Téma: gsx-r k5 na zadní
 
10.6.2010 v 20:11
Čau v jakých otáčkách je nejlepší zvednout na zadní gsx-r přes spojku na 1 rychl a na 2 rychl stupeň a ještě v jakých točkách plynem. dík myslím že já to zvedal někde u 7 nebo 8

1 reakcí na tento příspěvek gsx-r k5 na zadní

10.6.2010 v 20:14 | Nahoru | #1
Nebylo by lépe zahrnout svoje dotazy do jednoho z tvých už založených témat? Bude to pak všechno pěkně pohromadě....

(reakce na) gsx-r k5 na zadní

10.6.2010 v 20:18 | Nahoru | #2
Ďuričko> No jo na předchozí motorku do fora to nebudu zahrnovat to je blbý . To by mě tam ale už nikdo neodpověděl tak to založim jako nové spíše aby to byla jako novinka téma . Jinak dík za odpověď

Naposledy editováno 10.06.2010 20:19:40

2 reakcí na tento příspěvek gsx-r k5 na zadní

10.6.2010 v 20:36 | Nahoru | #3
povim ti jak je to nejlepší a jak budeš úplně nejvíc in - tak poslouchej

přijeď nejlépe někam k zastávce, nebo kde je hodně lidí (laďák je nutností!!!), dej za jedna, plnek kotel do omezovače a rychle pusť spojku, a uvidíš co jsi ještě neviděl. a věř mi že všichni budou čumět s otevřenou tlamou

(reakce na) gsx-r k5 na zadní

10.6.2010 v 20:52 | Nahoru | #4
mára929r> Mě stačí jen čtvrt plynu

gsx-r k5 na zadní

10.6.2010 v 21:08 | Nahoru | #5
Na dvojku to bude nekde tech 6-7t. rpm., na trojku kolem 11.

1 reakcí na tento příspěvek gsx-r k5 na zadní

10.6.2010 v 21:08 | Nahoru | #6
...hele, máš tu motorku týden,a skutečně řešíš samé důležité věci!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsx-r k5 na zadní

10.6.2010 v 21:23 | Nahoru | #7
2LEKO> mám jí už druhý týden skoro třetí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsx-r k5 na zadní

10.6.2010 v 21:40 | Nahoru | #8

tigerbou>2LEKO> mám jí už druhý týden skoro třetí



..tak to mění situaci.......kdy budeš řešit barevné proužky na ráfky!?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsx-r k5 na zadní

10.6.2010 v 21:43 | Nahoru | #9

mára929r>povim ti jak je to nejlepší a jak budeš úplně nejvíc in - tak poslouchej

přijeď nejlépe někam k zastávce, nebo kde je hodně lidí (laďák je nutností!!!), dej za jedna, plnek kotel do omezovače a rychle pusť spojku, a uvidíš co jsi ještě neviděl. a věř mi že všichni budou čumět s otevřenou tlamou



No párkrát s tím bouchne na předek a rám se rozpadne sám...
Tigerbou:mimochodem byl jsi s tím už v Suzuki pro výztuhy rámu????

(reakce na) gsx-r k5 na zadní

10.6.2010 v 21:43 | Nahoru | #10
2LEKO> Už jsou objednané . Plus na přední kolo padáčky měl jsem je tam ale v turnově na dálnici mě ulítly taková smůla . Pak se uvidí . Jinak nevím jestli mám řešit tachometr protože mám jinej převod místo 17/42 mám 16/45 tak tachometr hází úplný kraviny ale asi se na to vyseru zalepím ho a bude

Naposledy editováno 10.06.2010 21:55:34

(reakce na) gsx-r k5 na zadní

10.6.2010 v 21:44 | Nahoru | #11
dewwil> Nebyl ještě nemám od toho papíry

gsx-r k5 na zadní

10.6.2010 v 23:06 | Nahoru | #12
Normalne plynem cca ve 4-5tis (tak uz jde K1), spojkou od 4 do omezovace. Na 1. Na 2 se zbytecne vic namaha spojka ale asi jak psal Dawe, to bude stejny uz jak u ZX10R.

gsx-r k5 na zadní

10.6.2010 v 23:28 | Nahoru | #13
Na ten rám bacha, při dopadu zkus co nejjemněji...i když nejlépe vůbec

1 reakcí na tento příspěvek gsx-r k5 na zadní

10.6.2010 v 23:34 | Nahoru | #14
Nejsem si jistej jak K5, ale ZX10 ma supr predni tlumice, dopad je jak do perin. Pri stejnym dopadu na brachove K2 to triskne, ale na ZX je to nejak zvlast utlumeny perfektne asi nejak progresivne nebo nevim, ale fakt je ten rozdil brutalni. Mozna to ma uz K5 taky, nevim presne co to je za system.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsx-r k5 na zadní

10.6.2010 v 23:49 | Nahoru | #15

Bubrak ZX10R>Nejsem si jistej jak K5, ale ZX10 ma supr predni tlumice, dopad je jak do perin. Pri stejnym dopadu na brachove K2 to triskne, ale na ZX je to nejak zvlast utlumeny perfektne asi nejak progresivne nebo nevim, ale fakt je ten rozdil brutalni. Mozna to ma uz K5 taky, nevim presne co to je za system.


Já myslím, že vidle u těchto motorek jsou primárně vyvíjeny na jízdu (na okruhu např.), než na rány při vracení z wheelie... Vlastně nejen vidle...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsx-r k5 na zadní

10.6.2010 v 23:51 | Nahoru | #16

BlackSabbath>Já myslím, že vidle u těchto motorek jsou primárně vyvíjeny na jízdu (na okruhu např.), než na rány při vracení z wheelie... Vlastně nejen vidle...



No kazdopadne porad nevim co to je za novej system, 08 ZX10 to ma taky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsx-r k5 na zadní

10.6.2010 v 23:56 | Nahoru | #17

Bubrak ZX10R>No kazdopadne porad nevim co to je za novej system, 08 ZX10 to ma taky.


To já taky ne a tohle je asi jedna z posledních věcí, co mě u motorky tíží...

(reakce na) gsx-r k5 na zadní

11.6.2010 v 00:31 | Nahoru | #18

BlackSabbath>To já taky ne a tohle je asi jedna z posledních věcí, co mě u motorky tíží...



No ja z toho byl vyplesklej hned jak sem ZX10 koupil a zacal zkouset po zadnim, je to proste perfektni vec. To se jezdi po zadech hned jinak, kdyz mas vic moznosti jak dopadnout zpatky aniz by te stvalo, ze je to zas hrozna rana.

gsx-r k5 na zadní

11.6.2010 v 22:04 | Nahoru | #19
Jinak poznatek z dnešní jízdy na 1 od 5 tís. jen plynem bezproblémů. Jinak bych řekl že mám taky docela měkké dopady ale mám v předku vnitřek wilbers takže zkusíme plynem na dvojku příště, to bude trochu obtížnější ale snad se zvedne taky

Naposledy editováno 11.06.2010 22:07:01

1 reakcí na tento příspěvek gsx-r k5 na zadní

12.6.2010 v 06:17 | Nahoru | #20
o jakem dopadu na předni kolo to mluvite čuraci, co se tu bavite vo něčem vo čem nemate paru a to sou tu mistři jako je zavodnik bubrak se divim, se zeptejte ještě noufira, to je taky zavodnik jak prase , jinak kdo chce jezdit po zadnim kole a nechce amatersky švihat přednim kolem vo zem vy zavodnici, tak když končite jizdu po zadnim kole a předek se vodporouči k zemi stači před dopadem čumaku na zem zatahnout u nakoňovanych stroju ,,lehce,, za plyn a plynem regulovat dopad předniho kola tak že měkce dosedne. ja na zadnim v životě nebyl a nebudu ale přečist navod se da na netu, nebo v moto časopisech, nebo se mate zeptat nějakeho strita lulini

gsx-r k5 na zadní

12.6.2010 v 06:22 | Nahoru | #21
6) Zpět na zem
Wheelie na první rychlostí stupeň většinou končí tvrdým dopadem předního kola zpět na zem. Tímto hodně trpí ložiska v hlavě řízení, ráfky...atd. Nečekejte proto až na konec otáčkového pásma a uberte plyn nepatrně dřív. Jakmile začne kolo padat dolů, zase trochu přidejte, aby jste zbrzdily dopad. Čím rychleji se motorka pohybuje, tím je dopad měkčí. Pokud se vám podařilo opravdu dobré wheelie, přední kolo měkce dosedne a plynule se přizpůsobí rychlosti, kterou jedete.! kokoti

http://motobanda.ic....sloclanku=2004122401

gsx-r k5 na zadní

12.6.2010 v 06:34 | Nahoru | #22

(reakce na) gsx-r k5 na zadní

12.6.2010 v 07:46 | Nahoru | #23

tigerbou>2LEKO> mám jí už druhý týden skoro třetí

se divím, že ještě žiješ převod 16/45 do běžného provozu...? solidní sebevražda

Naposledy editováno 12.06.2010 07:49:00

1 reakcí na tento příspěvek gsx-r k5 na zadní

12.6.2010 v 19:56 | Nahoru | #24
Jinak na dvojku se tomu moc nechce začne se přizvedávat plynem okolo 8 tis.

(reakce na) gsx-r k5 na zadní

12.6.2010 v 23:47 | Nahoru | #25

tigerbou>Jinak na dvojku se tomu moc nechce začne se přizvedávat plynem okolo 8 tis.



Jo to je stejny jak ZX10. Ale s trhnutim rukou sla plynem za 2 na zada i z kopce (a prudkyho, od Bohdalce dolu k Edenu, a mohlo tam byt tak 6tis ot).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsx-r k5 na zadní

12.6.2010 v 23:49 | Nahoru | #26

pedal> ja na zadnim v životě nebyl a nebudu



To si ani nemusel psat, dalo se to pochopit z tech nesmyslu okolo.

(reakce na) gsx-r k5 na zadní

13.6.2010 v 10:01 | Nahoru | #27
Bubrak ZX10R> tak nějak sem si zvyk že ty plodíš zásadně smysly, ty raději jizdu po zadnim neprovozuj, jinak si vodděliš předek vod zadku tvého stroje
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist