-
23.3.2017 od OtikZeLhoty
Koupil jsem Trampa z Holandska a mám řazení s jedničkou nahoru. Má to taky někdo nebo je to u všech? Děkuji. Oťas
-
24.3.2017 od findejs1310
Jestli se nepletu tak je možná výměna kulisy a podle typu máš pak 1 nahoru nebo dolu.
Pamatuju si že kámoš to měnil na starší Jawce aby si nepletl řazení když přesedlával
Pokud bys to chtěl změnit může nastat problém se signalizací neutrálu.Doplněno:
tady nejde o to, že to jde vyměnit, když se ten motor dělal primárně s 1 dolů. Šlo to to, jestli to tak mohli udělat ve fabrice.
24.3.2017 od maspe
tady nejde o to, že to jde vyměnit, když se ten motor dělal primárně s 1 dolů. Šlo to to, jestli to tak mohli udělat ve fabrice.
24.3.2017 od maspe
-
25.3.2017 od Julip
U starých stroju normální a má to i jistou logiku. U veterana bych neřešil, jinak lze snadno vyřešit jednoduchym přepákováním.
Do kulis a prevodu, kor na Jawa a CZ bych se nevrtal, jednou otevreš a z naslednych problemu s unikem olej se nevyhrabeš. -
5.4.2017 od mito7
Též jsem měl Jawu i ČZ-ty a staré měli 1 nahoru a novější dolu. Začínal jsem na modelu s jedničkou nahoru a při využívání spojkového automatu to bylo lepší - pata opřená o stupačku a špička držela zařazenou 1 a vypnutou spojku a pootočením v kotníku se dalo plynule rozjet. Po výměně motoru za novější řazení s 1 dolu se tento rozjezd dělal obtížně, protože noha opřená pouze zdola nemá takový cit. Změna byla dosažena pouze zrcadlově vyrobenou kulisou řazení - originální díl.
-
25.3.2017 od ja1
všechny jawy mají jedničku nahoru . možná máš jiný motor
Doplněno:
Tak to asi nemam jawu,ale nejakou kopii
29.3.2017 od Lumen
Jinak ale každý dovozce motocyklů si mohl upravit od výrobce co chtěl! Třeba si to Holandský prodejce takhle přál a fabrika mu to takhle dělala!
27.3.2017 od udinar
To bych teda s jistotou netvrdil
25.3.2017 od findejs1310