globalmoto_duben_nolan




Dobíjení

  • 0

    7.5.2018 od dopravce

    Zdar kolegáčci, poraďte jak mám změřit dobíjení naBMW F650GS r.v2003. Špatně točí motorem. Mulimetr ukazuje při nastartovaném motoru 14,37+- Volt. Baterka je rok stará. Diky

    Doplněno:

    Dekompresor mne zaky napadl,ale zkusí nechat testnout baterku a pakse teprv vrhnu na rozborku...

    9.5.2018 od dopravce

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (4)
  • 0

    8.5.2018 od Wimshurst

    Pokud to dobiji a baterie je v poradku, tedy merena kapacita, pripadne zatezovy test ma v poradku a moto ti spatne nataci, musis skontrolovat system automaticke dekomprese.
    Neni to nezvykla zavada, ale neobjevuje se moc casto.
    Baterii doma promeris relativne jednoduse, musis ji nabit a pak do zateze, treba zarovkou, zmerit proud a stopnout cas, za jaky se vybila. Meri se od plneho nabiti, po cca 10V. Pokud ma pod 60% puvodni psane kapacity, amperhodinove, muzes z klidem vyhodit.
    Pripadne zkus zmerit pokles napeti pred a pri startovani.
    Pokud poklesava napeti pri startu, pod 9V, je nekde problem.
    Nemusi to byt jenom baterie, ale prave onen dekompresor.

    Doplnit odpověď

  • 0

    8.5.2018 od Hant2

    Zdravím, jen mi tak napadlo... Častá závada u těcto mašin je špatný regulátor napětí. Motorka kucká na volnoběh, atd... Tam bych asi začal. Jak říkám, je to jen můj typ. Aby se tady zase nějaký chytrák nezačal naparovat. Zatím ahoj a rád si přečtu čím to bylo. S pozdravem Marian

    Doplnit odpověď

  • 0

    16.5.2018 od Slávek-TDM

    Vyndej starter a podivej se jednak na stav uhliku a druhak na ložiska. Predpokladam, ze kontakty na baterii jsi kontroloval.

    Doplnit odpověď

  • 0

    3.3.2019 od crinos

    mel jsem podobny problem jako ty. pri ventilech jsem kontroloval dekompresor a byl cajk. ted jsem rozebral tlacitko prostriknul jsem startovaci tlacitko a bylo po problemu.

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.


TOPlist