Karbonovy ladak BOS, karbonovy blatnicek nad zadnim kolem, pancerovane hadice, zelene plexi.
Výška jezdce: 193 cm
Recenze
Zkušenosti: ZX-9R od r.v.98 vejs, muzu doporucit vsem kteri jezdi radi jak sportovne, tak i vemou radi svoji drahou polovicku a jedou nekam na dovcu (klidne i nekam dal). Zkratka vyborna, vsestrana motorka :)
Cesty: Chorvatsko, Slovensko, Motodoraz, 300 zatáček Gustava Havla a dříve SFD.
Další info: Posledni dva roky jsem jezdil ZX-9R r.v.98 a ted na podzim se mi naskytla prilezitost presedlat na model 01 a tak jsem ji vyuzil.
pěkná
Cau! Mam 98,dik za srovnani s 01 (i u Mouse jak chce tu '99).Myslim,ze 00 ma vetsi kompresi (z 11.8 na 12.5),to odpovida tomu lepsimu prubehu vykonu asi (bez narustu maxima). Ty mas ale taky ladak,ten asi tu krivku trochu poupravi,takze to asi zas neni uplne objektivni. :o)<br />
<br />
Jinak si ji taky nemuzu vynachvalit.
Od roku 2000 ma Ninja dve svetla, sroubovatelnej podsedlovej ram, jiny budiky, 6-ti palcovej rafek vzadu...samy takovy drobnosti, ale hlavne taky sahli do motoru a tak jde celkove lip do otacek. Tahne jeste lip odspodu. Spatne se to takhle popisuje, ale byl jsem opravdu mile prekvapen! A "nahore" nad cca 7000, tam je to ted pekny rodeo