globalmoto_kveten




Vibrace při zrychlování

  • 0

    21.8.2022 od Thomsn33

    Zdravím. Rád bych se zeptal na názor, něco nemám na burákovi asi v pořádku Mám 650 r.v. 2013. CVT po kompletním repasu, ale toto zlobilo úplně stejně už před tím - když jedu cca 30-40 km/hod a otáčky jsou pod 2500, při pozvolném přidávání plynu je z mého skútru vibrátor, jakmile se překročí otáčky nad 3000, vše je v pořádku. Pokud mám power režim, otáčky jsou samozřejmě vyšší a problém není ani při rozjezdu, ani při popojíždění. Bez poweru je to městské popojíždění vážně nekomfortní Skútr se jinak chová bez chybičky, reaguje super, jen v těch zmíněných otáčkách při pozvolném přidávání plynu je problém. Když plyn přidám prudce, tak to neudělá, protože ty otáčky se vyhoupnou hned nahoru.

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (2)
  • 0

    22.8.2022 od CRF1000

    bude to něco, co nebylo součástí repasu...vibrace vznikají opotřebením všech pohyblivých částí variátoru a všech s tím souvisejících ložisek, včetně ložisek na klice....takže vylučovací metodou, co se v rámci repasu nevyměnilo za nové to může způsobovat vibrace.... způsobují to i vadné - oskákané pneumatiky

    Doplnit odpověď

  • 0

    23.8.2022 od hondaman1

    neni to toto?

    Keď pridám plyn, najskôr sa rozbieha z miesta plynulo a hladko, ale potom príde tá vibrácia, že cítim medzi členkami tak na dve - tri sekundy vibrovanie toho tunela a potom to prestane a už ide normálne, zase pekne hladko

    Vibrace mezi 2500-3000ot/min co popisuješ jsou u modelů po faceliftu 2013+ normální, takže si s tím nemusíš lámat hlavu, jediné, co může vibrace zmírnit, je překontrolovat synchronizaci škrtících klapek a potom už jen přeprogramování ŘJ, pokud už Suzuki tuto věc přes servisy nějak řeší, mohl by ses v některém dotázat
    https://www.skutrfor...axiku-t866-4155.html

    chvenie/vibrácie v plyne (a cez nohy), keď zrýchľujem (v režime jazdy); začína asi pri 2500 otáčkach a zmizne okolo 3000 otáčok
    pár členov má tento problém s 650-kami od roku 2013 a niečo, čo pomáha, ale nelieči to, je synchronizácia medzi dvoma telesami škrtiacej klapky
    2013 + všetko vibruje a chveje sa presne tak, ako popisujete. Niečo na úsporu paliva. Zvyknete si. V skutočnosti to necítite, keď sú vaše nohy vysadené, nie rovno.
    Vibrácie sú zvyčajne cítiť pri jazde v rámci tohto rozsahu otáčok - čo zažívam aj ja. Nikdy som to nepocítil, keď som zrýchlil v tomto rozsahu. Môj predajca prinútil Suzuki, aby zaplatila za synchronizáciu škrtiacej klapky počas záručnej doby - pokúste sa dosiahnuť to isté. Úprava sa citeľne zlepšila, ale problém neodstránila. Zdá sa, že tí z nás, ktorí jazdili na modeloch pred rokom 2013, sú obzvlášť citliví (nahnevaní) na správanie súčasného modelu, ale zvykneme si na to
    Na mojom 650-ke z roku 2013 sa vibrácie zdajú byť maximálne pri 3 000 ot./min a odtiaľ sa vyhladzujú. Ak pevne položím nohy na predné podlahové dosky, zdá sa to byť výraznejšie

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.


TOPlist