Dá se říct, že jsem čekal poměrně dlouho až se tu (u nás) objeví abych ji upsal svoji... ehm... 'motoduši'.
Zatím ji dávám více méně do pořádku aby mne pak někde třeba nevypekla :)
První dojmy - Vlastně už od prvního okamžiku, kdy jsem na mašinu sedl jsem věděl, že jsem udělal dobře a počkal si na ni.
Recenze
Na obdobný typ této Kawy, ale se silnějším motorem (1000) jsem narazil při svém životním úletu v Brazílii, kde jsem se nalepil na řidičku jako spolujezdec a procestoval tak malinký kousek tohoto státu.
Tehdy mi moje hostitelka mnohokrát nabídla ať si zkusím tento stroj i řídit :) Ovšem můj respekt k tomuto kusu železa byl značný a i velikost stroje mne velmi, opravdu velmi odrazovala.
Dnes, když stojím před touto mojí ďáblicí, tak si marně hlavu lámu, jak ta křehká žena dokázala tehdy tak ladně a pokaždé stroj nahodit na centrální stojan...
Mě osobně to trvalo nějaký čas než jsem pochopil jak na to, ale i tak to nedělám tak lehce a něžně jako to dělala ona.
* * *
Takže Kawa je doma. Sice místo tisícovky mám 700, ale i tak se budu muset krotit a ponechat si ten repekt a pokoru k tomuto postaršímu, ale přece jen silnému kusu železa ještě hodně dlouhou dobu.
Za čas napíšu víc, tedy jen pokud si budeme rozumět a bude poslušná a neshodí mne jen tak ze zlomyslnosti ze sedla :)
4.10.2012
Úpravy
U mašiny byla provedena kompletní repase předních vidlic a doladěny některé podružnosti :) Jako např. výměna zadních brzdových destiček, vřazení palivového filtru nebo zmenšení vůle řadičky vložením pouzdra. Nové obě gumy a měkčí gripy na řidítkách taky potěší. Na každé mašině je pořád co vylepšovat. To bude probíhat postupně i tady.
Jízdní vlastnosti
Co mě hodně překvapilo je stabilita a ovladatelnost při jízdě. Ikdyž je to už postarší kousek tak žádné vlnění ani jiné podivné chování a to dokonce i ve vyšších rychlostech na nerovném povrchu.
Do zatáček se pokládá lehce... šla by i víc, ale zatím se krotím a chce to delší ošáhání. Jednoznačně nezáludná mašina.
Snad jen čtyři, některé nedůležité věci přece jen k vytknutí mám.
- o poznání tužší podřazování
- musím sehnat širší typ zrcátek, které jsou zafixované tak, aby je tlak vzduchu při rychlostech nad 150 nevyvracel
- malý rejd při parkování v garáži
- horší stabilita při manipulaci či stání kdekoli před rozjezdem
Včera jsem mašinu víc provětral i otestoval s ideálním závěrem.
Síla na rozdávání.
Brzdné vlastnosti na úrovni a s dostatečným výkonem.
Teď už jen oprašovat a zkrášlovat... a že toho bude.
Je to nádherná mašina! Sám jsem upadl do jejích tenat a mohu směle potvrdit, že se na ní jezdí božsky a na svůj věk má výkon na rozdávání. Mám tedy o 50 kubíků více, ale jestli jsem o 20kg "starší" než ty, tak je to šul nul
V Evropě se už moc nevyskytuje. Většina exportu skončila v Americe. Poctivý kousek z historie Kawasaki.
A navíc - je to pěkná motka. Nechť ti dělá jen radost!
Líbí se mi ten vzhled. Asi jsem ustrnul v osumdesátých letech. Škoda že jich nevídám víc.