globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ZX-10R 08 vs CBR1000RR 08 vs GSX-R1000 K5/6 vs R1
I když tu dnes máme novej skvělej BMW S1000RR, tak bez kontroly trakce, rychlořazení a ABS je to "pouze" výborně vyvážená a ve vysokých otáčkách ze všech nejsilnější motorka - jenže a bohužel je s tou skvělou elektronikou pro většinu z nás cenově tak trochu hůře dosažitelnej
Takže si dovolím srovnání něčeho ne o moc horšího, ale pro nás už mnohem dostupnějšího:

Na podzim 2008 jsem měl (a občas pořád mám) možnost souběžně sedlat - a tedy přímo a ihned mezi sebou porovnávat - tyhle tři kočičky, myslím asi to nejpovedenější, co v týhle třídě do té doby vzniklo (pozdější R1 Big Bang vezmu jen zkratkou). Možná, že ledaskoho z vás by tohle amatérský, ale snad objektivní srovnání mohlo zajímat:

Motorem mi přijde Suza K56ka dole nejsilnější, už od 4 tis. ot. silně chrčivě zatahuje, pak ten tah naprosto plynule a silně narůstá a letí k plnýmu výkonu někde kolem 12-13ti, načež se dá lehce přetočit až k omezovači ve 14,2tis.(!) Pocitově nejlepší a nejsilnější brutální motor s husí kůží z jeho zvířecího ryku.
Kawa cca od 4tis. zatahuje taky silně, ale je to pocitově i reálně malinko jemnější, výkon pak plynule a rychle narůstá, ale kolem 8-9tis. přijde ta výkonová vlna Kawasaki (kdy držíš-li na jedničku plnej, tak náhle vyletí předek k nebesům) a kdy s moc pěknym řevem proletí nejvyšším výkonem kolem 12-13ti, načež trochu uvadne a omezovač to ve 13,5 jemně utíná. Pocitově pocit z motoru jak start z natažený gumy v praku, nahoře ten řev je taky parádní (a když se předkloníš přes plexi a dáš plnej, tak z nasávacího otvoru mezi reflektory je slyšet ten samej zvířecí ryk, jako sedíš-li na Suze )
Fároš, ten má dvě vlny: zatáhne víc až od cca 5-5,5tis. a pak ještě víc od 8,5 ... potom tahá opravdu velice silně s vrcholem někde kolem 11,5-12,5, načež ho nahoře náhle a nepříjemně utne omezovač přesně na 13ti tis. Zvuk jeho motoru je plnej a hutnej, ale pocity z něj jsou jenom takový... velice přijemný.
Všechny tři mají sériový vejfucky, žádnej ladák.

PS: ta poslední R1 2009 bingo bango je trochu zvláštní motorka: motor je ze všech nejslabší, pocitově ale (aspoň na nižší kvalty) má krouťáku na rozdávání a reakce motoru je v režimu "Standard" svižná a silná jako na CBR. Naprosto úžasná je ale v režimu "A" - připomíná ostrej nástup K5/6ky, jenže je ještě ostřejší! Zadní kolo jako by bylo přímo spojený s plynovou rukojetí: okamžitá (a přesná) reakce na pohyb zápěstím - a s nulovou prodlevou, nádhera To nejlepší pro jízdu po zadním, pro agresivní blbnutí - a hlavně nejspíš pro kontrolu driftů v zatáčkách (to jsem se srab nezkoušel) Jinak je poznat, že tomu motoru do těch nejlepších špičkovej výkon chybí, určitě mu ale pomáhá kratší stálej převod. Vzhled i váha týhle motorky jsou dost masivní, jenže za jízdy je obojí v pohodě, stejně jako jízdní pozice. Kupodivu i na okruhu je hbitá a jistá, v sérii nebude ale asi z nejrychlejších. Podvozek je na silnici moc prima plyšák, přední šestipístky sice nemají zákus jako Bremba, ale jsou skvěle čitelný - čím víc tlačíš, tím víc zkrátka brzdí. Možná proto je na ní z litrů asi nejsnadnější vyhoupnutí na přední kolo i následnej balanc
Bohužel je pro nás normální uživatele snad až příliš složitě postavená (servis i opravy po čase) a i ojetiny jsou pořád znatelně dražší...

Takže zpátky k těm třem původním kočičkám:
Zpřevodování: na dvojku Honda Suza cca max. 205 a Kawa 207, na trojku Honda Suza 235, Kawa 238. Ale na jedničku, kde Kawa dá cca 165 a hlavně Suza cca 173, tak Honda ji má krátkou - max. 155! Nejspíš proto působí při rozjezdech silnějšim dojmem...
Po zadním se mi nejlíp vodí Kawa, pak K5 - mají lineární nárůst výkonu, žádný nakopávací překvápko. To Hondu musí člověk trochu hlídat, má tam 2 malý kopance (kolem těch 5-ti a 8-mi). Na přední jde nejlíp Fároš, po něm hned Suzinka, Kawě se na předek moc nechce, bohužel i bohudík...
Nejrychleší bude Kawa, těch 299 se u ní objeví hned a už na pětku, pak řadíš šest a ještě dotáhneš cca 1500 otáček k omezovači Suza stejně tak, možná je u ní o pár km/h menší maximálka, možná. Fároš na ně v maximálce trochu ztrácí, ale ty rozdíly jsou malý - v reálu se před tebou vždycky brzy objeví třeba kamion, couvající v tu chvíli na tebe rychlostí 200 km/h Na každou cílovou rovinku i na Passaty R36 (vyzkoušeno s Kawou) všechny dnešní litry s velkou rezervou stačí, jen to nový Báwo všem trochu poodjede, njn... ale nebrečet, brzy přijde nová ZX10R a dost možná, že se s něčím vytasí všichni japonci

Podvozkově jsou všechny ve standardním setupu zhruba stejně sportovně tuhý a přesto příjemně pohodlný (teda ti Angláni v Motohouse testu 2008 psali o Kawě snad kompletně samý píčoviny - až v letním Motoráji Ondra Lelek a teď v prosinci v Motohousu naši kluci to za ně museli napravit).
Odpružení Kawy je asi nejsametovější - dost mi připomíná mý Ohlinsy na enduru WR. Přední vidlice Kawy je ještě citlivější a jemnější, než Fárošova - i když i ta je výborná. V zatáčkách jsou tyhle obě čitelný a hbitý, nejhbitější je ale přece jen CBR - s ním si v těch utaženějších lze snadno a rychle měnit stopu. Suza se v zatáčkách jeví spolu s Kawou naopak asi nejstabilnější. K5/6ka má zas trochu tupější předek, míň zatíženej a takovej trochu odtažitej - tam se holt zřejmě projevuje její datum narození. Kawa z nich vychází jako do zatáček optimální volba: zatáčky pomalý nebo rychlý, všude máš dostatek ovvladatelnosti i kopec jistoty

GSXR je celkově určo posazem nejpohodlnější. V tomhle jsou ale Cebro i překvapivě Kawa taky moc příjemný i když maj sportovnější posaz, kterej je hlavně u Hondy dost vpředu. Nej ochranu před větrem má Honda, pak Kawa a Suza. Podsedlovej prostor Suza super, Kawa ani Honda nic moc. Nádrž Suza i Kawa pěkně magnettankvak plech, Honda plasty na prd. Kawa jediná má vzadu homologolovanou gumici 190/55, obě ostatní 190/50. U Hondy je kontrola oleje místo olejoznaku měrkou z 19. století (!), navíc jediná ten olej pěkně baští - a to značně (jako R1 z 20. století). Kawa má skvěle čitelnej bílej otáčkoměr s vícestupňovou intenzitou podsvětlení. Taky má pěkný čočky světla a perfektně funkční široký zrcátka s bohužel megahnusnejma blinkrama. Honda se designově překonala a má krásný LEDky (?) parkovačky vedle blinkrů v zrcátkách. Suzu všichni dobře známe.

Přední brzdy rovně i v náklonu v zatáčce maj Kawa i Cebro skvělý a citlivý, Kawa je ale oproti cebru ještě stabilnější i při vostrym brzdění. Do nepřehlednejch zatáček se s oběma dá nalítávat rychlejc, než s GSXR. Suza, i když s origo destičkama brzdí skvěle krutě, tak z těch tří je na brzdách přece jen o něco horší, brek
Zadek i zadní brzda je supr na K5ce i docela na Kawě. Na cebru tím, že je hodně váhy na předku, je zadek dost vodlehčenej. Takže trakce rovně i v zatáčce je menší (a v souvislosti s tim malym přítlakem zadku je zadní brzda fároše fakt hrůza - skoro nezpomaluje. Tj. mačkáš, nic, pak se blokne a za tebou černá čára - ale ani přitom ten fároš skoro nezpomaluje! Aby fungovala dobře, tož musíš pustit řidítka a zaklonit se - no fuj ale, na konci cílovky -?)

+ ještě k tomu zadku na tý Kawě: já mám v zatáčkách pocit, jak kdyby tam byla furt předehřátá Supercorsa (i včera na ledovym asfaltu při 6-ti °C) - takovej dojem na mě dělá ta její přilnavost! Možná to ale bude následkem zásahů té "jako kontroly trakce KIMS" (ta prej vyhodnocuje a když, tak zpomaluje časování zapalování 50x za vteřinu, každý 0,02 sec - oproti tomu jsme všichni hustokrutostřelci se svejma reakcema hlemejždi bez šance).
A vůbec, co se týhle celkem jednoduchý a spíš softwarový vychytávky týče, osobně si myslím, že by to už měli zavést do série všichni! A nejlíp s vypínačem a nastavitelný v několika stupních! Myslím, že na silnici (a i na okruhu mě letos ) by to mnohým z nás často zachránilo prdel zdraví zlomeniny, leckdy asi i život... o hustejch penězích za kapoty páčky vidlice nemluvě

Pihy na kráse? Ke slavné Hondě - nic moc tedy ten elektronickej tlumič řízení 2.generace, kterej tlumí tím víc, čím rychlejc jedeš - když dáš za 1, plnej a najedeš na nerovnosti, tak třeba ještě při 60-ce to prdlajs tlumí a skoro pantuješ Zlatej nastavitelnej tlumič Ohlins (19 poloh) u Kawy a dobrej i napevno nastavenej u Suzinky... Jo a nevim, proč kua cebro dodnes nemá ukazatel zařazenýho kvaltu - a spolu se Sůzou obě dodnes nemaj laptimer. Když ho někdo chce (a chceme ho skoro všichni, žejo), proč si ho musíme za tučný tisíce pořizovat - když u ZX stačí zdarma ťukat prstíčkem -? U Kawy jest tohle vše prostě kompletní, zas jí ale nepochopitelně chybí čudlík varovnýho spínače všech blikačů (kterej já osobně hodně používám, když se např. protlačuju stojícíma plechovkama kamionama na Jižní spojce) - proč ho nemá, proboha?!

(+ v souvislosti s výbavou, i když trochu mimo tyhle tři motky si tady neodpustím svůj názor na palivový mapy novejch Suzuki, RSV4 i starší R1: jednoznačně zbytečnost. Než přepínat na B nebo C, proč jednoduše nepřeřadit nahoru o dva tři kvalty - a i nenapsat tohle začátečníkům do návodu? Ty dnešní pružný 4V stříkačky si i slabej spodek otáček v pohodě poberou a výsledek je s mapama naprosto stejnej) Něco jinýho je ta poslední R1 BigBang, tam to ovlivňuje ne výkon motoru, ale ostrost nástupu jeho reakce a úžasně to mění charakter celý motorky

Honda i Kawa při vyjížďce ponoukaj k častějšímu řazení a čím dál tím rychlejší jízdě, to asi tím vysokým výkonem nahoře - a i pak lepším zvukem. Zato Suzinka ani nenutí člověka tolik řadit: jede a předjede hbitě i na šestku - a už i dole tahá, chrčí a řve, takže sama o sobě k divokejm otáčkám tolik neponouká...

Závěrem musim říct, že u mne v garáži zůstala... ... ... bingo, ta Kawa! Je to prostě perfektně citlivá i vyvážená motorka, je skvěle vybavená a v oranžový metalíze i docela hezká... Mít o pár kilo míň a hezčí zvuk, vejfuck i přední světla blinkry alarm (a vopravdovskejch 200 koní), tak po novym Báwu ani neštěknu
Mojí bejvalky Suzinky K5/6 mi je hrozně moc líto, ale aspoň pro ten její motor, zvuk a praktičnost bych ji zařadil "až" na druhý místo - i když ten pro mne třetí Fároš je obecně taky skvělej...
Tož babo raď, rozdíly mezi nima sice nevelký, ale jsou. Každýmu z nás sedne něco jinýho - a tak je to dobře

Uff, toho bylo... stačí to pro představu?

Naposledy editováno 23.08.2010 12:54:11
Předchozí
1 2 3
Následující

ZX-10R 08 vs CBR1000RR 08 vs GSX-R1000 K5/6 vs R1

1.11.2008 v 02:51 | Nahoru | #1
ty voe to je vycerpavajici...skoda ze nejsu na japonce..teda jako bych byl, ale az jako bych mel tu 1098, HM, new M, RC8, RSV 4, D16R a tak ...

ZX-10R 08 vs CBR1000RR 08 vs GSX-R1000 K5/6 vs R1

1.11.2008 v 02:56 | Nahoru | #2
co ze to mas za valec v avataru?

..to je divny ze nespis .. ja teda jdu spat a Kawa rulez, ece jsem to nezkousel, ale nejak mi to v te serii pripadne z tech 4valu nejvic COOL , R1 je tepla, RR si predstavim Pedrosu a je po vsem, Suza jakoze good, ale porad je tam Busa a nejni to primy vstrik na jedno misto, takze Kawa no..jinak samozrejme Ducati, ale to byste nepochopili...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-10R 08 vs CBR1000RR 08 vs GSX-R1000 K5/6 vs R1

1.11.2008 v 08:05 | Nahoru | #3
Wendigo> Tohle jsem nepochopil. Asi nejsem dost poetickej.

oxygen> Super srovnávák A co porovnat stejné ročníky? Jde mi o K5/6 s RR, R1.

ZX-10R 08 vs CBR1000RR 08 vs GSX-R1000 K5/6 vs R1

1.11.2008 v 08:12 | Nahoru | #4
zajimavy postrehy

1 reakcí na tento příspěvek ZX-10R 08 vs CBR1000RR 08 vs GSX-R1000 K5/6 vs R1

1.11.2008 v 08:39 | Nahoru | #5
proč nenabídneš svoje schopnosti nějaké továrně?!

ZX-10R 08 vs CBR1000RR 08 vs GSX-R1000 K5/6 vs R1

1.11.2008 v 08:53 | Nahoru | #6
hezky pěkně

ZX-10R 08 vs CBR1000RR 08 vs GSX-R1000 K5/6 vs R1

1.11.2008 v 10:05 | Nahoru | #7
paráda

1 reakcí na tento příspěvek ZX-10R 08 vs CBR1000RR 08 vs GSX-R1000 K5/6 vs R1

1.11.2008 v 10:22 | Nahoru | #8
oxygen> pekne srovnani.
Na cem bys byl nejrychlejsi, co myslis?

ZX-10R 08 vs CBR1000RR 08 vs GSX-R1000 K5/6 vs R1

1.11.2008 v 10:28 | Nahoru | #9
čus, pěkný - tady je taky něco o K5 a fárošovi 08 - na konci článku... http://www.superbike-online.cz/testy/honda-cbr-1000rr-2008

Naposledy editováno 01.11.2008 10:29:23

(reakce na) ZX-10R 08 vs CBR1000RR 08 vs GSX-R1000 K5/6 vs R1

1.11.2008 v 10:42 | Nahoru | #10
pepazdepa1> To nemělo s poetikou nic společnýho, jen promluvilo osm piv a čtyři panáky a ještě ve špatné diskuzi

ZX-10R 08 vs CBR1000RR 08 vs GSX-R1000 K5/6 vs R1

1.11.2008 v 10:55 | Nahoru | #11
Oxy: jeste jsi zapomnel vypichnout ty predni vidle u Kawy, to je parada uz od 04 a dost rozdil proti konkurenci

http://www.motorkari...?ft=11665&fid=26
Link

Naposledy editováno 01.11.2008 10:58:33

1 reakcí na tento příspěvek ZX-10R 08 vs CBR1000RR 08 vs GSX-R1000 K5/6 vs R1

1.11.2008 v 12:04 | Nahoru | #12
u ZX-10R 08 nemuzu prezit facelift predni casti ( tvar svetlometu, blinkry .. vypada tak trochu flegmaticky ), jinak to je favoritka

ZX-10R 08 vs CBR1000RR 08 vs GSX-R1000 K5/6 vs R1

1.11.2008 v 12:08 | Nahoru | #13
oxygen>diky za luxusni srovnani. Fakt pekne napsane. A hlavne vis o cem mluvis Ne jak nekteri jini recenzenti Jinak uz se tesim az tu tvoji novou krasavici potkam nekde na okruhu. Budu se kochat a jen tise zavidet... no, mozna i trosku nahlas

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-10R 08 vs CBR1000RR 08 vs GSX-R1000 K5/6 vs R1

1.11.2008 v 12:24 | Nahoru | #14

Dawe02>oxygen> pekne srovnani.
Na cem bys byl nejrychlejsi, co myslis?



No, na okruhu myslim, že nejrychlejší určitě budu na tý ZX-10R - jednak je z nich nejstabilnější na brzdách a v zatáčkách i lehce ovladatelná jako cebro. A na výjezdech z nich má naprosto největší a spolehlivou trakci zadního kola (to asi ten KIMS - např. Kamil Prager s ním jezdí furt, i závody).

Já totiž právě na výjezdech dosud oproti hustostřelcům ztrácel, tj. srabácky plynoval a bál se to víc a víc pokoušet - teď tu oblast kolem limitu budu moct doufám pokoušet pořád ... a hlavně asi v klidu a bezpečně (nechci a nemůžu si dovolit se rozmlátit - njn, živím sebe, ženu a mám 4 dětičky).
S krutym brzděním problém nemám, tam naopak získávám, ale postupně odbrzďovat při nájezdu do zatáčky jde s Kawou i s Cebrem líp - s K5/6kou to jde sice taky dobře, ale nejni to tak čitelný a jistý...

A nejrychlejší na normálních silnicích? Tam je to o mozku a pudech sebezáchovy, ne o pár koních nebo malejch rozdílech v podvozcích... Ale jednoznačně ti Cebro i ZX dovolí najíždět do nepřehlednejch zatáček rychlejc, než K5/6. S nima se v náklonu při nečekanejch brzdách nebo náhlym manévru (to hlavně s Kawou) cejtíš, jako bys měl vzadu Allways s křidýlkama

Naposledy editováno 01.11.2008 13:26:37

ZX-10R 08 vs CBR1000RR 08 vs GSX-R1000 K5/6 vs R1

1.11.2008 v 12:32 | Nahoru | #15
a teď mi prosím omluvte, jdu skákat krosit - už mi volali kucíí, kde se zase flákam!

... a sakra, naše oblíbená trať je prej pod vodou a nikde nikdo... tož uvidíme, kterou jinou rychle vyberou a kam mne povolaj

... tak jsme drandili trať v Mníšku pod Brdy - tam byly rybníky nejmenší - a bez kaprů!
a stejně z nás byli večer zabahněný jóžini z bažiny

Naposledy editováno 02.11.2008 13:49:29

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-10R 08 vs CBR1000RR 08 vs GSX-R1000 K5/6 vs R1

1.11.2008 v 12:34 | Nahoru | #16
oxygen> slo mi pochopitelne o okruh, diky

Jen me napada, ze prinos KIMSu muze byt diskutabilni, pokud bude nastaven moc defenzivne, tak se bude branit skluzu uz hodne dopredu a mohlo by to ve vysledku ubrat efektivite vyjezdu..no to uz ale bude zaviset na ridici, jestli dokaze jit s rucnim rizenim na hranici driftu

(reakce na) ZX-10R 08 vs CBR1000RR 08 vs GSX-R1000 K5/6 vs R1

1.11.2008 v 12:34 | Nahoru | #17

Jyanek_GSXR>u ZX-10R 08 nemuzu prezit facelift predni casti ( tvar svetlometu, blinkry .. vypada tak trochu flegmaticky ), jinak to je favoritka



předek neřeš, za jízdy stejně vídíš jen její krásný budíky... a koukat na tebe to budou stejně všichni jenom zezadu - a zezadu je ze všech nej!

1 reakcí na tento příspěvek ZX-10R 08 vs CBR1000RR 08 vs GSX-R1000 K5/6 vs R1

1.11.2008 v 12:35 | Nahoru | #18
Celkem pěkný srovnání,neměl jsem možnost se svézt na nové Hondě a Kawě,ale zato jsem si pořádně vyzkoušel GSX-R 1000 K7/8.Můžu říci,že jsem ještě nikdy nezažil takový zklamání z nové moto.MotorK7/8 to už neni GSX-R,měl jsem K4 ted mam K6 a obě táhnou od spoda jako čert,K7 je dole mrtvá pořád jsem jí musel točit jako nějakou šestku,plynem na dvojku na zadní pořádně nešla.Jinak bylo všechno fajn brzdy,podvozek.Zajímalo by mě kdo má K5/6 a svezl se na K7/8 jestli někoho nadchla.Jo a ještě ty palivový mapy,taková píčovina,pořád jsem mačkal jestli je tam opravdu áčko aby se už rozjela.

(reakce na) ZX-10R 08 vs CBR1000RR 08 vs GSX-R1000 K5/6 vs R1

1.11.2008 v 12:43 | Nahoru | #19

Dawe02>oxygen> slo mi pochopitelne o okruh, diky

Jen me napada, ze prinos KIMSu muze byt diskutabilni, pokud bude nastaven moc defenzivne, tak se bude branit skluzu uz hodne dopredu a mohlo by to ve vysledku ubrat efektivite vyjezdu..no to uz ale bude zaviset na ridici, jestli dokaze jit s rucnim rizenim na hranici driftu



A právě zbabělcům jako jsem já to může jedině pomoct
Ale máš pravdu. Řek bych, že pro driftování to zasahuje až moc brzy - takže spíš pomůže efektivitě, než efektnosti... ale zas by mohla pěkně šetřit gumu

... Ale i tady to funguje tak, že když tim plynem škubneš, tak ten zadek normálně utrhneš taky... Spíš mě zajímá, esli kuli tomu KIMSu nebude problém s mým oblíbeným zpřevodováním do krátka (do síly) -? I když ten Prager musí převody řešit okruh vod okruhu přece taky...

Naposledy editováno 01.11.2008 13:23:54

(reakce na) ZX-10R 08 vs CBR1000RR 08 vs GSX-R1000 K5/6 vs R1

1.11.2008 v 12:49 | Nahoru | #20

viki929>Celkem pěkný srovnání,neměl jsem možnost se svézt na nové Hondě a Kawě,ale zato jsem si pořádně vyzkoušel GSX-R 1000 K7/8.Můžu říci,že jsem ještě nikdy nezažil takový zklamání z nové moto.MotorK7/8 to už neni GSX-R,měl jsem K4 ted mam K6 a obě táhnou od spoda jako čert,K7 je dole mrtvá pořád jsem jí musel točit jako nějakou šestku,plynem na dvojku na zadní pořádně nešla.Jinak bylo všechno fajn brzdy,podvozek.Zajímalo by mě kdo má K5/6 a svezl se na K7/8 jestli někoho nadchla.Jo a ještě ty palivový mapy,taková píčovina,pořád jsem mačkal jestli je tam opravdu áčko aby se už rozjela.



palivový mapy pitchovina, žejo
Já mám tu K5/6 druhej rok a když jsem se povozil na K7/8, tak tu jsem jednoznačně pustil z hlavy: ve srovnání s K5/6 je to stabilní autobus, až do 9 tis. ot. slabší, aby pak vystřelila o něco víc. Tu dravou hravost a ovladatelnost K5/6ky nahradil poklid a jistota... Stačí -?

(reakce na) ZX-10R 08 vs CBR1000RR 08 vs GSX-R1000 K5/6 vs R1

1.11.2008 v 13:27 | Nahoru | #21

suchoš>proč nenabídneš svoje schopnosti nějaké továrně?!



páč žádný schopnosti nemám

Naposledy editováno 02.11.2008 04:07:55

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-10R 08 vs CBR1000RR 08 vs GSX-R1000 K5/6 vs R1

1.11.2008 v 13:38 | Nahoru | #22

pepazdepa1>oxygen> Super srovnávák A co porovnat stejné ročníky? Jde mi o K5/6 s RR, R1.



Z RR jsem poznal jen 954ku, přišla mi tehdy bezva, až na ten moc škubavej plyn. R1 03 jsem měl, takovej jistej nezáživnej už odspoda silnej stroj s lineárním elektromotorem to byl, emoce bída. R1 06 jsem jen cca 100km projel - podvozek brzdy príma, ale ten motor - do 8mi pocitově síla šestky a nad devět pak najednou všechno? Myslim, že dobrý na okruh, to jo, ale do provozu nic moc.
To jsou ale jen vzpomínky - a hlavně nebylo nikdy přímý porovnání. To až při přímým přesedání z jedný na druhou, z toho čovek pozná zdaleka nejvíc...

ZX-10R 08 vs CBR1000RR 08 vs GSX-R1000 K5/6 vs R1

1.11.2008 v 14:21 | Nahoru | #23
hezky,pěkně chlape krásný popisek,sem si početl

(reakce na) ZX-10R 08 vs CBR1000RR 08 vs GSX-R1000 K5/6 vs R1

1.11.2008 v 17:50 | Nahoru | #24
oxygen> Šlo mi hlavně o okruh. Jdu z šestky, takže si myslím že ta k5/6 bude ideální

1 reakcí na tento příspěvek ZX-10R 08 vs CBR1000RR 08 vs GSX-R1000 K5/6 vs R1

1.11.2008 v 18:35 | Nahoru | #25
Něco na tom asi bude. Kámoš měl příležitot tu novou Kawu projet a je z ní úplně unešenej. Prej ty m**ky šikmovoký konečně udělali i pořádnej podvozek k jinak už skvělýmu motoru. Ta stabilita v průjezdech a na výjezdech ze zatáček se prej s předchozíma ročníkama nedá vůbec srovnávat. Lítá ná '06 a teď koumá jak jí dobře střelit aby mohl sedlat tu novou.
Jinak supersporty není můj šálek kávy a ta kawa má tu přední masku a zrcátka s integrovenajma blinkrama opravdu hnusný

ZX-10R 08 vs CBR1000RR 08 vs GSX-R1000 K5/6 vs R1

2.11.2008 v 13:48 | Nahoru | #26
Bubráku, NoFeare - nakonec buďte rádi, že jste na ten motokros včéra nedorazili... bláto bahno bylo, hnus

ZX-10R 08 vs CBR1000RR 08 vs GSX-R1000 K5/6 vs R1

2.11.2008 v 17:00 | Nahoru | #27
pekny srovnani

ZX-10R 08 vs CBR1000RR 08 vs GSX-R1000 K5/6 vs R1

2.11.2008 v 18:51 | Nahoru | #28
k5-6 mě kapinku znechutil kamoš,měl špatný gumy, páčka nastavený kdesy nahoře,že jsem si málem vykroutil zápěstí,no hruza, ale věřím, že to může být střela

ZX-10R 08 vs CBR1000RR 08 vs GSX-R1000 K5/6 vs R1

2.11.2008 v 19:46 | Nahoru | #29
teda mě pořád leží v hlavě,jak může fireblade 2008 tak chlemtat olej... :\

1 reakcí na tento příspěvek ZX-10R 08 vs CBR1000RR 08 vs GSX-R1000 K5/6 vs R1

5.11.2008 v 00:23 | Nahoru | #30
Tak po dnešních pokusnejch skvělejch 3a1/2 hodinách driftíků v mlze mokru sajrajtu můžu fungování toho Kawa KIMSu zjednodušeně upřesnit:
Je to, jako bys měl vzadu pořád tu nejlepivější nejskvělejší pneu, takže na silnici necejtíš a můžeš přestat řešit kluzký bílý pruhy, koleje, trochu bláta, apod. O suchym povrchu už vůbec nemluvě... Až když se to s plynem fakt hodně přežene, tak začne škubavě hrabat klouzat

Takže díky tomu KIMSu najednou rychle zjistíš, jak i na tom mokrym svinstvu dokáže motorka překvapivě razantně zrychlovat. A že vlastně slušně drží i v náklonu.
Tj. že si asi normálně dáváme příliš moc pozor a jezdíme v tom marastu zbytečně pomalu a přehnaně opatrně... Ale to je zas nejspíš dobře

Naposledy editováno 05.11.2008 02:52:26
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1186, 1187] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35609 Dnes v 16:56 oxygen
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 544, 545] Kawasaki ZX-10R Ninja Bubrak-ZX10R 16330 Včera v 07:38 SPIJKER
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 BlackSabbath 47 10.5.2024 v 14:53 BlackSabbath
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 62 7.5.2024 v 21:24 Italy777
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 koda5 10 26.4.2024 v 12:34 psenap


TOPlist