dobíjení

  • 0

    27.7.2016 od kendour

    Zdarec vespolek,
    Na moto-dovolený po alpách několik problémů, kvůli kterým jsem nakonec dojel posledních 500km na valníku. Shrnutí:
    1. Odpalená pojistka dobíjení
    2. po výměně cca po 50km shořěl regulátor dobíjení.
    3. kámoš mi přijel naproti s regulátorem z 600RR - 2500km bez problému, pak totálně vybitá baterie
    4. Ve švýcarsku, 50km od hranic, sobota, 9 večer sehnaná v hospodě fungl nová, frčíme dál .
    5. po 250km se z baterie čoudí, jde do ní 16,5V - konec, volám odtah
    6. náhodně kolemjdoucí německý biker mi pomáhá kurtovat mototrku na vlek a meziřečí říká, že má tu samou moto a řešil to samý. Po několika odpálených baterkách někde vysosal, že po výměně regulátoru musí zároveň vyměnit i relé nějaký za 5 Euro.

    Někdo nějaký zkušenosti ? Přece jen elektrika není mojí nejlepší kamarádkou, rád se něčemu přičím. Má někdo podobnou zkušenost ? Na který relé (v kterých častech motorky) se mám zaměřit ?

    Díky moc za jakýkoli postřeh všem ...

    P.S.: platit si asistenci v zahraničí u pojišťovny je úplně nahovno. Rychlost a ochota pojišťoven je prostě paráda. I přes zaplacený pojištění jsem pro rychlost raději řešil vše sám, po vlastní ose ...

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (5)
  • 0

    27.7.2016 od Slávek-TDM

    A ten regulator co ti kamos dovezl byl novej nebo pouzitej? Pokud pouzitej tak muj tip je, ze byl v haji uplne stejne jako ten tvuj starej. 16.5V do baterky proste se zdravym regulatorem jit nesmi a nejaky "rele" nekde v elektrice na tom nic nezmeni.

    Doplněno:

    Stalo se v Rakousku v Sobotu k večeru, kámoš v čechách našel jedinou možnou víkendovou alternativu, aby jsme mohli frčet dál. Bazarovej z RR, kterej jsem přivázal tam, kam dosáhly kabely = daleko od původního místa, kde do něj tekla voda proudama, když jsme chytli švýcarskej monzun ...

    Díky za odkazy. Já našel přímo na moji motorku nejlevnější za 2300. Ale z tohodle by tam šlo určitě taky něco zprasit ...

    Díky za tipy a rady, pomohlo moc ...

    27.7.2016 od kendour

    A nejlevnejsi novy regulatory (krom ebay) jsem nasel tady:
    http://www.autom.cz/...dobijeni-c2_30_3.htm

    27.7.2016 od Slávek-TDM

    Jinak tady jsou 2 navody, jak otestovat dobijeni. Staci k tomu multimetr:
    http://www.previjeni...-mereni-alternatoru/

    http://motoride.sk/c...klovych-baterii.html

    27.7.2016 od Slávek-TDM

    Doplnit odpověď

  • 0

    28.7.2016 od Woodie

    No mne sa na FXSTC uzemnilo vinutie statoru a keď som to hladal, prečo mám na batérke len 12,6 volta a postupne ide dole tak som okrem toho zistil,že mám regulátor v ťahu...
    Je to síce iná motorka, ale chcem tým povedať,že pri takomto a podobnom probléme to treba prejsť všetko..Aj či alternator dáva zodpovedajúce striedavé napätie, aj či sa niekde neuzemňuje, no a či sa aj reguátor správa tak ako má( či sú nie diody v ťahu)...

    Doplnit odpověď

  • 0

    29.7.2016 od ja1

    jak tu píší..nový regler a změřit.. taky změřit jestli to neodnesla baterka.. němec měl asi na mysli že přebíjením mohlo jít víc proudu do relátek a některé mohlo odejít,

    Doplněno:

    regler můžeš koupit kvalitnější a levnější...ignitech nebo vape

    30.7.2016 od ja1

    Doplnit odpověď

  • 0

    30.7.2016 od tomino1270

    Regulátor kup jinej než od hondy, ty prostě odcházejí i kvůli špatnýmu umístění a strašně topěj. Na svojí F3 mám ebay regl bez úchytů, chycenej plechovejma páskama. Netuším jak je tam dlouho, podle kabelů už něco pamatuje a problémy mi nedělá ale stejně mu moc nevěřím a kdybych měnil tak asi Vape. Po výměně je samozřejmost všechno proměřit

    P.S. Tak aspon vime pro koho to shaneli (nevim jestli tu nebo na FB) na rychlo regl po ceste do rakous

    Doplnit odpověď

  • 0

    31.7.2016 od x.fotograf.x

    Měl jsem stejný problém. Vyrešil to až KVALITNÍ regulátor, já jsem kupoval VAPE. Předtím jsem koupil 2 levnější z Číny a ty regulovaly jen za studena. Jakmile se regulátor víc zahřál, šlo mi do baterky víc jak 18 voltů. Jenže když jsem motorku přitáhl domů, regulátor byl studenej a normálně fungoval. Než jsem na tohle přišel, že to takhle funguje, tak jsem kvůli tomu málem rozebral motorku. Takže buď si půjčit nějakej opravdu vyzkoušenej, nebo koupit třeba ten vape. Stojí sice asi 2300, ale zrovna tady platí to pravidlo: Nemám tolik peněz, abych si kupoval levné věci.

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.

TOPlist