PROFIL MOTORKY

Aprilia RSV 1000 (1999)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Chupachups
Vloženo 23.8.2016
Aktualizováno 17.3.2020
Zobrazeno 981x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Italská kráska, láska na první pohled... A ten zvouček motoru ;)

Více fotografii

Výška jezdce: 194 cm

První dojmy - Všichni radili: Nekupuj si Italku je nespolehlivá, taky si nekupuj litra je to moc výkonu a hlavně si nekupuj dvouválec, lehce otočíš v zatáčce heftem a ležíš. No a tak jsem šel a přitáhl si domů Italskej litrovej dvouvál...

Průměrná spotřeba - 9.0505 l/100km

Recenze

Krásná, velká a italská. Co dodat? Ok vím že to není dobrá volba jako první velká motorka. Ale po byrokratickém zdržení kdy mi šest měsíců před 21 narozeninami
posunuli možnost mít řidičák A až na 23, a to jsem si myslel že za řidičák ušetřím :D
Tak teď už nebyl čas ztrácet čas. No původně jsem se na ní nechtěl jet ani podívat, přeci jen jsem chtěl do začátku nějakou šestku. No ale do 40t zas tak velkej výběr není když chcete hezkou motorku, která nebude mít moc najeto a nejlíp ještě v orig. barvách.
Nějaká rezerva ještě byla, tak jsem se nechal přemluvit a jeli jsme se s kámošem podívat, na o něco dražší (než byl původní plán nákupu motorky) RSV .. Jakmile jsem Millunu vyděl tak bylo rozhodnuto, přitáhl bych si jí domů snad i kdyby nešla nastartovat... :D No zatím na ní mám jen pár set bezproblémových kilometrů se strachem v očích a pindíkem až na zem...







Tak a je po první sezóně, byla sice zkrácená ale i tak se povedly asi 4000km. Aprilka ani jednou nenaplnila pověsti o nespolehlivosti a šlapala jak hodinky. Jízdní dojmy?
Prostě paráda. Otočíte heftem a motorka jede, ovšem nejradši mám asi pocit z brzdění motorem. Zavřeš plyn a motorka tě přimáčkne na nádrž jak kdejaká dváca při nouzovým brždění :D Je teda pravda že stylem plyn on/off hodně trpí zadní guma, i já jsem končil sezonu na plátně. Holt na jaře bude nová sada pneu... Zprvu jsem nechápal jak si někdo může stěžovat na délku chodu plynu. Na začátek mi to dodávalo jistotu při rozjezdech a v zatáčkách, protože jsem se nebál že bych nedopatřením nebo při přejezdu nerovností přidal až přespříliš. Ovšem jakmile jsem si zvykl a přestal mít přehnaný strach, zjistil jsem že mi vcelku dělá problémy přejít z téměř zavřeného plynu na plnej v jednom zátahu. Jízdní pozice je vcelku klasická sportovní, po delší jízdě se občas projeví bolest v zápěstích. Plexi krásně odvádí svou práci a dálničních 130 jde jet krásně cestovně s rovnými zády. Už aby bylo zase jaro.. :)

Tak, už je začátek dubna 2017 a Millenka stále neprojevila své italské kořeny. Na začátku sezóny dostala nový olejíček, filtry a nové obutí a už máme v nové sezóně najeto nějakých 1800km bez jediného problému. ;)





A je tu konec sezony 2017. Celkem najeto 11 758Km a z toho necelé 2000km v pěti dnech při dovolené. A motorka nevykazuje stále žádné potíže. (Že by snad nebyla italská??) :D Dle budíků je z ní čerstvá padesátnice a tak jí teď přes zimu bude čekat velký servis včetně repase vidlic... Každopádně se už těším na jaro. ;)



Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Chupachups
Chupachups napsal 24.08.16 v 21:53

Díky Passat zatím nejezdí (hlavně nebrzdí), ale jezdit bude. Je v pořadí, nejdřív musím dokončit svoji B2 v kombíku..

dzonnek
dzonnek napsal 24.08.16 v 10:02 10b.

Cao paradni moto taky jsem po ni pokukoval drive ale po Tunakovi. A jen se chci zeptat zda ten Passat za ni v modre jezdi. Diky a samo ze za 10

Více komentářů



TOPlist