globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Majitele TDM
 
14.9.2008 v 15:23
chtel bych se zeptat , resp znamy se pta ale nema pristup k internetu tak sem rekl ze se zeptam za nej.

Je mozne s TDM jezdit i lehke enduro vlozky ? treba jen po poli nebo nejakou lesni cestickou bez brodu , prudkych stoupani a klesani ? Zvlada to podvozek ?

Jak se chová na ceste ? Drzi v zatackach i pri trochu vyzsim tempu ? je nemotorna nebo se ovlada intuitivne ? Staci vykon i pro cestovani ve 2 v normalnich podminkach ?? Jakou ma priblizne cestovni rychlost ktera se da pohodlne udrzovat , ochrana pred vetrem je dobra ? jaka je spotreba ? priblizne a jaka je maximalni rychlost ?

neukamenujte me prosim , byla by to jeho prvni motorka takze opravdu hodne dotazu , dekuju za nej i za sebe za vstricne odpovedi

Majitele TDM

14.9.2008 v 16:26 | Nahoru | #1
Enduro vložky sice jdou,ale není to příjemné motorce ani jezdci.Navíc chybí ochrana motoru před kamením a hrozí proražení vany.Přední kolo je moc malé a nedá se obout do pneumatik vhodných do terénu.Naopak na silnici je to doslova štika a dovede se zkušeným pilotem vyprášit kožich i sportovním motorkám.Provoz ve dvou byl bez komplikací a po dálnici nebyl problém držet rychlost 160km/h,ale jezdil jsem z vyšším štítkem od GIVI.Zvládne samozřejmě i víc (něco kolem 200Km/h)ale pak už to není příjemné.Spotřeba se držela mezi 5 až 7 litry-podle způsobu jízdy.Jediná velká piha na kráse byla spotřeba oleje.Dokud jsem tam lil 10W40 sežrala klidně i 0,7L/1000km.po výměně za 20W50 klesla na nějaké 0,2/1000.Později jsem zjistil že spotřeba se dala stáhnout skoro na nulu tím,že jsem méně brzdil motorem.

I takový terén zvládne,ale je to o hubu-vlastně o vanu

[img]

Naposledy editováno 14.09.2008 16:30:36

Majitele TDM

14.9.2008 v 16:42 | Nahoru | #2
Béďa> a chce 850 nebo 900? 850tka je známá svým papáním oleje u 900 by to mělo být už vyřešeno

Majitele TDM

14.9.2008 v 21:17 | Nahoru | #3

Majitele TDM

14.9.2008 v 23:37 | Nahoru | #4
on prave neni rozhodnuty , jeho cenova hranice je cca 110 000 tis , nevim jestli je pak lepsi koupit 850 nebo 900 ,

neni v nejakem prislusenstvi chranic motoru ? nebo bylo by ho na co uchytit kdyby si ho kutil vyrobil sam ?

Majitele TDM

15.9.2008 v 16:15 | Nahoru | #5

Béďa>on prave neni rozhodnuty , jeho cenova hranice je cca 110 000 tis , nevim jestli je pak lepsi koupit 850 nebo 900 ,

neni v nejakem prislusenstvi chranic motoru ? nebo bylo by ho na co uchytit kdyby si ho kutil vyrobil sam ?



Kryty pokud vím nikde v nabídce nebyly a i kdyby byly tak je to řešení jen poloviny problému.Jestli ho bere více terén nebo šilhá východním směrem (hele jak se to rýmuje ) ,bude lepší zalovit v jiných vodách.Nemusí řešit kryty apod. AfricaTwin,Supertenere,Transalp by byly vhodnější.Jen u prvních dvou bych byl opatrný ve výběru,protože už jsou to přeci jen starší typy a známe svoje lidi,že jo.

Naposledy editováno 15.09.2008 16:17:50

Majitele TDM

15.9.2008 v 16:18 | Nahoru | #6
vic ho to tahne na cesty a spis na jih co tak povidal , ale rad by kdyby sem tam mohl proletet po poli nebo treba po plazi

Majitele TDM

15.9.2008 v 16:26 | Nahoru | #7
kryt pod motor? není třeba, stejně jsou tam svody. Do terénu to motorka není. Zvládne maximálně nějakou lehkou šotolinku.
Asi tě zklamu, Tenerku z TDMka neuděláš

Majitele TDM

15.9.2008 v 17:12 | Nahoru | #8

tobig>kryt pod motor? není třeba, stejně jsou tam svody. Do terénu to motorka není. Zvládne maximálně nějakou lehkou šotolinku.
Asi tě zklamu, Tenerku z TDMka neuděláš



Už jsem jeden proražený blok na TDM viděl na netu.Svod-nesvod,díra jak do p.....
Tenerka z toho opravdu udělat nejde (bohužel).

Majitele TDM

15.9.2008 v 17:17 | Nahoru | #9
no ja z toho nic delat nebudu do toho abych si koupil cestovni enduro sem jeste nedorostl .. takze rekneme ze kdyz to vezmeme celkem tak je to pohodlny cestak a velmi nemotorny endurista ktery zapadne i na krajnici ?

Majitele TDM

15.9.2008 v 17:34 | Nahoru | #10
Pohodlný cesťák,při pravidelné údržbě i trvanlivý a nějaký ten terén to pobere taky(viz foto) .Myslím že kamarád zklamaný nebude.

Naposledy editováno 15.09.2008 17:35:08

Majitele TDM

17.9.2008 v 09:59 | Nahoru | #11

Béďa>Je mozne s TDM jezdit i lehke enduro vlozky ? treba jen po poli nebo nejakou lesni cestickou bez brodu , prudkych stoupani a klesani ? Zvlada to podvozek ?

Jak se chová na ceste ? Drzi v zatackach i pri trochu vyzsim tempu ? je nemotorna nebo se ovlada intuitivne ? Staci vykon i pro cestovani ve 2 v normalnich podminkach ?? Jakou ma priblizne cestovni rychlost ktera se da pohodlne udrzovat , ochrana pred vetrem je dobra ? jaka je spotreba ? priblizne a jaka je maximalni rychlost ?

neukamenujte me prosim , byla by to jeho prvni motorka takze opravdu hodne dotazu , dekuju za nej i za sebe za vstricne odpovedi



TDM 900
- není offová motorka (tahat tudle mašinu mimo asfalt může jen motobarbar ), s klasickým cestovním endurem (XTZ 750, XRV 750) nemá společného vůbec nic - snad s vyjímkou velmi pohodlného a uvolněného trojúhelníku řidítka-sedlo-stupačky
- ovládání, zatáčky - tak to je naprostá paráda, hlavní důvod proč ji mám, zadní gumu v pohodě ojedu až ke kraji, na výborné ovladatelnosti se podílí relativně nízká hmotnost (190 kg suchá, což je např. jen o 4 kg víc než KTM 990 Superduke), prostě ani náhodou neplatí otřepané tvrzení, že hmotnost ze po rozjezdu ztratí...
- výkon 86 PS - pokud potřebuješ mašinu která zatahuje ještě ve 180 a více, tak je určitě slabá, naopak do takových 150 nijak zvlášť nezaostává za silnějšími stroji
- ochrana proti větru - seriové plexi je slabota, používám vyšší od GIVI a dálniční cestovní rychlost 140-150 je v klidu (i z hlediska motoru ve 140 točí 5 tis při velmi pohodové pístové rychlosti 11 m/s)
- spotřeba - jezdit se dá od 4,5 (to málokdy) běžně mám 5-5,5 l/100km, v porovnání s XL1000, DL1000 myslím hodně dobrý
- maximálka - podle testu snad 212km/h, já to nezkoušel, nejsem typ co potřebuje lítat dvoustovkou po rovině, zato šumavský nebo rakouský zatáčky si díky TDM moc
užívám

www.motorkari.cz/forum-detail/

Majitele TDM

17.9.2008 v 10:22 | Nahoru | #12
Cim novejsi TDMko, tim mene offroad. Za 110 bych rozhodne investoval do devitistovky. V terenu je to o umeni jezdce, ale souhlasim s tim, ze z TDMka SuperTenerku neudelas.
Ackoliv

Majitele TDM

17.9.2008 v 10:44 | Nahoru | #13
Slávek-TDM>
výborná fotka
ale myslím že takovouto úpravu dělat nebudu

Majitele TDM

21.9.2008 v 12:53 | Nahoru | #14
Slávek-TDM> krása, lepší než AT..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist