nechce nastartovat a vše funguje

  • 0

    10.7.2016 od mngofride

    Dobrý den,před časem v plné rychlosti - mi najednou šlo zadní kolo do šmejru.Delší dobu dělal motor bordel při ubrání plynu jinak rychlá a ani prutkej kopec nedělal žádnej problém.Nevim co se stalo.Všechno funguje tak jak má- ale nechce nastartovat -------Nevíte někdo co stím může bejt??Děkuji

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (3)
  • 0

    10.7.2016 od Lyžař

    Jestli ti najednou v plné rychlosti zadní kolo do šmejru, tak mám obavu, že jsi ji zadřel.... Nerozumím tomu, co to znamená, že vše funguje, jen nejde nastartovat???? Protočíš motor, nebo s tím nejde hnout?

    Doplnit odpověď

  • 0

    10.7.2016 od mngofride

    uplně normálně startuju ale příde mi že nema takovou kompresi -pro jistotu sem kontroloval kroužky ,vyčistil karbec, vyměnil olej, koukal sem i na zadní kolo jestli nepraskla naba nebo pakna.

    Doplněno:

    Ahoj.
    Vezmu to trochu obecněji.¨
    Když vypoví motor, který se jinak jeví normálně, vším jde otáčet apod., jsou dvě příčiny a tady začínáme
    1. Elektřina
    2. Palivo
    Podle tohoto základního rozdělení postupuješ dál.
    U elektřiny - základní jevy poruch - náhlá smrt - výpadek, nebo totální nefunkčnost spouštění, případně výpadky chodu motoru za jízdy - vždy dochází k ostřejším výpadkům.
    U paliva - pokud dojde k poruše dodávky paliva, přesněji směsi vzduchu a paliva, je chyba v distribuci paliva k motoru, nebo chyba v přívodu vzduchu a tím tvorbě směsi nebo kombinace obojího. Jakékoliv výpadky v dostatečném zásobování palivem se projeví nedostatečným tahem, výpadky motoru při výšším tahu motoru a hlavně nepravidelností chodu motoru, nejde ale o prudký výpadek jako u el. závad.. většinou závada nastupuje postupně, motor se udusí postupně.
    Oprava - vždy najít směr kudy budu postupovat - elektřina nebo palivo?
    Prověř, zda vše v el. rozvodu se chová jak má - baterie, zapalování, kontrolky, a vyzkoušej po demontáži svíček, zda přeskakuje jiskra při startování - polož svíčku o blok motoru s tím, že ji necháš ve fajfce. Pokud vše funguje v el. směru jak má zaměř se na palivo. - Jdi od nádrže - Benzín, má možnost pokračovat z nádrže, vedení, hadice, je ve válci znatelný přístup nového paliva po startování - odmontuj svíčku, čístý hadr na díře po svíčce Ti signalizuje, zda přicházelo při startování nové palivo atd.
    Z Tvé závady, kterou jsi popsal velmi zevrubně mi připadá chyba v el. - náhlý výpadek - motor nedostal proud, ale přesněji to zjistíš sám, když projdeš možné chyby, tak to zkus.
    Jirka.

    10.7.2016 od heldaj

    Doplnit odpověď

  • 0

    11.7.2016 od AresMlok

    Nejspíš jsi ji chuděru ohřál tak, že se píst nevešel do válce. To nemusí nutně znamenat zadření. Lej do toho kloudnej olej a neřeš to. Babetty, Koráda, Puchy tohle občas udělají. Mě to po výbrusu MZta udělala 8 krát. Stačilo k tomu mít výbrus na 3.5 stovky místo na 5 stovek... Jen olej rozhodne o tom, jestli zadřeš nebo budeš v pohodě jezdit bez nového výbrusu dál.

    Doplněno:

    ahoj hele jestli sem jí ohřal natolik že se mi nevešel píst do válce to tak odpovídá protože sem jí nemoch ani našlápnout,vždycky se sekla.Píst a kroužky sou v pořáku.Proč ale nechytá to mi je záhada.

    14.7.2016 od mngofride

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.

TOPlist