Naposledy editováno 06.02.2010 17:20:21
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Šroub je 43 - pilot screw
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Aby ses ale k seřizovacímu šroubu pohodlně dostal, je třeba použít zvláštní šroubovák, vem třeba mámě šroubováček k šicímu stroji, já to nakonec vyřešil uřezáním držíku šroubováku a ponechal jenom takový kruh, aby šel za co chytit.
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Když už, tak řešit to musíš jako celek - tedy ne si najít jen jeden z mnoha parametrů k nějakému neznámému modelu, že to náhodou bude sedět, a zbytek nechat Jinak budeš mít přesně takové problémy jaké popisuješ - bude se chovat nepříjemně v některých režimech, nebude mít hladký chod a tak dále.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
BTW co je špatného na agličtině, němině či taliánčině? Si můžeš i vybrat.
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
tryska by tam mela byt asi 130 a na skrcenou verzi 135, kde se tam sakra vzala 115?
Naposledy editováno 23.06.2011 20:07:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Naposledy editováno 25.06.2011 19:50:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Edit: 19 je nic, to je tak teprv lehce zajetá
Naposledy editováno 23.06.2011 22:39:31
Zas na druhou stranu, když už mám motorku rozdělanou,tak rovnou vyměním palivové hadice a projdu i ostatní věci, hlavně zkontroluju kabeláž,jestli někde není nějaká špaténka, vyčistím i méně přístupná místa..no ono všechno zlé je k něčemu dobré, v průběhu sezon bych se už k tomu nedostal..
Každopádně už jsem z toho, že nemůžu jezdit docela na prášky..
Stejně by mně zajímalo, do čeho patří ty 108 hlavní trysky
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Naposledy editováno 24.06.2011 10:58:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Ty otáčky jsou problém, ono je sice v manuálu 1200 +- 100, což je třeba ale interpretovat pouze jako zbožné přání výrobce, v reálu nikdy neviděné - čili nemusíš moc přesně honit každou otáčku, nepovede se to stejně pro všechny podmínky. Nastavuj to až na zahřátém motoru - projeď si pěknou trasu po okolí, střední otáčky, dojeď, nech ji minutku na volnoběh a nastavíš. Studená bude stále trochu kolísat, chtít sytič a po rozjezdu chvilku držet, když ji vyloženě prolétneš tak bude naopak vysoko, ale budeš mít aspoň pro většinu případů nastavené, jinak bys volnoběh šteloval furt tam a zpět.
Edit: Spíš pokud hodně lítá nech o chlup nižší - s tím se dá vyžít, ale s vysokýma otáčkama se nedá řadit, je nahovno rozjezd a na první křižovatce na oranžové z první řady by tě auta proklínala
Naposledy editováno 24.06.2011 13:42:24
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 3 | Dnes v 17:21 Phabbyg |
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 16 | 26.5.2024 v 07:45 Rolda89 |
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | 15.5.2024 v 11:00 combust |
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 25 | 13.5.2024 v 21:08 Deadman |
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |