globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: NSR x CBR
17.3.2009 v 21:41
Zdravím tak nějak nevím co si mám koupit. Spiš bych chtěl to NSR ale už je to dost staré, takže se docela obávám, že se něco vysere. Taky nejsem z bohateho "kraje" takže malou spotřebu uvítám. Jinak si chci zajezdit, moc dlouhe cesty neplanuju, ale zase kdybych vzal CBR nebyl by to problem někam dál vyjet. Bohužel nemám tolik peněz chybý mi asi 10 000 k tomu NSR a rodiče moc s motorkou nesouhlasí, už vubec né se starým 2T. Na to CBR by mi dali (pučili). Jinak cena NSR je 42 000,- NSR 125 vs. CBR 125
Díky za názory.

Naposledy editováno 17.03.2009 21:44:33
Anketa:
NSR 125
50%
75
CBR 125
50%
76
Předchozí
1 2 3 4 5... 6
Následující

2 reakcí na tento příspěvek NSR x CBR

17.3.2009 v 21:52 | Nahoru | #1
na NSR sem natočil 10 tis km, kámoši na svých dalších 15 tisíc a nikomu se nic technicky nepodělalo, když nepočítám vlastní blbost...

vše bylo rok 2000 a výš

u cbr je jasné heslo: nežere a nejede

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NSR x CBR

17.3.2009 v 22:02 | Nahoru | #2
rich.puzzle> přesně tak kdyz vemes CBR budes hned litovat 2T je 2T

NSR x CBR

17.3.2009 v 22:05 | Nahoru | #3
jel jsem na NSR i na CBR
NSR jede a žere
CBR nejede a nežere
kámoš na NSR odjezdil v pohodě bez poruchy a těď ho prodává od 16let špičkovej stroj

1 reakcí na tento příspěvek NSR x CBR

17.3.2009 v 22:05 | Nahoru | #4
No, už mám nějaký ten pátek CBR a začínám si říkat, jestli jsem neudělal kravinu, když jsem si ho koupil.

Jestli Ti tolik nevadí malinko vyšší spotřeba a složitější údržba, jdi rozhodně do NSR.

(reakce na) NSR x CBR

17.3.2009 v 22:07 | Nahoru | #5
dabel.v.kravate> spotřeba je vyšší, ale údržba je u NSR jednodušší, nemáš tam žádné ventily, vačky, rozvody, nic takového, NSR je jen fechtl s vodním chlazením

2 reakcí na tento příspěvek NSR x CBR

17.3.2009 v 22:19 | Nahoru | #6
To je věc názoru. Mě by třeba nebavilo každou chvíli do ní doplňovat olej. 4T si hodíš jednou za čas do servisu na výměnu a máš klid. Většinu věcí ale stejně musíš dělat na obojím, takže je to podle mě není až tak důležitý.

Hele, ale není 42 000 za NSR nějak podezřele málo? Si pamatuju, že když jsem se já rozhodoval mezi CBR a NSR, šel jsem do CBR právě kvůli tomu že bylo celkem výrazně levnější než NSR. Nepamatuju už si přesně o kolik, ale rozhodně to bylo o víc než o 10 000. Za 42 000 jsem kupoval já to svoje CBR. Nevěřim tomu, že kdybych mohl mít za stejnou cenu NSR, byl bych tak blbej a vzal CBR

1 reakcí na tento příspěvek NSR x CBR

17.3.2009 v 22:20 | Nahoru | #7
jako neni co řešit určitě CBR a ještě k tomu 07 a když ti na to vaši pujči, navíc píšeš že uvítáš nízkou spotřebu a s tou u NSR nepočítej. Ta NSR už má za sebou 1O let a i když je to honda na motoru se ty roky určitě podepsaly, a navíc pro CBR hraje vzhled ta NSR s hranatým zadkem se mi moc nelíbí.

NSR x CBR

17.3.2009 v 22:22 | Nahoru | #8
To mě se teda vzhledově líbí daleko víc NSR

(reakce na) NSR x CBR

17.3.2009 v 22:22 | Nahoru | #9

dabel.v.kravate>To je věc názoru. Mě by třeba nebavilo každou chvíli do ní doplňovat olej. 4T si hodíš jednou za čas do servisu na výměnu a máš klid. Většinu věcí ale stejně musíš dělat na obojím, takže je to podle mě není až tak důležitý.

Hele, ale není 42 000 za NSR nějak podezřele málo? Si pamatuju, že když jsem se já rozhodoval mezi CBR a NSR, šel jsem do CBR právě kvůli tomu že bylo celkem výrazně levnější než NSR. Nepamatuju už si přesně o kolik, ale rozhodně to bylo o víc než o 10 000. Za 42 000 jsem kupoval já to svoje CBR. Nevěřim tomu, že kdybych mohl mít za stejnou cenu NSR, byl bych tak blbej a vzal CBR


SE podívej na roky výroby NSR(99) CBR(07)

2 reakcí na tento příspěvek NSR x CBR

17.3.2009 v 22:24 | Nahoru | #10
tak vzhledově je cbr katastrofa

a ty ceny teď hodně spadly, sám sem prodal 2002 za 40k, teď už sou cbr z roku 2004 za nějakých 33 tísíc a nsr rok 02 za 42-45

2 reakcí na tento příspěvek NSR x CBR

17.3.2009 v 22:25 | Nahoru | #11
No dobře, podívejme se na to teda z druhý strany. Jestli Ti nevadí, že na tom nevytáhneš víc než 110 km/h ani když se postavíš na hlavu, vezmi CBR. Z vlastní zkušenosti ale vim, že to člověka začne dost brzo iritovat, na dálnici ho každej předjíždí a tak.

(reakce na) NSR x CBR

17.3.2009 v 22:26 | Nahoru | #12

dabel.v.kravate>No dobře, podívejme se na to teda z druhý strany. Jestli Ti nevadí, že na tom nevytáhneš víc než 110 km/h ani když se postavíš na hlavu, vezmi CBR. Z vlastní zkušenosti ale vim, že to člověka začne dost brzo iritovat, na dálnici ho každej předjíždí a tak.



k tomu přidej vzhled a velikost, co si budem namlouvat je to něco mezi kolem a simsonem

taky pokud nejsi nějaký prcek, tak ti cbr bude malá

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NSR x CBR

17.3.2009 v 22:27 | Nahoru | #13

a ty ceny teď hodně spadly, sám sem prodal 2002 za 40k, teď už sou cbr z roku 2004 za nějakých 33 tísíc a nsr rok 02 za 42-45



To si děláš prdel?!? Jdu skočit z okna

(reakce na) NSR x CBR

17.3.2009 v 22:28 | Nahoru | #14
dabel.v.kravate> taky sem byl naštvaný, kolik sem ztratil na nsr, ale je to realita...

2 reakcí na tento příspěvek NSR x CBR

17.3.2009 v 22:33 | Nahoru | #15
Jak se vám muže líbit NSR vic než 07 CBR nechápu vždyt je to hranaté, staré, škaredé jinak -dabel.v.kravate to že jsi na tom nevytahl víc než 110 neznamená že to víc nejedelíta to i 140 se mrkni je toho plné youtube a když jedem skamošem který má 04 CBR v sérii tak si dává v poho 130 nemá to totiz omezovač takze to není problém asi jsi to spatne zajel

(reakce na) NSR x CBR

17.3.2009 v 22:35 | Nahoru | #16
yzf125> lol

postav si je vedle sebe, cbr je mnohem užší, vzhledově je to prostě kolo, kdybych přihmouřil oči, tak by se to dalo přirovnat k simsonu

2 reakcí na tento příspěvek NSR x CBR

17.3.2009 v 22:40 | Nahoru | #17
Teď koukám, že to NSR má najeto 30 000, takže když si koupíš konkrétně tohle NSR, musíš počítat taky s nějakýma investicema do oprav. Počítám, že to bude chtít minimálně vyměnit všechny náplně, novou řetězovou sadu, atd atd... Takže nakonec za to můžeš dát ještě mnohem víc.

Navíc, jestli ještě nemáš žádný vybavení na motorku, budeš potřebovat minimálně 10k na hadry a helmu, evidenčka taky něco stojí, odhlášení na magistrátu něco stojí... Těhle zdánlivě malejch skrytejch investic je tam spousta, ale ve finále z toho může bejt celkem slušná sumička, se kterou je potřeba počítat.

(reakce na) NSR x CBR

17.3.2009 v 22:43 | Nahoru | #18
dabel.v.kravate> s tím souhlasím, zrovna tahle tam visela už na podzim, když sem prodával já a očividně je o ni "velký" zájem...

rozhodně bych si vybral jinou nsr

2 reakcí na tento příspěvek NSR x CBR

17.3.2009 v 22:44 | Nahoru | #19
áále jen proto že je širší neni hezčí jde o design cbr je krásná moderni zato nsr je taková usazená a ten zadek se dvemi kulatymi svetly se mi zda proste škaredy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NSR x CBR

17.3.2009 v 22:45 | Nahoru | #20

yzf125>Jak se vám muže líbit NSR vic než 07 CBR nechápu vždyt je to hranaté, staré, škaredé jinak -dabel.v.kravate to že jsi na tom nevytahl víc než 110 neznamená že to víc nejedelíta to i 140 se mrkni je toho plné youtube a když jedem skamošem který má 04 CBR v sérii tak si dává v poho 130 nemá to totiz omezovač takze to není problém asi jsi to spatne zajel



Jo, jako na dálnici z kopce a s vítrem v zádech se mi z toho po chvíli snažení podaří vytáhnout třeba těch 130, ale to nejsou úplně standardní podmínky. Na rovince prostě IMHO normálně těžkej člověk na CBR v originálním stavu víc než 110 nevytáhne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NSR x CBR

17.3.2009 v 22:47 | Nahoru | #21

yzf125>áále jen proto že je širší neni hezčí jde o design cbr je krásná moderni zato nsr je taková usazená a ten zadek se dvemi kulatymi svetly se mi zda proste škaredy



už vím proč se ti nelíbí zadek, za celou dobu jízdy si totiž nic jiného jak prdel NSR neviděl, to sou hold rideři na 4T...

my tě chápeme, že si teď potřebuješ léčit komplexy bo máš 4T, ale nech si to na jindy

NSR x CBR

17.3.2009 v 22:49 | Nahoru | #22
nsr

NSR x CBR

17.3.2009 v 22:52 | Nahoru | #23
Šel bych do 2T

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NSR x CBR

17.3.2009 v 22:56 | Nahoru | #24

rich.puzzle>yzf125>áále jen proto že je širší neni hezčí jde o design cbr je krásná moderni zato nsr je taková usazená a ten zadek se dvemi kulatymi svetly se mi zda proste škaredy

už vím proč se ti nelíbí zadek, za celou dobu jízdy si totiž nic jiného jak prdel NSR neviděl, to sou hold rideři na 4T...

my tě chápeme, že si teď potřebuješ léčit komplexy bo máš 4T, ale nech si to na jindy


ješiš ty jsi magor tak abys věděl ty jasnovědče loni jsem prodal RS 125 (05) a koupil YZF protože je hezčí má lepší podvozek a je USPORNĚJŠÍ takže mi rozhodně nevadí když mě někdo předjede protozě si nemusím léčit komplexi závoděním a když mě předjede nsr tak radši zpomalím abych se na tu hnusnou prdel nemusel dívat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NSR x CBR

17.3.2009 v 22:59 | Nahoru | #25
yzf125> první rs a pak yzf

sis pomohl z louže pod okap

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NSR x CBR

17.3.2009 v 23:01 | Nahoru | #26

rich.puzzle>yzf125> první rs a pak yzf

sis pomohl z louže pod okap


hmm a načem jezdíš že se tak vyznáš?

NSR x CBR

17.3.2009 v 23:03 | Nahoru | #27
no tak nevim jak s tou rychlostí, já na rovince udělám i 130, ale musí to být dlouhá rovinka mám 180 cm a 75 kg... do 110 to táhne hezky no, pak se musí čekat než se to vyšplhá na víc ale nemyslím že sem udělal chybu, j ásem šel po nízké spotřebě, jako studentovi mi 3-3,5l/100 vyhovuje.. nepotřebuju lítat víc jak 130 za cenu vyšší spotřeby, i když třeba jen o pár litrů.. na druhou stranu požitek z jízdy na 2T je uplně někde jinde, ale když 2T tak bych možná vzal něco jiného než NSR, ale to už je diskuze mimo téma

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NSR x CBR

17.3.2009 v 23:07 | Nahoru | #28
yzf125> teď už na cbr 600, bohatě mi stačily RSka kámošů, sme to víc spravovali jak jezdili

ale tohle už je mimo téma

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NSR x CBR

17.3.2009 v 23:10 | Nahoru | #29

rich.puzzle>yzf125> teď už na cbr 600, bohatě mi stačily RSka kámošů, sme to víc spravovali jak jezdili

ale tohle už je mimo téma


pak nevím proč ses tak divil že jsem vyměnil RS za YZF ale to je jedno... prostě z mych zkušeností s 2T vs 4T radím CBR

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NSR x CBR

17.3.2009 v 23:14 | Nahoru | #30
yzf125> si říkám, proč nepřešels na japonskou 2T, ta se sype výrazně míň, ale musel si tak klesnout a jít na 4T...
Předchozí
1 2 3 4 5... 6
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
zvýšení výkonu honda cbr 125 [1, 2] Honda CBR 125R Honda23 47 Dnes v 12:21 sustrjan
Honda cbr 125 r Honda CBR 125R Dominik07 11 29.4.2024 v 15:12 Krautkopf
Jakou 125 CCM vybrat Honda CBR 125R, Honda PCX 125, Yamaha NMAX 125 Giant13 17 22.4.2024 v 20:57 MP3KV
Blinkry Honda CBR 125R ProFicK 1 24.3.2024 v 02:08 tompok76
Utahovací momenty Honda CBR 125R Hondapcx125 4 18.3.2024 v 15:12 assassin


TOPlist