-
23.7.2018 od CzechDave
Předem se omlouvám za možná pitomý příspěvek, ale s touhle motorkou začínám vlastně od úplné nuly... Nuže, vezměme to popořadě:
1. K čemu je ten šroub na rukojeti rychlopalu (viz foto)? Měl jsem ho rozebraný, ale nic jsem nevykoumal...
2. Výfuk je momentálně uchycený jakýmsi šroubem (viz foto) a obecně ten výfuk vůbec nesedí k držáku. Nebyla tam nějaká rozpěrka mezi montážním okem výfuku a jeho držákem? Pokud ano, má ten díl nějaký oficiální název (to abych věděl, podle čeho hledat)?
Předem dík za info!
-
23.7.2018 od Jirkahu71
žádný mezikus na přichycení výfuku tam nepatří. výfuk je navlečen na kolenu a k držáku váfuku (kříži) je přišroubován jedním šroubem M6 (výrazně kratším než tam máš). ten šroub na rychlopalu snad byl doraz, ale nevím přesně.
Doplněno:
Takže je to tak, jak jsem si myslel, že ten rychlopal není originál. Nic, mám objednaný rychlopal bez toho aretačního šroubku, tak to potom vyměním :).
Jinak k tomu výfuku - on tam ten šroub je proto, že výfuk se k držáku nevejde. Ten držák by se měl nějak přihnout? Nebo ten lauf taky není origoš?24.7.2018 od CzechDave
Ten šroub na rychlopalu - ten tam snad asi origo nebude (jakože celej rychlopal). Jinak na fréze se simsoním motorem (Fortschritt) mám taky takovej šroub a slouží jako "tempomat" nebo spíš aretace plynu. Tj. když tam namontuju čerpadlo na vodu a potřebuju aby to jelo furt stejně, tak otočím plynem, přitáhnu šroubek, kontra matkou zajistím a pak si to čerpá třeba hodinu samo aniž bych musel neustále držet plyn.
24.7.2018 od Deyva
-
24.7.2018 od Zx-10RCarlos
šroubek na rychlopalu slouží k nastavení odporu otáčení. Velky odpor muže sloužit jako aretace k nastavení určitých otaček motoru. Konzole na přidělání vyfuku je potřeba trochu přihnout aby sedel k výfuku. žádná distance tam neni.
-
24.7.2018 od Mirekdoda
CzechDave:
ten šroubek na rychlopalu je aretace plynu. Zašroubovat a matkou zajistit. Aretaci si nastavíš podle vlastní potřeby, větší, či menší. Slouží k tomu, když chceš pravou rukou ukázat odbočení a pustíš plynovou rukojeť, aby rychlopal udržel nastavenou polohu plynu. Ne každému to ale vyhovuje. Vyzkoušej a uvidíš.
Výfuk patří na těsno k držáku, ale mnohdy to znamená, že zadní vidlice buší do těla výfuku. Ne vždy ten držák přivařili na kříž ve správné poloze, je moc nahoru, ale zase to hezky vypadá, když výfuk je na konci mírně vzhůru.Doplněno:
Já ten držák zkusím ohnout do správné polohy. Že zadní vidlice ve spodní úvrati buší do držáku výfuku jsem si všiml, ale to asi soudruzi v ZVL trochu nedomysleli. Kdybych ten držák při ohýbání ulomil, tak se zase moc nestane, na cestě je nový stupačkový kříž. Jedna stupačka je totiž ohnutá a než abych to všechno komplikovaně narovnával, tož tam raději dám nový díl. Evidentně to měl nějaký puboš, co s tím lítal cesta necesta a podle toho to vypadá. Nožky stojanu obroušené do ostrých špiček, jak stojan neměl pružinu a coural se po zemi, stupačky pozohýbané... ale rám vypadá dobře, ten zkroucený zřejmě není.
27.7.2018 od CzechDave
-
28.7.2018 od Maxipes_Fík
Stojan jsem měl obroušený do špičata i když byla pružina v pořádku a brousilo se to jen v zatáčkách.
-
1.1.2020 od uš
To je vtip že jo,pravou rukou ukázat odbočení...nebo nějaká novinka,jsem už dlouho nebyl v autoškole...