PROFIL MOTORKY

Kawasaki ZN 700 LTD (1984)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Buena
Vloženo 4.6.2012
Aktualizováno 17.10.2012
Zobrazeno 1 918x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Dá se říct, že jsem čekal poměrně dlouho až se tu (u nás) objeví abych ji upsal svoji... ehm... 'motoduši'.
Zatím ji dávám více méně do pořádku aby mne pak někde třeba nevypekla :)

První dojmy - Vlastně už od prvního okamžiku, kdy jsem na mašinu sedl jsem věděl, že jsem udělal dobře a počkal si na ni.

Recenze

Na obdobný typ této Kawy, ale se silnějším motorem (1000) jsem narazil při svém životním úletu v Brazílii, kde jsem se nalepil na řidičku jako spolujezdec a procestoval tak malinký kousek tohoto státu.
Tehdy mi moje hostitelka mnohokrát nabídla ať si zkusím tento stroj i řídit :) Ovšem můj respekt k tomuto kusu železa byl značný a i velikost stroje mne velmi, opravdu velmi odrazovala.
Dnes, když stojím před touto mojí ďáblicí, tak si marně hlavu lámu, jak ta křehká žena dokázala tehdy tak ladně a pokaždé stroj nahodit na centrální stojan...
Mě osobně to trvalo nějaký čas než jsem pochopil jak na to, ale i tak to nedělám tak lehce a něžně jako to dělala ona.
* * *
Takže Kawa je doma. Sice místo tisícovky mám 700, ale i tak se budu muset krotit a ponechat si ten repekt a pokoru k tomuto postaršímu, ale přece jen silnému kusu železa ještě hodně dlouhou dobu.

Za čas napíšu víc, tedy jen pokud si budeme rozumět a bude poslušná a neshodí mne jen tak ze zlomyslnosti ze sedla :)

4.10.2012
Úpravy
U mašiny byla provedena kompletní repase předních vidlic a doladěny některé podružnosti :) Jako např. výměna zadních brzdových destiček, vřazení palivového filtru nebo zmenšení vůle řadičky vložením pouzdra. Nové obě gumy a měkčí gripy na řidítkách taky potěší. Na každé mašině je pořád co vylepšovat. To bude probíhat postupně i tady.

Jízdní vlastnosti
Co mě hodně překvapilo je stabilita a ovladatelnost při jízdě. Ikdyž je to už postarší kousek tak žádné vlnění ani jiné podivné chování a to dokonce i ve vyšších rychlostech na nerovném povrchu.
Do zatáček se pokládá lehce... šla by i víc, ale zatím se krotím a chce to delší ošáhání. Jednoznačně nezáludná mašina.
Snad jen čtyři, některé nedůležité věci přece jen k vytknutí mám.
- o poznání tužší podřazování
- musím sehnat širší typ zrcátek, které jsou zafixované tak, aby je tlak vzduchu při rychlostech nad 150 nevyvracel
- malý rejd při parkování v garáži
- horší stabilita při manipulaci či stání kdekoli před rozjezdem
Včera jsem mašinu víc provětral i otestoval s ideálním závěrem.
Síla na rozdávání.
Brzdné vlastnosti na úrovni a s dostatečným výkonem.
Teď už jen oprašovat a zkrášlovat... a že toho bude.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Romulus.
Romulus. napsal 18.05.20 v 11:58

Je to nádherná mašina! Sám jsem upadl do jejích tenat a mohu směle potvrdit, že se na ní jezdí božsky a na svůj věk má výkon na rozdávání. Mám tedy o 50 kubíků více, ale jestli jsem o 20kg "starší" než ty, tak je to šul nul

skyair
skyair napsal 08.06.12 v 21:43

V Evropě se už moc nevyskytuje. Většina exportu skončila v Americe. Poctivý kousek z historie Kawasaki.
A navíc - je to pěkná motka. Nechť ti dělá jen radost!

Big.One
Big.One napsal 04.06.12 v 11:05

Líbí se mi ten vzhled. Asi jsem ustrnul v osumdesátých letech. Škoda že jich nevídám víc.

Více komentářů



TOPlist