Naposledy editováno 17.05.2011 08:41:46
2 reakcí na tento příspěvek Hojsova Stráž
podle me obecny ohrozeni a je tam 40ka, ne 30ka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hojsova Stráž
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hojsova Stráž
rancher píše: Bubrak ZX10R> Co je nepřehledného na plné čáře?
To rikej tem co se tam vymleli. Prijizdis, vpravo kostel, vidis ze se silnice zataci doprava za kostel a vidis protismer a necekas ze se tvuj pruh jeste zavre vic pred tim ostruvkem. Navic tam ma byt i cara z protismeru a trojuhelnik vysrafovany.
Rozhodne je to tam blbe udelany.
Rekonstrukce komunikace v průtahu obcí Hojsova Stráž za 28 milionů korun byla dokončena. Práce prováděla od srpna letošního roku firma Silnice Klatovy a.s. Investorem stavby byl Plzeňský kraj prostřednictvím Správy a údržby silnic Klatovy a město Železná Ruda. Plzeňský kraj na akci ze svého rozpočtu uvolnil 23 milionů korun a 5 milionů korun město Železná Ruda. Plzeňský kraj hradil rekonstrukci komunikace včetně odvodnění, autobusové zálivy a dopravní značení a město Železná Ruda financovalo výstavbu chodníků a parkovacích stání, úpravu autobusových zastávek a rekonstrukci veřejného osvětlení. Délka úpravy činí 691 metrů.
Stávající živičný povrch komunikace byl ve velmi špatném stavu s častými výtluky a nerovnostmi zpravidla po rýhách uložených inženýrských sítí, chodníky byly s ohledem na platné normy nevyhovující a odvodnění komunikace bylo zajištěno otevřenými příkopy. Účelem stavby proto byla optimalizace šířkového uspořádání silnice II/190 v průtahu obcí, vyřešení pohybu pěších výstavbou chodníků, úprava autobusových zastávek a řešení odvodnění komunikace do uličních vpustí zaústěných do nového kanalizačního řadu. Při vjezdu do obce byla zřízena vjezdová brána v místě, kde v minulosti dva vzrostlé stromy znemožňovali bezpečné míjení vozidel. Všemi těmito úpravami došlo ke zvýšení bezpečnosti pohybu pěších a výraznému snížení a dodržování průjezdních rychlostí v obci.
Projektantem stavby byla projekční kancelář MACÁN PROJEKCE DS s.r.o.