Nevěřím tomu, že je to kvůli prasklé hadici.Určitě měla ještě plastovou rychlospojku, která dost často praská a uniká z ní benzín.Pak stačí jenom pár kapek na rozpálený motor a už to jede. V USA díky tomu museli vyměnit všechny plastové rychlospojky za kovové.
AlesRst1000Futura>Prda1>
Nevěřím tomu, že je to kvůli prasklé hadici.Určitě měla ještě plastovou rychlospojku, která dost často praská a uniká z ní benzín.Pak stačí jenom pár kapek na rozpálený motor a už to jede. V USA díky tomu museli vyměnit všechny plastové rychlospojky za kovové.
tak jsem to myslel ale nemohl jsem si vzpomenout na to slovo :)
Zkusim s nimi neco vyjednat, tak uvidime, jak se k tomu postavi.
takže zde je ta plastová utřžená
http://www.apriliafo...hlight=quick+connect
zde je na výměnu kovová!
http://www.af1racing...w.asp?idproduct=2023
zde je info o tom problému na www.apriliaforum.com
http://www.apriliafo...wthread.php?t=146715
Kde se to stalo přesně?? Jak k tomu došlo ?
Naposledy editováno 15.04.2008 07:53:44
KUWA, fakt mně štve, že se o tom problému vědělo a Aprilie se na to vybodla. Proč mě sakra neposlali varování??? Byl jsem u nich registrovanej hned od prvního servisu. Kvůli posraný součástce za kilo shoří celá mašina... a to můžu bejt rád, že mě to nepotkalo někde na dálnici.
Každopádně nejvíce informací o tomto a ostatním najdete na www.apriliaforum.com
Obecně se dá říct že tyto plastové spojky používá také DUCATI a TRIUMPH a ty s tím problém neměli. Mylsím že je to specifický problém FUTUR, FALCO, a CAPONORDů.
Dále se doporučuje napájet napřímo kabel který jde z usměrňovače přes hnědý rychlokonektor (tam dochází k oxidaci a potom se zvyšuje přechodový odpor a konektor má tendecni se hřát a hrozí taktéž vysoké teploty)
http://www.moto.it/u...to03.asp?EID=1492542