Malinko se to pokusím nastínit:Levá lehce klopená zatáčka.Teplota okolo 20°C.Asfalt dobrý (jezdí se zde závody do vrchu).Pneu horké, nahuštěné dle manuálu pro trať.Přední pneu už na zónách Pirelli Dragon Supercorsa Pro.Zadní, vzorek 4mm Bridgestone BT-015.
A teď co bylo příčinou pádu? Příliš sjetá přední? Pro takové náklony nevhodná směs zadní pneu? Mohl tam být kamínek? Nebo i možnost podhuštěných pneu (po kopci jsem tímto stylem lítal 20minut)? Dle videa, Které kolo podjelo? Přední nebo zadní?
Na závěr bych chtěl říct, že můžu děkovat že jsem z toho vyvázl bez fyzické úhony (až na bolest zad a nohy).Na mašině škoda cca 5000 kromě laku.Podřená a prodřená 14 dní stará komboška.
PS: sháním díly na RSV
Uzavřeno 18.09.2010 v 10:33 uživatelem KedaR_K
Naposledy editováno 31.08.2010 21:21:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV bouračka
GRASSEL>Ano dávaj ale taky to není zrovna žádnej rokenrol-lépe řečeno ani trochu!!! MilloCBR (jak psal výše) je měl na tom fárošovi a ustřelila mu taky a lehnul. Já je měl chvilku taky ale radši jsem je prodal protože jsem byl po BT 016 víc než zklamanej (třikrát za vyjížďku n zx7r mi ustřelila a to jsem tenkrát jezdil docela plíseň)
Normálně Bridge nejezdim, takže je moc neznám. Jen jsem předpokládal, že tam ve výrobě nedaj gumy co nejsou vhodný na podobnej SS, bejvalej majitel na tom ujel dost km. Dokud mi tak blbě neustřelila, pak už byla oprava v desítkách tisíc a to po dvou týdnech od koupě neškrábnutej mašiny.
Jinak jsem si to nějak tady prošel jak tady píšete malá rychlost na takovej náklon ani bych neřek kdyby tam měl pořádný gumy tak to je ok.
Někdo tady píše že to bylo stupačkou u rsv jsou poměrně položený vysoko tak o tom bych pochyboval
Nevím jestli si toho někdo všiml tak bych řek že ta silnice nebyla moc čistá přinejmenším tam byl určitě prach
A gumy nebyly možná nahřátý zcela ikdyž jestli takový vůbec jdou nahřát
Jinak někdo píše že měl rovnat motorku dříve podle mě by mu to nedalo a nalít by to svodidel
A ještě jedna věc neměl podle mě moc přenesený těžiště takže jel na hraně jel po menší ploše gumy
Jinak jsi měl štěstí já takový neměl
Ale to je jenom můj názor třeba úplně debilní tak nic
Naposledy editováno 01.09.2010 22:37:28
1 reakcí na tento příspěvek RSV bouračka
Řekl bych že to bude fakt stupačka v zatáčve je cesta naklopená a na výjezdu se rovná.
A náklon motorky byl pořád stejný až se potkala stupačka s asfaltem a nakopla ti zadek(kolo)
1 reakcí na tento příspěvek RSV bouračka
..toto montovali v základu na K6...dle papíru "vynikající"...prakticky "nepoužitelná"...klouzala i na rovině!...možná ,že už změnili materiál směsi a "drží",ale pochybuji!....zkrátka "mrdka"!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV bouračka
Zbynek750>Normálně Bridge nejezdim, takže je moc neznám. Jen jsem předpokládal, že tam ve výrobě nedaj gumy co nejsou vhodný na podobnej SS, bejvalej majitel na tom ujel dost km. Dokud mi tak blbě neustřelila, pak už byla oprava v desítkách tisíc a to po dvou týdnech od koupě neškrábnutej mašiny.
Tím že kdyby to nefungovalo tak to na sporty nedávaj se nedá vážně řídit já měl třeba na GSXR nazutý metzeler M-1 a kámoš na R1 je měl taky. Krom starejch Conťáků jsem snad nic horšího nejel!!! Prostě předchozímu majitelovi vyhovovali a nejezdil asi žádný porno
Já hlavně nechápu jednu věc a to je ta že se člověk pouští do něčeho a neví ani jaký gumy nazout na jeho styl jízdy.
2 reakcí na tento příspěvek RSV bouračka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV bouračka
KedaR_K>musím říct Grassele že je to celkově i finanční záležitost...
To je jen výmluva. Kup si pořádnou gumu lehce jetou z okruhu od kluků co ho jezděj a pochopíš co to je opora v gumách!!! Guma je jedna z nejzákladnějších věcí na motorce a hlavně na sportu! Spousta lidí dneska nemá o gumách ani páru a když pak vidím co nazouvaj za dřeváky tak to je hnus velebnosti. Navíc pokud je to otázka finanční a věděl si že ta guma není nic moc tak seš blbej že se o něco takovýho pokoušíš.
Když to je otázka finanční tak kolik so za ní dal?!
PS: lehce jetý - ne ojebaný a spálený šusky!!!!
1 reakcí na tento příspěvek RSV bouračka
To nebylo přímo na tebe ale celkově, máme tady taky takový dvě zatáčky kam se každej jezdí fotit a zatáčka se velice podobá týhle. Prostě zatáčka maximálně o hovně, pomalá ale jezdí tam miliony lidí zkoušet kolínka (furt sem tam jak kreténi) a pak jinde jedou víc než rekreačně.
Prostě tohle pokoušení na objektiv mě těžce deptá.
Naposledy editováno 02.09.2010 22:34:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV bouračka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV bouračka
Nemyslím si že nejhezčí fotky jsou z okruhu.............
Nejhezčí jsou ty kde je i hezký pozadí.
K tem pneu, setrit se da ale pak kolik te vyjte takovejhle pad A to jsi dopadl jeste dobre.
Naposledy editováno 02.09.2010 23:24:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV bouračka
GRASSEL>Tím že kdyby to nefungovalo tak to na sporty nedávaj se nedá vážně řídit já měl třeba na GSXR nazutý metzeler M-1 a kámoš na R1 je měl taky. Krom starejch Conťáků jsem snad nic horšího nejel!!! Prostě předchozímu majitelovi vyhovovali a nejezdil asi žádný porno
Já hlavně nechápu jednu věc a to je ta že se člověk pouští do něčeho a neví ani jaký gumy nazout na jeho styl jízdy.
Moje motorka měla při koupi 6t km, v záruce, pneu byla ještě originál BT015 z výroby Bejvalej majitel to dost šetřil. Jezdil jsem dřív Hi-sporty a Rennsporty, takže jsem se o Bridge nikdy moc nezajímal.
Nezlob se, ale gum je na trhu mrtě, kor když ještě kupuješ starší, takže ani není možný znát všechny.
Já osobně bych si gumu která by byla cesta do neznáma nekoupil a myslím že nejsem sám. Koupit a pak doufat jestli to udrží nebo ne se může dost prodražit, v lepším případě jen finančně.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV bouračka
GRASSEL>Tím že kdyby to nefungovalo tak to na sporty nedávaj se nedá vážně řídit já měl třeba na GSXR nazutý metzeler M-1 a kámoš na R1 je měl taky. Krom starejch Conťáků jsem snad nic horšího nejel!!! Prostě předchozímu majitelovi vyhovovali a nejezdil asi žádný porno
Já hlavně nechápu jednu věc a to je ta že se člověk pouští do něčeho a neví ani jaký gumy nazout na jeho styl jízdy.
... jo, já jel taky ty starý konťáky RSVčko hrabalo i na rovině a asi v 7 tis na trojku
Ale ty Metzelery jsem měl na FZRku, a byla to špica. Ale je fakt že FZR byla trošku jiná váhová kategorie A bylo to cca 4 roky zpátky, pokrok holt nezastavíš
Ty M-1 jsou dobrý akorát na takový to rychlý cestování žádný porno v zatáčkách ale na FZR bych si je klidně dal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV bouračka
1 reakcí na tento příspěvek RSV bouračka
me se teda nelibi moc ta stopa a rekl bych ze si v prujezdu ubral... takhle na hrane uz to muze zpusobit ztratu zadniho kola...
na me uz je to ale jizda moc na hrane.. zadna rezerva, takhle urcite nejezdim.. zvlast se o naky rekordni prujezdy pokouset v zatacce se svodidlama, mels s prdele kliku zes je minul...
On to tady má naklopený až moc na to že nejede moc rychle a zatáčka není tak prudká, možná byl i problém že tu gumu dostatečně nezatížil. Když jsem to viděl poprvý myslel jsem že jede nějakej vracák ale pak jsem koukal že je to normální zatáčka.
e: lehce doplněno
Naposledy editováno 03.09.2010 10:38:58
1 reakcí na tento příspěvek RSV bouračka
v praxi ten system od zjednodusenyho mechanickyho modelu bude odlisnej, ale vubec nedokazu rict jak hodne a cim to by mohl byt zpusobene to co popisujete.. me to prijde ze to snad ani mozny neni... na to bych si poslechl rozbor od Dawa, ale ten se tu asi neukaze...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV bouračka
Jinak já osobně jako fyzikářská lama si myslím že ten náklon je nějaká výslednice sil, jasně že je potřebná nějaká minimální abys nespadnul, ale pokud působí větší můžeš udržet stejnej náklon a pak to působí právě na gumu. Kdyby to tak nebylo tak nepotřebujem lepivý gumy, protože náklon na stupačku zvládne každá sportovně cestovní. Ještě tu působí jak na tom člověk sedí, ale to se snad pro jednoduchost uvažovat nemusí.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV bouračka
Stev> Ještě tu působí jak na tom člověk sedí, ale to se snad pro jednoduchost uvažovat nemusí.
na tom zrovna docela záleží čím víc z toho visíš, tím menší náklon ta motka potřebuje, tzn se nedostaneš "za hranu" gumy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV bouračka
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV bouračka
Stev>assassin> Dawe k tomu minule jen napsal že nerovná, kdyby to rozepisoval víc stejně bych mu nerozuměl
Jinak já osobně jako fyzikářská lama si myslím že ten náklon je nějaká výslednice sil, jasně že je potřebná nějaká minimální abys nespadnul, ale pokud působí větší můžeš udržet stejnej náklon a pak to působí právě na gumu. Kdyby to tak nebylo tak nepotřebujem lepivý gumy, protože náklon na stupačku zvládne každá sportovně cestovní. Ještě tu působí jak na tom člověk sedí, ale to se snad pro jednoduchost uvažovat nemusí.
nrovna se jako ze to neni primo funkce jen techto promenych? no me by to celkem zajimalo.
jo zakladni fyzikalni model je v tezisti sila (fiktivni) z stredu polomeru ven(odstrediva) a kolmo k povrchu tihova... vysledice je naklon, cim vetsi rychlost=tim vetsi"odstrediva" tim vetsi naklon....
u dotyku pneu s povrchech jsou to uz jen reakce ... stejny velikosti sil...
samo ze ta sila "F" -treci je limitovana povrchem a pneu.. lepsi pneu=vetsi F=vetsi naklon=vetsi rychlost.
kdyz hejbu s tezistem tak obrazek vypada furt stejne, jen motorka muze svirat jinej uhel s vozovkou.
me by prave zajimalo to priblizeni modelu k realite... jasne sily atd tam budou vychazet jiny z dynamiky, ale ten jinej naklon mi furt nejde do hlavy....