druhou.

    6.10.2017 od KadlikP

    Doplnit odpověď

  • 0

    11.7.2020 od Knobas

    Podobné příznaky jsem měl i já, horší starty, ucukanost při konstantních otáčkách, horší výkon při akceleraci, tady je můj příběh.
    Třeba ti pomůže.
    Řešil jsem ucukanost speeda 2006, po trápení se celou loňskou sezónu, jsem to konečně vyřešil.
    Začínal jsem výměnnou svíček, vzd. filtru a očistou pal. systému, změna paliva, stav se zlepšil, ale dobré to nebylo.
    Návštěva servis Triumph, kompletní seřízení ventilů, klapky, TPS, krokový motor, spiďák stále cuká.
    Diagnostika nic nehlásí, vše by mělo být v pořádku, ale není.
    Začíná výměna čidel, nové TPS, krokový motor, teplota kapaliny, stále cuká. Ze zoufalství nechávám dělat kompletní rozvody, bohužel, žádná změna.
    Prý je to vlastnost těchto starších speedů, ta mašina to nedělala!
    Vracím se spádky na začátek a kupuji celí pajšl nádrže, čerpadlo, filtry, obtokový ventil, přehodím a je po problému, rok trápení.
    Takže závada nakonec na palivovém systému, nízký tlak paliva, buď čerpadlo, nebo obtokový ventil, vyměnil jsem obojí.

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.

TOPlist