globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Do ruda rozžhavené svody
1.2.2011 v 19:24
zdravím chlapi. potřebuji poradit, nedávno jsem koupil wrko 2004 a po cca3 minutách se mi rozžhaví svody do ruda i bez sytiče tak se chci zeptat jestli je to normální, popřípadě jak to řešit dále. Děkuji za odpovědi
Předchozí
1 2
Následující

Do ruda rozžhavené svody

1.2.2011 v 19:28 | Nahoru | #1
no,předpokládám že to nedržíš tři minuty na plnej tak bych zkontroloval výfukový ventily a bohatost směsi

Do ruda rozžhavené svody

1.2.2011 v 19:29 | Nahoru | #2
no tuhle motorku nemam,ale pokud rikas ze ti svody takhle "hrejou" asi to bude spatnym serizenim karburatoru ne...?moc bohata smes (malo vzduchu moc benzinu) popripade nejaky zbytky se dostavaj az do svodu a tam capnou...nechal bych seridit ty karburatory,popripade vsechno okolo poradne vycistil ,to by snad mohlo pomoci

1 reakcí na tento příspěvek Do ruda rozžhavené svody

1.2.2011 v 19:30 | Nahoru | #3
nejsou tam úpravy na výfuku, sání apod.? nevim jestli je to normální, ale mohla by to dělat chudá směs..

Do ruda rozžhavené svody

1.2.2011 v 19:38 | Nahoru | #5
Tak karbec jsem měl rozdělany protože mi to vrtalo hlavou co s tim muže být. jinak směs mám nastavenou na základní podle manuálu. a sem tam to střílí do výfuku. jo a koncovku mám FMF jestli to s tím má něco společného?

1 reakcí na tento příspěvek Do ruda rozžhavené svody

1.2.2011 v 19:47 | Nahoru | #6
tintily, tintily, spálený ventily

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Do ruda rozžhavené svody

1.2.2011 v 19:52 | Nahoru | #7

babajezi píše: tintily, tintily, spálený ventily

Ty seš ale parchant škodolibej

1 reakcí na tento příspěvek Do ruda rozžhavené svody

1.2.2011 v 20:12 | Nahoru | #8
rekl bych bohata smes,mam na RP koncovku 3,5 otacky

(reakce na) Do ruda rozžhavené svody

1.2.2011 v 20:20 | Nahoru | #9
novej> tintily bych nerek je tam zgeneralkovany motor i s ventily. delali to v radeva racing olomouc. proto jsem tu motorku s tama taky kupoval.

(reakce na) Do ruda rozžhavené svody

1.2.2011 v 20:21 | Nahoru | #10
skinas> dát 3.5 otáčky? není to moc?

1 reakcí na tento příspěvek Do ruda rozžhavené svody

1.2.2011 v 20:22 | Nahoru | #11
kuva jak je to s tou směsí, teplotu dělá spíš chudá, ne???

už jsou tu dva názory na bohatou, tak nevim, jestli si to nemyslím celej život blbě..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Do ruda rozžhavené svody

1.2.2011 v 20:33 | Nahoru | #12
dva_hrnce> někde sem četl,že motor sa přehřívá při moc chudé směsi,směs rychlej hoří protože ma moc vzduchu a špatně sa chladí motor ale ruku do válca za to nedam

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Do ruda rozžhavené svody

1.2.2011 v 20:38 | Nahoru | #13
mirbub> já bych i dal, nejsem debil, bohatá směs zvyšuje spotřebu, ale neohřívá..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Do ruda rozžhavené svody

1.2.2011 v 20:44 | Nahoru | #14

dva_hrnce píše: mirbub> já bych i dal, nejsem debil, bohatá směs zvyšuje spotřebu, ale neohřívá..

ale na druhou stranu když je tam moc benzínu a nestihne shořet dohořívá až v koleně

Do ruda rozžhavené svody

1.2.2011 v 20:46 | Nahoru | #15
ney vyjedes dej to urcite seridit vyjde te to levnejc

(reakce na) Do ruda rozžhavené svody

1.2.2011 v 20:46 | Nahoru | #16
novej> jj, může být, to je fakt

(reakce na) Do ruda rozžhavené svody

1.2.2011 v 20:46 | Nahoru | #17
dva_hrnce> jojo proto je svíčka při bohate směsi černá jak stary gumak bo ma malo vzduchu a špatně hoří

Do ruda rozžhavené svody

1.2.2011 v 21:14 | Nahoru | #18
Tak tedy bez srandy. Pokud si myslíš že jsou ventily v naprostém pořádku (včetně vůlí), tak to bude chudou směsí. Možností závady je celá řada. Od zasraného karburátoru až po přisávání falešného vzduchu.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Do ruda rozžhavené svody

1.2.2011 v 21:54 | Nahoru | #19

c.j. píše: Téma: TL1000R rozžhavené koleno rady pls



Jj závadu už jsem vyřešil do tejdne zmizelo celý na díly

(reakce na) Do ruda rozžhavené svody

1.2.2011 v 21:59 | Nahoru | #20
Fidlous>

(reakce na) Do ruda rozžhavené svody

1.2.2011 v 22:05 | Nahoru | #21
Fidlous>

Do ruda rozžhavené svody

2.2.2011 v 06:18 | Nahoru | #22
Taky se mi žhavil svod do ruda po pár minutách a taky mi to občas střílelo a víte co to bylo za kravinu? Směs a ventili byli v pohodě a strašně mi to vrtalo hlavou. Bylo to nastřihlí pero na klice a tudíš o pár stupňů otočenej rotor alternátoru, takže to zapalovalo v blbej čas. Jelo to stejně, ale výsledek byl takovejhle.

1 reakcí na tento příspěvek Do ruda rozžhavené svody

2.2.2011 v 07:20 | Nahoru | #23
Na WR ne, ale na BMW se mi po pár minutách taky rozžhavý svody a to je stříkačka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Do ruda rozžhavené svody

2.2.2011 v 07:29 | Nahoru | #24
novej> asi blbej matroš, Guzí lešeninová trubka časem jen zmodrala, červený to nebylo nikdy..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Do ruda rozžhavené svody

2.2.2011 v 07:34 | Nahoru | #25

dva_hrnce píše: novej> asi blbej matroš, Guzí lešeninová trubka časem jen zmodrala, červený to nebylo nikdy..

Když vychladne tak zmodrá, jinak při normálním používání (motorka se ohřívá klidnou jízdou) je v še v pořádku, jen když to nejdřív natočím a teprve pak se jdu oblíkat tak to zčervená. já nevím asi po třech, pěti minutách.

(reakce na) Do ruda rozžhavené svody

2.2.2011 v 07:38 | Nahoru | #26
novej> tak to pak jo, já na to lezu už v plný polní, zařazená jednička, takže jen mačkám startér, pouštím spojku a jedu

1 reakcí na tento příspěvek Do ruda rozžhavené svody

2.2.2011 v 08:21 | Nahoru | #27
při zahřívání motoru na místě, do červena ohřátý koleno, vůbec neznačí žádnou závadu, u ostrej krosek a endur je to naprosto normální a u Yamahy obzlášť, je to daný časováním motoru. Akorát jestli to má namontovanej ladák a při zavření plynu to střílí do výfuku, tak by to možná chtělo větší volnoběžnou trysku.

(reakce na) Do ruda rozžhavené svody

2.2.2011 v 09:15 | Nahoru | #28

dva_hrnce píše: nejsou tam úpravy na výfuku, sání apod.? nevim jestli je to normální, ale mohla by to dělat chudá směs..


Taky bych řekl, že spíš chudá...

Do ruda rozžhavené svody

2.2.2011 v 10:09 | Nahoru | #29
bohatá směs obecně bordel nedělá.nehřeje,nestřílí,nehrozí poškození motoru,zato víc žere a hůř jede,než optimálně nastavený karburátor..

pro toho,kdo si není jistý platí,že je lepší raději o trošku bohatší,než chudší...

takže klidně volnoběžku o otáčku více povolenou-pokud to jede normálně a teplé dobře chytá a neřešit manuály...

Do ruda rozžhavené svody

2.2.2011 v 19:09 | Nahoru | #30
tak zatím moc díky za rady , hned jak budu mít čas tak jdu do toho vrtat :) snad to dobře dopadne
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Yamaha wr 450f omezovač otačok Yamaha WR 450F Yamahawr 10 19.7.2023 v 21:28 Jenecek
Řidičák A1 jízda se silnější moto... Yamaha WR 450F Zabra 23 2.6.2023 v 07:23 cmiral
Yamaha wr 450 dobíjanie Yamaha WR 450F ales181 7 16.1.2023 v 18:21 Pájmen
Yamaha Power tuner GYTR Yamaha WR 450F OLDKLADIVO 0 30.12.2022 v 23:36 OLDKLADIVO


TOPlist