Pohodlná cestovní mašina s motorem ze choperu. Díky tomu je sice poměrně těžká ale zato na skvělý zátah od spoda. a na to jak je koncipován podvozek. Dá se s ní užít i hodně zábavy na zatáčkovité trati.
Recenze
Je sice bráchy. Ale ten na ní nemá dost času. A servis mu dělám stejně já. Tak jí občas protáhnu.Má sice podle mě spíš blíž k nějaký kejvačce podvozkem. Hlavně brzdy! Ten jeden kotouč vepředu a buben v zadu na 230kg není zrovna moc a měkké nenastavitelné tlumení. Ale zvyknout se na ní dá. Za to má skvělé srdíčko. Miluju dvouvály.
Byli jsme pro ní v prosinci 1996 na super náledí v Bechyni v Jižních čechách. Byla lehounce položená. Tak se kluci dohodnuli na malé slevě a už jsme jí cpali na vlek. Bráška jí opečovává snad víc jak manželku co mu od té doby přibyla.
\r
Musím uznat, že provozní náklady na tuhle mašinu oproti mojí Duc jsou minimální.Jednou za čas natočit v garáži a nemáš žádný problém s karby. Jak to bývá u mašin s podtlakovým čerpadlem.
Ahoj- fakt tady píšeš o VXu? Vzadu buben na tý svý rozhodně nemám, tlumení JE štelovatelný (i když jen vzadu...). S ostatním naprostý souhlas
Moc hezká klasika
Mimochodem - opečovávat motorku víc než manželku je snad normální, nebo ne?