-
9.4.2018 od wolf78
Chci se zeptat , jestli lze nějak udělat ( nějakým zařízením a td. ) ,abych snížil účinost zadní brzdy na Suzuki V-Strom DL650 ? Jde mi o to ,že při prudším brzdění automaticky šlápnu větší silou na pedál zadní brzdy a tím se mi zablokuju zadní kolo a než si to uvědomím , tak si brousím zadní gumu . Lze něčím odstranit větší tlak na zadní brzdu ? (rady typu - brzdi pouze přední brzdou a td . si prosím nechte, díky )
-
9.4.2018 od Jojko
A to máš pořád krizové brždění, že tak dupeš na brzdu? Při normální jízdě se používá jen na lehké přibrždění a to nikdy nezablokuješ. Zkus si to napřed trénovat, než uděláš nějaký nenávratný zásah do brzdy.
Doplněno:
žádné krizové brzdění to není , prostě normální brzdění .
10.4.2018 od wolf78
-
10.4.2018 od syrrius
Nejjednodušší bude naučit se s brzdou pracovat a šlapat na ní zlehka.
Nedá se pedál štelovat? co ho posunout níž?
Nebo kup jiné desky které nebudou mít takovou účinnost
zadní brzda ne spíš taková "pomocná" k přední... Taky k ní nemám takový cit tak ji užívám pouze k přibržďování do křižovatky nebo když mám pocit že za přední už beru moc.
V-Strom by měl dostatečně brzdit i motorem ne? -
10.4.2018 od kilix
1. nauč sa to
2. načo brzdíš zadnou? To si stále v teréne/na prachu že sa nedá brzdiť prednou?
3. nastav si nižšie páčku zadnej brzdy. Povol maticu č.6 a nastavuj otáčaním tyčky č.5. Keď hotovo, dotiahni č.6 a samozrejme, nastav vypínač svetla zadnej brzdy, inak budeš svietiť stále!
Doplněno:
ok díky za radu , zkusím to udělat jak píšeš
10.4.2018 od wolf78
-
10.4.2018 od Miudas
Hele, nenech se odradit neradami. Řeším podobný problém. Zkoušel jsem to dát co nejníž (kvůli achilovkám, protože mi nejde tolik zvednou v sedu špička) a ten chod pedálu je pak velmi krátký a stačí zatlačit špičkou poměrně lehce a kolo jde opravdu do smyku. Též bych uvítal jemnější dávkování. Fakt je, že zadní brzda je především na rozjed do kopce nebo stabilizaci pomalé jízdy a dobrždění. Taky doporučuji trénink a zapracovat to do podvědomí.
Doplněno:
Asi tak, pokiaľ sa nepotrebujem pohnúť do strmého kopca, zadná brzda na motorke by ani nemusela byť.
Treba naozaj riešiť skôr tento zlozvyk jazdca, než upravovať techniku.11.4.2018 od kilix
-
13.4.2018 od maspe
Je to jen o tréninku, Ono zadní brzda má opodstatnění. Když pojedeš naložený, budeš rád za větší účinnost. Jinak nejjednodušší je zkrátit pedál brzdy, ale podle mě je lepší strávit dvě odpoledne na parkovišti tréninkem.
-
16.4.2018 od Raiden_D
Ahoj. Řešil jsem podobný problém. Buď rád, že Ti zadní brzda brzdí jak brzdí. Jednou za to budeš rád. Zaměřil bych se spíš na správné nastavení podvozku. Nemáš určitě tlumiče nastavené na svou váhu. Problém u Vstroma je v tom, že se mu příliš ponořuje přední vidlice a tím ti odlehčí zadek. Zkus si přitvrdit tlumiče. Předek přitvrď a zadek si nastav podle váhy. Najdi si na youtube video např. od Touratechu o tlumičích. Je tam krásně jak si tlumiče správně nastavit na svou váhu. Dělá to hodně. Jinak jsem se naučil za ty roky brzdit tak, že jako první šlápnu nejdřív na zadní brzdu a hned vzápětí beru za přední. Do toho ještě rychle podřazuju. Lépe to stabilizuje motorku a zadní kolo se mi už nikdy nezablokovalo. Rozhodně bych ale nesnižoval účinnost brzd. To by Tě mohlo jednou sakra mrzet. Kdyžtak napiš. Jestli bydlíš někde poblíž Prahy, tak to můžem otestovat někde na cvičné dráze.
-
11.7.2018 od LongHenri69
Tuto úpravu mám já a jsem s tím spokojen. Citlivější dávkování tlaku a relativně jednoduchá úprava. Hodně zdaru.
Doplněno:
http://haro007.sk/pr...uzuki-dl650-v-strom/
11.7.2018 od LongHenri69