globalmoto_duben_nolan




Nastavení karburátoru

  • 0

    8.8.2021 od Dan113

    Zdravím, mám KTM 250 SX-F r.v. 2007. Hrozně dlouho se trápím s nastavením karburátoru a už si nevím rady. Celou dobu mám problém se startováním a celkově i s jízdou. Měnil jsem teď obě příruby, komplet těsnění v karburátoru. Na motorce je Akrapovič koncovka. Když jsem motorku složil, dal jsem tam originální velikost trysek (hlavní 170, volnoběžná 40), jehlu na 5. zářez od shora, a šroubek bohatosti 1,25 otáček. Před výměnou těsnění mi motorka střilela do výfuku, po lehkém a rychlém vrnkání do plynu kuckala a někdy i chcípla. Tím, že jsem vyměnil těsnění se problém ještě zhoršil. Začala střílet 3x víc a celkově to nejede jak má. Svíčka samozřejmě byla bílá. Zkusil sem tedy dát hlavní trysku 190 a volnoběžnou 45. Ale barva svíčky byla beze změny a střílí to uplně stejně. Už opravdu nevím co dělat. Ještě dodám, že když za studena dam sytič abych motorku zahřál, tak místo zvýšení otáček naopak otáčky ještě víc klesnou. Napadá někoho co ještě zkusit? Já už opravdu nevím. Popřípadě kdyby někdo znal někoho šikovného v okolí Říčan u Prahy, kdo by mi to seřídil, byl bych rád.

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (2)
  • 0

    9.8.2021 od VeinVaricose

    podle toho co píšeš to máš bohatý jako kráva, takže dej tu nejmenší volnoběžnou trysku co máš a šroub bohatosti ( pravděpodobně vzdušník) povol co to dá.....tím v rámci trysky maximálně ochudíš směs (volnoběh + nízké otáčky), když ani to nepomůže sundej vzduchovej filtr (čím menší odpor vzduchu, tím menší podtlak v karburátoru a tím pádem chudší směs)

    Doplnit odpověď

  • 0

    9.8.2021 od yozo444

    a sviečku mas predpísanú podla výrobcu
    biela sviečka signalizuje chudobnú zmes,problém v zapalovaní,falošný vzduch,upchata tryska

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.


TOPlist