Téma: Kamioňáci
 
6.3.2013 v 20:23
Tak se nám udělalo hezky a na silnice vyrazily motorkáři a ač jsem jeden z nich (yamaha fazer 1000)tak mě nedávno jeden pěkne vyděsil když mě předjížděl velkou rychlostí! Až do teď než jsem začal jezdit kamionem sem si vůbec neuvědomoval jak rychle se dokáže přiblížit aniž bych ho registroval. Na druhou stranu když to vezmu zpětně já si na mašině dřív nepřipouštěl že ten předemnou o mě vůbec neví. Hold dvojí pohled, pro mě dost dobrá zkušenost. Jak jste na tom vy kolegové truckeři a motorkáři? Já když teď jedu na motorce tak si dávám velkej pozor hlavně na křižovatkách kde ten kamion je pomalej a dlouhej v autoškole by tě na jízdách měli posadit do všeho co jezdí abys si uvědomil rizika auta ,náklaďáku,motorky a vleku.(Fazer 1000,Mercedes actros,Iveco stralis,pit bike 150,S11, Zahradní rider)


Naposledy editováno 06.03.2013 20:43:19

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamioňáci

24.3.2013 v 08:37 | Nahoru | #181

valibuk píše: to je kokotina jak rampa jak uděláš to,že pošleš na každé kolo výkon podle toho,jakou má adhezi?meziplynem? a jak brzdíš každým kolem jinak? popíráš milionkrát ověřený věci. nejseš takovej mistr,jak si myslíš,elektronika to umí líp



Pravda, tady tomu ta elektronika i automatická převodovka značně usnadnila rozjezd!!! To bych vyjel i s tím mým Matizem s 13" kolama, a to bez problémů.

(reakce na) Kamioňáci

24.3.2013 v 08:43 | Nahoru | #182
skodovak> zadokolka s gumama na hovno je na sněhu špatná,to se ví. elektronika to trochu zlepší ale všechno nevyřeší.

1 reakcí na tento příspěvek Kamioňáci

24.3.2013 v 08:48 | Nahoru | #183
Valibuk: To samé divadlo, jako předvádí zadokolka v tom videu vídám vždy, když napadne víc, než 10cm sněhu unás ve městě, a to i s auty se 4X4 a zimníma gumama. Hold člověk je furt nenahraditelné, a sice v létě je automat ve městě možná dobrý, ale v zimě jsem nenašel jedinou výhodu. Elektronika tomu moc nepomůže.

(reakce na) Kamioňáci

24.3.2013 v 08:53 | Nahoru | #184

skodovak píše: Valibuk: To samé divadlo, jako předvádí zadokolka v tom videu vídám vždy, když napadne víc, než 10cm sněhu unás ve městě, a to i s auty se 4X4 a zimníma gumama. Hold člověk je furt nenahraditelné, a sice v létě je automat ve městě možná dobrý, ale v zimě jsem nenašel jedinou výhodu. Elektronika tomu moc nepomůže.

je vidět,že jseš zkušenej řidič a máš přehled víš proč se v horách používaj sanitky 4x4 na zimnívh gumách? aby nikam nevyjelyy,protože svět je stejně hrozně přelidněnej dej si facku a přitlač,děláš to pro sebe

Kamioňáci

24.3.2013 v 08:59 | Nahoru | #185
no, ten v tom Báwu je vůbec nějakej pičus - už jen to, že chce ject a ani ho nenapadne aby ometl sníh z oken a světel - jak ty typický kravičky, co si vyškrábou v ledu průzor 10x10 cm, naloží děti do auta a v největším ranním zmatku vezou děti do školky.... přitom díky obalenýmu autu sama nevidí, pro ostatní není vidět, nebliká, nebrzdí. Vždyť to vidím denodenně.
A takovýmu volovi můžeš naservírovat sebelepší techniku, aje to HOVNO PLATNÝ

1 reakcí na tento příspěvek Kamioňáci

24.3.2013 v 09:06 | Nahoru | #186
Yura: Zjevně podle jeho chování neměl odjezd v plánu, pouze asi ukazoval, jak je takový auto za meloun v zimě k ničemu.

Valibuk: Já neříkám, že 4X4 je nanic, ale automatu ani 4X4 nepomůže. Pokud vím, sanitky mají manuální převodovky, a tam už si s tím člověk poradí.
Jo, a kdyby byl automat k něčemu jinému, než větší pohodlnosti, nebo možnosti, aby auto mohla řídit i cvičená vopice, asi by se dával do všeho, včetně off-roadů, závoďáků, atd. Pochopím automat v autobusu MHD, přecijen tam už člověka ze spojkování noha docela bolí po hodinách ježdění pražským provozem. Taktéž ho pochopím u vozidel jako jsou skútry, taxíky, a podobně, co jezdí po městě, v kolonách, atd.

(reakce na) Kamioňáci

24.3.2013 v 09:20 | Nahoru | #187
skodovak> nemáš nejmenší ponětí,o čem blábolíš kterej závoďák má klacek? kterej automat nemá pádla nebo jinej způsob,jak řadit v podstatě manuálně,jen mnohem rychleji? připadá to toyota land cruiser,nebo mercedes ml,nebo nisan patrol jako málo terénní auto? dej si těch facek radši víc

2 reakcí na tento příspěvek Kamioňáci

24.3.2013 v 09:28 | Nahoru | #188
Valibuk: Jo, ale to co měl kámoš v závoďáku, nebyla automatika, o které mluvíme. Sekvenční řazení to pouze mělo, ale řadit samo to neumělo.
Jo, a stejně, kdo má automat, málokdy použije možnost manuálního řazení, pač to je nepohodlné, a kdo není pohodlný, automat si nekoupí.

(reakce na) Kamioňáci

24.3.2013 v 09:30 | Nahoru | #189

skodovak píše: Valibuk: Jo, ale to co měl kámoš v závoďáku, nebyla automatika, o které mluvíme. Sekvenční řazení to pouze mělo, ale řadit samo to neumělo.
Jo, a stejně, kdo má automat, málokdy použije možnost manuálního řazení, pač to je nepohodlné, a kdo není pohodlný, automat si nekoupí.


Tohle je vlákno o kamionech, tak se toho drž. Něco si přečti ať aspoň tušíš o čem tu diskutuješ.

(reakce na) Kamioňáci

24.3.2013 v 09:35 | Nahoru | #190

skodovak píše: Valibuk: Jo, ale to co měl kámoš v závoďáku, nebyla automatika, o které mluvíme. Sekvenční řazení to pouze mělo, ale řadit samo to neumělo.
Jo, a stejně, kdo má automat, málokdy použije možnost manuálního řazení, pač to je nepohodlné, a kdo není pohodlný, automat si nekoupí.

chtěl jsem ti pomoct stát se člověkem ale je to marná snaha

(reakce na) Kamioňáci

24.3.2013 v 11:04 | Nahoru | #191
skodovak> ano, servis je o něco dražší, ale pokud tam máš flotilu může být cena smluvní, nebo při nákupu nového auta dají 15-20% slevu, na tvoji konfiguraci...

4x4 haldex manual sem teď jezdil první zimu a musím říct že dobrý... rozjezdy do kopce sem vůbec neřešil, prostě sem to nechal na hulváta vyhrabat, 4 kola to furt nějak tlačily, závěje taky.... i ten nejblbější pohon 4x4 vyjede víc jak 4x2

bmw zadokolka, i mercedes je v zimě špatně to se opravdu ví... lidi tady na foru co mají starší báwa šestiválce atmosféry v manuálu se ani netají tím že v zimě vozí pytel písku či plnej kufr tvárnic...

2 reakcí na tento příspěvek Kamioňáci

24.3.2013 v 11:28 | Nahoru | #192
Toto jsem jel ve čtvrtek na Slovensku s Ivecem 420 automatem a měl jsem co dělat abych se vyhrabal na štůrovec!



Jinak na motorku můžu tento kopec jenom doporučit je to 30km samejch zatáček.(Turčanské teplice-Bánská bystrice Přejíždíš velkou Fatru. V létě pozor na Medvědy!)

Naposledy editováno 24.03.2013 13:47:02

(reakce na) Kamioňáci

24.3.2013 v 12:34 | Nahoru | #193

cempa píše: Toto jsem jel ve čtvrtek na Slovensku s Ivecem 420 automatem a měl jsem co dělat abych se vyhrabal na štůrovec!



kdybys měl liánu,zalovil bys fofrklackem v kvaltkysně,samozřejmě s meziplynem a byl bys nahoře hned už aby ta zasraná zima táhla do prdele,jen to vidím a blil bych

1 reakcí na tento příspěvek Kamioňáci

24.3.2013 v 13:27 | Nahoru | #194
No lízu bych teda nemusel ale manual je rozhodně lepší.Nejhorší u automatu je když máš couvat k rampě je tam málo místa a musíš to hodně zlomit,tak tam s automatem skáču jak prvorodička na sále.

(reakce na) Kamioňáci

24.3.2013 v 13:34 | Nahoru | #195
cempa> u volva si stačí přibrzdit a scanie má spojku. s ničím jiným jsem nejel

2 reakcí na tento příspěvek Kamioňáci

24.3.2013 v 13:41 | Nahoru | #196
Teď jsme měli na firmě pujčenou novou 460 a docela zklamání, hlučný to je vevnitř víc jak 450 a nejhorší je že ti v noci svítí do ksiftu displej od počítače a nejde pořádně zeslabit nebo vypnout!



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamioňáci

24.3.2013 v 13:56 | Nahoru | #197
cempa> já to snad ani nechci vidět

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamioňáci

24.3.2013 v 13:57 | Nahoru | #198
cempa> ale zvenku Ivuna fešná

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamioňáci

24.3.2013 v 14:03 | Nahoru | #199

valibuk píše: cempa> já to snad ani nechci vidět

Jestli myslíš ten kopec tak z tahačem to je zatrest, a toho jezdím 3x týdně tam a zpět + Makov ale jak říkám na motorce se tám vyřádíš


















1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamioňáci

24.3.2013 v 14:10 | Nahoru | #200
cempa> znám to tam.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamioňáci

24.3.2013 v 14:11 | Nahoru | #201

Yura píše: cempa> ale zvenku Ivuna fešná

To jo ale vevnitř zas tak pohodlná není ten panel tam je sice chytrej poněvadž ti ukazuje kolik máš odjeto,kolik ti ještě zbývá apod. má to i zabudovaný handsfree který zpáruješ přes bluetooth s mobilem. více zde

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamioňáci

24.3.2013 v 14:16 | Nahoru | #202

valibuk píše: cempa> znám to tam.

no jak už jsem psal tak kolegové si tam na silnici fotily medvěda, takže když se tam na mašině rozmázneš do krve máš aspoň jistotu že nebudeš dlouho trpět a tvoje maso nepříjde v niveč

(reakce na) Kamioňáci

24.3.2013 v 14:21 | Nahoru | #203
cempa> přejetýho medvěda našli i na dálnici někde u břeclavi,to si nevybereš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamioňáci

24.3.2013 v 16:20 | Nahoru | #204

valibuk píše: to je kokotina jak rampa jak uděláš to,že pošleš na každé kolo výkon podle toho,jakou má adhezi?meziplynem? a jak brzdíš každým kolem jinak? popíráš milionkrát ověřený věci. nejseš takovej mistr,jak si myslíš,elektronika to umí líp



Já o voze, Ty o koze... Dávkování výkonu na každé kolo zvlášť pomůže třeba při zvládání smyku v zatáčkách a udržení žádané stopy, ale já mám na mysli situaci, kdy při vyjíždění kopce protiprokluz při náznaku "hrabání" ubere, auto tak zpomalí, ubere zas... a tak to jde postupně dál a dál, až se auto zastaví a znovu už se ani nehne. Přesně takto se v těch "serpentinách" za Rosicemi při té pondělní štrece přede mnou zastavila stříbrná ochcávka a měla po ptákách. Já se dokázal rozjet kontrarejdem do protivky, plyn přitom dost opatrně dávkovat a bez prokluzů se to neobešlo. Mít ASR, tak se ani nehnu. A dle toho, jak dlouho se pak za mnou žádné další auto neobjevilo, za tou ochcávkou v tom kopci zvostali i všici ostatní... museli skákat radostí do stropu.

_zdenda_ píše: skodovak> Hele bavíš mě, dost. Připadáš mi jak ten zhulenej saxofon v jiném vlákně



Nic ve zlém, ale za takové srovnání si být Tebou nafackuju. Škodováka znám a je to fajn klučina, který svým charakterem a duševní vyzrálostí strčí do kapsy i leckteré třicátníky. A v manuální zručnosti na něj rovněž jen tak někdo nemá.
Takže srovnávat jej s tím antitalentem, navlečeném do pozlaceného hajzlíku, jest absolutně mimo mísu. Hipík nesahá škodovákoj ani po palce na nohou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamioňáci

24.3.2013 v 16:56 | Nahoru | #205

cempa píše: To jo ale vevnitř zas tak pohodlná není ten panel tam je sice chytrej poněvadž ti ukazuje kolik máš odjeto,kolik ti ještě zbývá apod. má to i zabudovaný handsfree který zpáruješ přes bluetooth s mobilem. více zde



pěkné
a to opravdu nemá ten digi displej možnost nočního režimu? Ani ten v přistrojovce, ani ten po straně? To jsou tedy ocasové.....
Ale dálkový řízení je řehole, nic pro mě. Já sem radši, když se můžu ob den poštěkat s babou a chrápu ve svej posteli

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamioňáci

24.3.2013 v 17:14 | Nahoru | #206
J.M.K.> víš určitě,žes někdy řídil auto s kontrolou trakce?

Naposledy editováno 24.03.2013 17:14:52

(reakce na) Kamioňáci

24.3.2013 v 17:53 | Nahoru | #207
Yura> Noční režim to sice má ale je kupodivu jasnější než ten dení, ten v přístrojovce se ztlumit dá proto mě o to víc zaráží že na boku to nejde.Jsou to fakt ocasové asi tam víc tančej než přemejšlej.

(reakce na) Kamioňáci

24.3.2013 v 18:09 | Nahoru | #208

cempa píše: Toto jsem jel ve čtvrtek na Slovensku s Ivecem 420 automatem a měl jsem co dělat abych se vyhrabal na štůrovec!



Jinak na motorku můžu tento kopec jenom doporučit je to 30km samejch zatáček.(Turčanské teplice-Bánská bystrice Přejíždíš velkou Fatru. V létě pozor na Medvědy!)

na tyhdle cesty by to chtělo pořádný zimáky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamioňáci

24.3.2013 v 18:13 | Nahoru | #209
valibuk> Řídil a upřímně... už nikdy víc. Fakt to nebyl dobrý pocit, když auto spoustu věcí dělá za mě a v leckterých situacích reaguje jinak, než člověk předpokládá.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamioňáci

24.3.2013 v 18:47 | Nahoru | #210
J.M.K.> já když si chci zablbnout,tak to vypnu. je to snadný,jen zmáčkneš čudlík,to dáš
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist