globalmoto_duben_nolan




Ukazatel spotřeby externí?

  • 0

    30.4.2018 od Marge01

    Ahoj, chtěla jsem se zeptat, zda existuje ukazatel spotřeby, který by se na montoval dodatečně-něco jako ukazatel zařazené rychlosti. A pokud existuje-ukazuje relevantně? Nejde mi o spotřebu celkovou,ale momentální. Ráda bych pochopila jak motorka funguje, tedy jak s ní jezdit úsporně a taky jestli hodně žere protože blbě jezdím a nebo je to stará rozežraná mrcha a mám jí zkusit dát do servisu Chystám se do Rumunska a tam už bude každý litr dost znát..Na delší cesty žere běžně 7-8 litrů. Jezdím spíše na kochačku do 140km/h a kolem 5tis otáček.

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (8)
  • 1

    30.4.2018 od Jirkahu71

    Tak u strikacky by slo merit dobu impulzu na vstrikach. Musel by se na to postavit a naprogramovat nejaky mikrokontroler. Pulzy ze vstriku, impulzy z tachometru a muselo by to chodit. U karburatoru jedine snimac. Ale je to vlastne dalsi ptakovina na motorce.

    Doplnit odpověď

  • 0

    30.4.2018 od puod

    Ahoj, nevím jestli existuje dodatečný ukazatel, ale z vlastní zkušenosti můžu potvrdit, že mi taky žral dost, nikdy jsem to moc nezkoumal kolik, ale měl jsem pocit, že jsem pořád na benzince Řekl bych že 7-8l na Bandita je standard a když za to bereš, tak to může být i více.

    Doplnit odpověď

  • 0

    30.4.2018 od Krleš70

    Tak o ukazateli taky nevím, on by z té nádrže musel někama vést kabel.
    Já měl dojez vysledovaný podle km. Při tankování jsem vynuloval denní tachometr a pak při určitých km to chtělo přepnout na rezervu. Bylo to +/- pořád stejně.
    No a spotřebu? Na začátku sezóny jsem si natankoval plnou a s každým tankováním jsem psal stav tachometru - u GSF 600 rv. 2006 to bylo v průměru 5,8l/100km. Dlouhé přesuny 6,4 l/100km. Ono u té spotřeby se může i projevit kde ten benzín bereš. Takže pokud to sleduješ, tankuj nějaký čas u stejné značky. Obávám se ale že aktuální spotřeba nebude dos průkazný ukazatel. Když to v autě sešlápnu, naskočí tak i 38 l/100 km. Spíš bych se držel té spotřeby na nádrž a sledovat jak jsem jezdil - sportivně, po městě, dálnice, ....
    Ať se daří
    NaAzdar

    Doplněno:

    A vrátil bych tam to plexi

    5.5.2018 od Krleš70

    Podle tvých reakcí, teď asi více chápu, co chceš pořešit. Asi bych tedy prvně nechat synchronizovat karburátory, pak bych se podíval na řetězovku, jestli tam je to, co má (počty zubů) a pak bych se snažil nejezdit ve zbytečně nízkých otáčkách. Měl jsem vysledováno, že to žralo víc, když jsem myslel že bude lepší otáčky držet spíš dole. Nazdar

    5.5.2018 od Krleš70

    Doplnit odpověď

  • 0

    30.4.2018 od Slam

    Momentální spotřebu nikdy nezjistíš podle toho, jak ti ubývá benzín v nádrži. Na to bys potřebovala dát mezi nádrž a motor nějaký průtokový čidlo. A jestli by ukazovalo relevantní hodnoty? No.. Kdyby bylo dobře zkalibrovaný, tak určitě ano, ale osobně bych se na tohle vyprd a ty prachy a čas radši projezdil..

    Doplnit odpověď

  • 0

    1.5.2018 od Pavel1976

    Ahoj,ale nezlob se .Motorka je koníček a pokud chceš řešit,jestli Ti to při 120 km/h žere o 0.1L více než při 110 km/h,tak si raději kup kolo a řešit to nemusíš.

    Doplněno:

    Ještě pro Pavla1976-tak tohle mi přesně vadí, když mi někdo poradí tak blbě jako ty. vzala jsem motorku do servisu. Byl tam problém.Je odstraněn a žere v devíti najednou 6,5. Takže kochat se a neřešit? pěkná kravina!

    12.7.2018 od Marge01

    Pavel 1976-tady samozžejmě nejde o to, že za benzín zaplatím o stovku víc.Proboha. Jde mi o to, že stejně jako v autě bych chtěla i na motorce jezdit tak aby to nám oběma bylo příjemné.. A taky když s manželem tankujeme a já bez jednou tolik co on a to má silnější motorku, tak nám to prostě přišlo divné a chtěla jsem zjistit, zda jezdím špatně já a nebo je něco špatně na motorce. Ono to člověka dost obtěžuje, když jede do zahraničí a musí se kvůli němu zastavovat dvakrát tolik než ostatní. Vím, že motorka je koníček,ale to se přece nevylučuje, když chci aby fungovala správně, ne?

    2.5.2018 od Marge01

    Doplnit odpověď

  • 0

    2.5.2018 od yetti_cz

    Ahoj v podstate budto mas:
    Motorku s karburatorama - a tam je to opruz a nepoustel bych se do toho. Presnost nebude nic moc a bude to dost prace.

    Motorku se strikackou a pocitacem a tam se nabizi to reseni ktere tu psal Jirkahu71 a sice merit dobu po kterou je otevreny vstrik (a pak znat prutok vstrikovace, tlak v systemu a pocet valcu) anebo data o spotrebe tahat pres OBD sbernici. Na to jsou myslim i nejake komercne dostupne produkty.

    Doplnit odpověď

  • 0

    2.5.2018 od Frodo89

    600 byli karburatorove. Tam to neudelas.
    Ale jak funguje? No okolo 6tisi otáček se mi líbí nejvic
    Jinak spotřeba hodne záleží na kompletním stavu motorky. Znám 600Bandity co jezdili za 4.5 ale i za 7
    U 650 stříkačky by ti mohli pomoc u Suzuki přes diagnostiku.

    Doplnit odpověď

  • 0

    2.5.2018 od powerline

    Nevím co máš za rok Bandita, píšeš 7 - 8 litru, kochačka do 140 a otáčky do 5 tis....můj teď už bývalý Bandit, šestistovka z roku 1996 v 5 tis jela na šestku 100 km/h , moje spotřeba kolem 5 litrů,při tomto způsobu jízdy, tedy 7 - 8 mi přijde dost, dořešit ukazatel spotřeby mi přijde zbytečný, ne nerealný, ale to bych ty peníze radši projezdil

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.


TOPlist