1 reakcí na tento příspěvek gsx-r k5 na zadní
Naposledy editováno 10.06.2010 20:19:40
2 reakcí na tento příspěvek gsx-r k5 na zadní
přijeď nejlépe někam k zastávce, nebo kde je hodně lidí (laďák je nutností!!!), dej za jedna, plnek kotel do omezovače a rychle pusť spojku, a uvidíš co jsi ještě neviděl. a věř mi že všichni budou čumět s otevřenou tlamou
1 reakcí na tento příspěvek gsx-r k5 na zadní
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsx-r k5 na zadní
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsx-r k5 na zadní
tigerbou>2LEKO> mám jí už druhý týden skoro třetí
..tak to mění situaci.......kdy budeš řešit barevné proužky na ráfky!?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsx-r k5 na zadní
mára929r>povim ti jak je to nejlepší a jak budeš úplně nejvíc in - tak poslouchej
přijeď nejlépe někam k zastávce, nebo kde je hodně lidí (laďák je nutností!!!), dej za jedna, plnek kotel do omezovače a rychle pusť spojku, a uvidíš co jsi ještě neviděl. a věř mi že všichni budou čumět s otevřenou tlamou
No párkrát s tím bouchne na předek a rám se rozpadne sám...
Tigerbou:mimochodem byl jsi s tím už v Suzuki pro výztuhy rámu????
Naposledy editováno 10.06.2010 21:55:34
1 reakcí na tento příspěvek gsx-r k5 na zadní
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsx-r k5 na zadní
Bubrak ZX10R>Nejsem si jistej jak K5, ale ZX10 ma supr predni tlumice, dopad je jak do perin. Pri stejnym dopadu na brachove K2 to triskne, ale na ZX je to nejak zvlast utlumeny perfektne asi nejak progresivne nebo nevim, ale fakt je ten rozdil brutalni. Mozna to ma uz K5 taky, nevim presne co to je za system.
Já myslím, že vidle u těchto motorek jsou primárně vyvíjeny na jízdu (na okruhu např.), než na rány při vracení z wheelie... Vlastně nejen vidle...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsx-r k5 na zadní
BlackSabbath>Já myslím, že vidle u těchto motorek jsou primárně vyvíjeny na jízdu (na okruhu např.), než na rány při vracení z wheelie... Vlastně nejen vidle...
No kazdopadne porad nevim co to je za novej system, 08 ZX10 to ma taky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsx-r k5 na zadní
Bubrak ZX10R>No kazdopadne porad nevim co to je za novej system, 08 ZX10 to ma taky.
To já taky ne a tohle je asi jedna z posledních věcí, co mě u motorky tíží...
BlackSabbath>To já taky ne a tohle je asi jedna z posledních věcí, co mě u motorky tíží...
No ja z toho byl vyplesklej hned jak sem ZX10 koupil a zacal zkouset po zadnim, je to proste perfektni vec. To se jezdi po zadech hned jinak, kdyz mas vic moznosti jak dopadnout zpatky aniz by te stvalo, ze je to zas hrozna rana.
Naposledy editováno 11.06.2010 22:07:01
1 reakcí na tento příspěvek gsx-r k5 na zadní
Wheelie na první rychlostí stupeň většinou končí tvrdým dopadem předního kola zpět na zem. Tímto hodně trpí ložiska v hlavě řízení, ráfky...atd. Nečekejte proto až na konec otáčkového pásma a uberte plyn nepatrně dřív. Jakmile začne kolo padat dolů, zase trochu přidejte, aby jste zbrzdily dopad. Čím rychleji se motorka pohybuje, tím je dopad měkčí. Pokud se vám podařilo opravdu dobré wheelie, přední kolo měkce dosedne a plynule se přizpůsobí rychlosti, kterou jedete.! kokoti
http://motobanda.ic....sloclanku=2004122401
1 reakcí na tento příspěvek gsx-r k5 na zadní
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsx-r k5 na zadní
pedal> ja na zadnim v životě nebyl a nebudu
To si ani nemusel psat, dalo se to pochopit z tech nesmyslu okolo.