Zamiloval jsem se do ní na první pohled. Jen mi tři roky trvalo, než jsem platonickou lásku zhmotnil 2011. Hned mi ale dala vědět, že jednoduché to s ní mít nebudu. Není to moc hodná mašina, těžká do zatáček ji musím trochu nutit, ale zvykl jsem si.
Recenze
Momentálně ji mám druhým rokem. Jezdím s ní krátké vyjížďky na výlety, moc ji nehoním. Ale zase pokud jedu na rovince a chci ji protáhnout tak se nebrání. I když max rychlost co jsem z ní zatím dostal je 140. Potom motor začne pocukávat kvůli čemuž ji vezu příští týden na servis.. Ale nejde mi o maximální rychlosti, stejně bez štítu tak jak je už při stovce se mnou lomcuje vítr.. Jezdím spíš na pohodu. Musím ale říci, že pokud potřebuju předjet, prostě stačí vzít za plyn a to při jakémkoliv rychlostním stupni. Mašina reaguje se silou lokomotivy.
Co se jízdních vlastností týče, berte mé hodnocení s rezervou. Naposledy jsem jezdil před dvaceti lety na JAWA 350 / 640. Proti ní mi přijde VXo jako těžká kráva. Takže ano motorka je fakt těžká, neochotně jde do zatáček , musí se nutit. Procvičuju s ní vracečky u nás v kopcích a i v druhém roce ježdění s ní musím fakt opatrně, hlavně moc nevzít za plyn, to by mi byla silnice malá. Brzdy? No takové OK minus. Manipulace s motorkou na místě, ououou, na hlavní stojan ji hodím jen s pomocí.
Na druhou stranu je nádherná, suprově pohodlná na vyjížďky a snad bezúdržbová, díky kardanu.. uvidíme co způsobuje to cukání motoru, jestli svůj názor na bezúdržbovost neopravím..
19.9.2012
Tak je opravená. Jestli jsem si myslel, že už lítá, není to nic proti tomu, jak jezdí teď. Škubání způsobovalo ucpané sání jednoho z karburátorů. No jasně, když motor nemá vzduch, nejede. Takže vyměněny filtry, taky, když už byla v opravě svíčky a fajfky (jedna už byla úplně rozpadlá). No a teď lítá.
Ahoj .vypada pekne.nema nahodou tmava kola?pripada mi totiz straasne povedoma