Je mozne s TDM jezdit i lehke enduro vlozky ? treba jen po poli nebo nejakou lesni cestickou bez brodu , prudkych stoupani a klesani ? Zvlada to podvozek ?
Jak se chová na ceste ? Drzi v zatackach i pri trochu vyzsim tempu ? je nemotorna nebo se ovlada intuitivne ? Staci vykon i pro cestovani ve 2 v normalnich podminkach ?? Jakou ma priblizne cestovni rychlost ktera se da pohodlne udrzovat , ochrana pred vetrem je dobra ? jaka je spotreba ? priblizne a jaka je maximalni rychlost ?
neukamenujte me prosim , byla by to jeho prvni motorka takze opravdu hodne dotazu , dekuju za nej i za sebe za vstricne odpovedi
I takový terén zvládne,ale je to o hubu-vlastně o vanu
[img]
Naposledy editováno 14.09.2008 16:30:36
Béďa>on prave neni rozhodnuty , jeho cenova hranice je cca 110 000 tis , nevim jestli je pak lepsi koupit 850 nebo 900 ,
neni v nejakem prislusenstvi chranic motoru ? nebo bylo by ho na co uchytit kdyby si ho kutil vyrobil sam ?
Kryty pokud vím nikde v nabídce nebyly a i kdyby byly tak je to řešení jen poloviny problému.Jestli ho bere více terén nebo šilhá východním směrem (hele jak se to rýmuje ) ,bude lepší zalovit v jiných vodách.Nemusí řešit kryty apod. AfricaTwin,Supertenere,Transalp by byly vhodnější.Jen u prvních dvou bych byl opatrný ve výběru,protože už jsou to přeci jen starší typy a známe svoje lidi,že jo.
Naposledy editováno 15.09.2008 16:17:50
tobig>kryt pod motor? není třeba, stejně jsou tam svody. Do terénu to motorka není. Zvládne maximálně nějakou lehkou šotolinku.
Asi tě zklamu, Tenerku z TDMka neuděláš
Už jsem jeden proražený blok na TDM viděl na netu.Svod-nesvod,díra jak do p.....
Tenerka z toho opravdu udělat nejde (bohužel).
Béďa>Je mozne s TDM jezdit i lehke enduro vlozky ? treba jen po poli nebo nejakou lesni cestickou bez brodu , prudkych stoupani a klesani ? Zvlada to podvozek ?
Jak se chová na ceste ? Drzi v zatackach i pri trochu vyzsim tempu ? je nemotorna nebo se ovlada intuitivne ? Staci vykon i pro cestovani ve 2 v normalnich podminkach ?? Jakou ma priblizne cestovni rychlost ktera se da pohodlne udrzovat , ochrana pred vetrem je dobra ? jaka je spotreba ? priblizne a jaka je maximalni rychlost ?
neukamenujte me prosim , byla by to jeho prvni motorka takze opravdu hodne dotazu , dekuju za nej i za sebe za vstricne odpovedi
TDM 900
- není offová motorka (tahat tudle mašinu mimo asfalt může jen motobarbar ), s klasickým cestovním endurem (XTZ 750, XRV 750) nemá společného vůbec nic - snad s vyjímkou velmi pohodlného a uvolněného trojúhelníku řidítka-sedlo-stupačky
- ovládání, zatáčky - tak to je naprostá paráda, hlavní důvod proč ji mám, zadní gumu v pohodě ojedu až ke kraji, na výborné ovladatelnosti se podílí relativně nízká hmotnost (190 kg suchá, což je např. jen o 4 kg víc než KTM 990 Superduke), prostě ani náhodou neplatí otřepané tvrzení, že hmotnost ze po rozjezdu ztratí...
- výkon 86 PS - pokud potřebuješ mašinu která zatahuje ještě ve 180 a více, tak je určitě slabá, naopak do takových 150 nijak zvlášť nezaostává za silnějšími stroji
- ochrana proti větru - seriové plexi je slabota, používám vyšší od GIVI a dálniční cestovní rychlost 140-150 je v klidu (i z hlediska motoru ve 140 točí 5 tis při velmi pohodové pístové rychlosti 11 m/s)
- spotřeba - jezdit se dá od 4,5 (to málokdy) běžně mám 5-5,5 l/100km, v porovnání s XL1000, DL1000 myslím hodně dobrý
- maximálka - podle testu snad 212km/h, já to nezkoušel, nejsem typ co potřebuje lítat dvoustovkou po rovině, zato šumavský nebo rakouský zatáčky si díky TDM moc
užívám
www.motorkari.cz/forum-detail/