motor a tuningové výfuky

  • 0

    5.7.2016 od ERAZIM

    Zdravím všechny.
    Koupil jsem si a nechal namontovat tuningové výfuky. Mám je od pana Svobody. Předpokládám, že spousta z vás je má taky. Vypadají skvěle, zvuk taky skvělej. Ale zajímá mě, proč po montáži byla přenastavena bohatost směsi oproti původní 1,5 otáčky na 4 otáčky šroubku. Směs je bohatší a motor se ve výkonu posunul někam jinam, špíš k horšímu. Myslím si, že to obohatil proto, aby se nepoškodily propalem ventily a písty. Nezkoušel jste to někdo přenastavit zase zpátky, bez takového následného poškození motoru? Nebo jestli se to vůbec může stát?

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (3)
  • 1

    6.7.2016 od ERAZIM

    Díky za rady.
    Jenom mě trochu vysvetlete pojem otevřít sání. Jako jak?

    Ještě k těm vašim dotazům co se týče STK.
    Podle metodiky činností při kontrole na STK cituji výňatek z metodity Centrumu služeb pro silniční dopravu na str .102 bod 2
    . "Označení nepůvodních dílů výfukového systému motocyklu."
    a) Výfukový systém bez označení.
    Motocykly, které byly schváleny do provozu před 1.7.2001 nemusí mít nepůvodní (neoriginální) výfukové systémy opatřeny homologační značkou.
    b) Motocykly prvně registrované po 1.7.2001 smějí používat jen takové nepůvodní díly, které jsou označeny homologační značkou .........

    Doplněno:

    většina firem vyrábějící výfuky ti k výfuku přidá papír s popisem jak nastavit karburátor a jaké trysky osadit...

    6.7.2016 od ja1

    Doplnit odpověď

  • 0

    5.7.2016 od ja1

    když to vrátíš spálíš chrom a bude to střílet. na to ses mohl zeptat pana Svobody. jiný průměr výfuku-jiný výplach válce-jiná spotřeba...ale ten zvuk...nechápu

    Doplněno:

    určitě jsou výfuky homologované??

    5.7.2016 od ja1

    Doplnit odpověď

  • 0

    5.7.2016 od Vladimir-U.

    tuningové výfuky jako takové budou více otevřené oproti sérii, tím pádem kladou menší odpor a spaliny lépe odcházejí pryč, toto ve své podstatě nijak neškodí, při otevření výfuků je potřeba otevřít i sání (pokud se toto neudělá motorka může přijít o výkon) , když toho víc odejde, musí toho taky víc přijít, to je známa věc, ovšem když toto uděláte, musí se to potom celé nastavit, protože dojde k ochuzení směsi, určitě bych pořešil otevření sání a možná i přetryskování (nevím jak u této konkrétní motorky), je to běh na trochu delší trať a hledání optimálního nastavení, s tím se musí při těchto úpravách počítat

    jinak jak už tu bylo zmíněno, jsou tyto výfuky homologované pro danný typ motorky, pozor na to na stanicích STK jsou v poslední době dosti nekompromisní co se úprav týče

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.

TOPlist